سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: برای سال آینده هدفم این است که یک تیم بهتر از امسال بسازیم و برای قهرمانی گام برداریم. 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی با پدیده مشهد اظهار کرد: بازی فردا اهمیت خاصی دارد، چرا که برد در این دیدار باعث می‌شود خودمان را نامزد گرفتن سهمیه کنیم.وی ادامه داد: به نظرم بازی بسیار سختی مقابل پدیده خواهیم داشت، چرا که چند بازیکن را در پست‌های حساس زمین در اختیار نداریم. به جز جماعتی از حضور بدرلو و چاگو نیز محروم هستیم اما امیدوارم با حضور پرشور هواداران‌مان، نبود این دو سه بازیکن را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره وضعیت یوسف وکیا نیز بیان کرد: او از روز گذشته تمرین‌هایش را آغاز کرده است و امیدوارم در بازی فردا حضور داشته باشد. تعدادی از بازیکنان از نظر تکنیکی تحلیل رفته‌اند اما امیدوارم همه بازیکنان ما حضور داشته باشند.وی در پاسخ به این سوال که چه تعداد از بازیکنان جوان‌تان را در بازی فردا به میدان می‌فرستید؟ گفت: یقینا تعدادی از این جوانان فردا نیز مثل بازی با لوکوموتیو حضور پیدا خواهند کرد. 

اسکوچیچ درباره تمدید قراردادش با فولاد و هدفش برای سال آینده عنوان کرد: طبیعی است که سال آینده هدف‌مان این است که تیمی بهتر از امسال بسازیم و برای قهرمانی گام برداریم ولی قبل از هر چیزی هدف‌مان این است که یک تیم خوب را جمع کنیم و ان‌شاءالله که بتوانیم این کار را انجام دهیم. 

وی در پاسخ به پرسش دیگری که سال آینده چقدر از بازیکنان تیم فولاد نوین استفاده خواهید کرد؟ گفت: اگر اجازه دهید بعدا در این رابطه صحبت کنم ولی جا دارد به اعضای محترم کادر فنی و مدیریت این باشگاه برای قهرمانی تبریک بگویم. مطمئن باشید یکی از اهداف من این است که از بازیکنان تیم فولاد نوینی که بتوانند به ما کمک کنند، استفاده کنم. 

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: در حال حاضر اولویت‌مان برای بازی فردا است و پیش از این که برای بازی پایانی‌مان به قم بروم، نشستی با مدیریت باشگاه خواهم داشت. همیشه عادت من این است که 45 روز قبل از آغاز لیگ، کارم را شروع کنم.

هفته سوم لیگ برتر نوجوانان و هفته‌های چهارم و پنجم لیگ برتر خردسالان خوزستان برگزار شد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، این‌ رقابت‌ها طی روزهای 17 و 18 اردیبهشت‌ماه به میزبانی خانه تکواندو اهواز برگزار شد. تیم‌های شادمهر اهواز، آکادمی بارانی اهواز، هیات تکواندو دزفول، مقاومت خوزستان، هشت‌بهشت خرمشهر، آکادمی رکنی اهواز، ایرانمهر اهواز، شهید آشوری خرمشهر و آکادمی باویان اهواز در این هفته از رقابت‌ها حضور داشتند که تا پایان هفته​های چهارم و پنجم لیگ خردسالان شادمهر اهواز با 11 امتیاز، شهید آشوری خرمشهر با 10 امتیاز و هشت‌بهشت خرمشهر نیز با همین تعداد امتیاز در مکان​های اول تا سوم قرار دارند. همچنین تا پایان هفته سوم لیگ نوجوانان در جدول پنج تیمی این رقابت​ها که راشین طلای اهواز، جوانان دزفول، شادمهر اهواز، مقاومت خوزستان و شهدای ماهشهر حضور دارند، راشین طلای اهواز با 9 امتیاز، جوانان دزفول با 3 امتیاز و شادمهر اهواز با همین تعداد امتیاز در مکان​های اول تا سوم جای گرفتند.

ورزشکاران خوزستانی در رقابت​های انتخابی تیم‌ملی اسنوکر شرکت می​کنند.

محمدعلی چابک، رییس هیات بولینگ و بیلیارد استان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: این مسابقات از فردا (یکشنبه) به مدت دو روز به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: احسان حیدری​نژاد و آرمین خداپرست از خوزستان در این مسابقات شرکت می​کنند. نفرات برتر انتخابی تیم‌ملی نیز در رقابت​های شش‌توپ آسیا که سوم تا دهم خردادماه به میزبانی ایران برگزار می​شود، حضور خواهند یافت.

رییس هیات بولینگ و بیلیارد خوزستان گفت: آمادگی نفرات اعزامی استان به این مسابقات خوب است. حیدری‌نژاد به تازگی از مسابقات آسیایی برگشته است و از آمادگی بسیار خوبی برخوردار است. در کل به نظرم با توجه به شرایطی که نفرات ما دارند، می​توانند عضو تیم‌ملی شوند.

پیکارهای انتخابی جودو جوانان خوزستان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، این رقابت​ها روز گذشته (18 اردیبهشت ماه) به میزبانی اهواز و با حضور 10 تیم اهواز الف، اهواز ب، شوشتر، اندیمشک، دزفول، آبادان، خرمشهر، ماهشهر، بندرامام و هفتکل برگزار شد. در پایان این پیکارها امین داوودی​خواه در وزن 55 کیلوگرم، محمدامیر قاضی​زاده در وزن 60 کیلوگرم، سیدعلی عسکری در وزن 73 کیلوگرم، محمد بلیوندحیدری در وزن 81 کیلوگرم، علیرضا آقایی در وزن 90 کیلوگرم و امیرمحمد نورالله در وزن 100 کیلوگرم به عنوان نفرات برتر در تیم استان برای حضور در مسابقات کشوری حضور پیدا می​کنند.رقابت​های قهرمانی جودو جوانان کشور و انتخابی تیم‌‌ملی، 24 و 25 اردیبهشت‌ماه به میزبانی سمنان برگزار می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال فولادنوین خوزستان پس از قهرمانی تیمش در لیگ دسته یک فوتبال کشور، گفت: می​خواستیم حقانیت فولادنوین در هر دو گروه لیگ دسته یک را به اثبات برسانیم، به همین دلیل بازی با کیفیتی ارائه دادیم.

سیدکورش موسوی در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، پس از پیروزی تیمش مقابل سیاه​جامگان مشهد در فینال لیگ دسته یک کشور، اظهار کرد: این بازی برای ما بسیار مهم بود، چرا که در فصل گذشته نماینده مشهد در خوزستان نفت مسجدسلیمان را شکست داد و این مساله به ما انگیزه داد تا جام قهرمانی را در استان نگه داریم. وی ادامه داد: دیروز همچنین تماشاگران در استادیوم حضور پیدا کردند و برای اولین بار حضور این تعداد تماشاگر را تجربه می​کردیم و جا دارد از آن‌ها تشکر کنم، چرا که به خوبی تیم​مان را مورد حمایت قرار دادند و فرهنگ تماشاگران خوزستانی را به رخ همگان کشیدند. سرمربی تیم فولاد نوین خوزستان گفت: ما در هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر در این بازی بسیار خوب کار کردیم و خدا به ما لطف کرد تا توانستیم قهرمان شویم. ما در این بازی می​خواستیم حقانیت تیم فولادنوین در هر دو گروه لیگ دسته یک را به اثبات برسانیم، به همین دلیل سعی کردیم بازی خوب و با کیفیتی را به نمایش بگذاریم و ثابت کنیم تیم فولادنوین شایسته قهرمانی است.

وی بیان کرد: در زمینه انگیزه بازیکنان ما سعی کردیم بازیکنان را متوجه کنیم که در خانه، هیچ تیمی ما را شکست نداده است و تاکنون باخت نداشته‌ایم و در این بازی هم باید این‌ گونه باشیم و رکورد نباختن در خانه را حفظ کنیم. خدا را شکر شرمنده مردم نشدیم و هدیه​ای ناقابل را از طرف باشگاه مظلوم فولادنوین به هواداران و مردم خوزستان تقدیم کردیم.

موسوی با بیان این‌که قرارداد من ساعت هشت شب روز گذشته به پایان رسید، گفت: از این پس هر آن‌چه مدیریت باشگاه تصمیم بگیرد به آن احترام می​گذارم و باید ببینم چه اتفاقی می​افتد. امیدوارم این امتیاز ارزشمند که زحمات زیادی برای آن کشیده شده است، در استان فوتبال خیز خوزستان باقی بماند.

مسابقات جایزه بزرگ تنیس‌روی‌میز خوزستان با شناخت برترین‌ها به پایان رسید.

عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس‌روی‌میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار‌کرد: این رقابت‌ها با عنوان “یادواره مرحوم نوید حجازی” روز گذشته (18 اردیبهشت‌ماه) در ماهشهر برگزار شد.وی با بیان این‌که 53 تنیسور در این مسابقات شرکت داشتند، عنوان‌کرد:‌ در این مسابقات تنیسورهایی از شهرستان‌های بهبهان، هندیجان، ماهشهر، خرمشهر و ایذه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان گفت:‌ پس از انجام 89 مسابقه انفرادی، مهدی نصیری و پژمان بخشنده هر دو از اهواز به ترتیب قهرمان و نایب‌قهرمان شدند و نیما سلیمانی از ایذه و پدرام متحدین از بهبهان به مقام سوم مشترک دست پیدا کردند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: هم ما و هم بازیکنان​مان می​دانیم که بازی با سپاهان آخرین شانس​مان است.

بهروز مکوندی در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: هنوز از نظر امتیازی برای جنگیدن جهت ماندن در لیگ برتر شانس داریم؛ درست است دو بازی بسیار سخت پیش‌رو داریم ولی بازی با سپاهان مهمترین مسابقه ما است و باید سعی کنیم این بازی را ببریم تا برای ادامه راه و جنگیدن برای بقا، امید داشته باشیم. وی گفت: سپاهان تیمی است که تلاش می​کند با کسب حداکثر امتیازها به قهرمانی و سهمیه آسیایی دست پیدا کند. این تیم، نیم‌نگاهی هم به نتایج سایر رقبای خود دارد. من فکر می​کنم سپاهان با تمام قوا می​آید تا شانس خود را از دست ندهد. سپاهان تیم خیلی خوبی است و از بازیکنان و کادرفنی بسیار خوبی بهره می‌برد. این باشگاه سازمان یافته و با برنامه است و سال‌ها توانسته نتایج خیلی خوبی کسب کند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: سعی ما این است که با ارائه یک بازی خوب، نتیجه​ای به دست آوریم که به ادامه راه، امید داشته باشیم و شانسی را برای ماندن در لیگ به دست آوریم. اگر به اندازه سر سوزن هم شانس وجود داشته باشد، تمام تلاش​مان را می​کنیم که آن را از دست ندهیم. به هر حال فوتبال است و کار ما سخت است. اگر بخواهیم باشگاه‌مان را مقابل باشگاه سپاهان قرار دهیم، شاید روی کاغذ شانس کمی برای ما قائل باشند ولی در فوتبال هیچ چیزی دور از دسترس نیست و برای هر چه تلاش​ شود، امکان به دست آوردن آن حتی اگر سخت هم باشد، وجود دارد. وی بیان‌کرد: هم ما و هم بازیکنان​ می​دانیم که بازی با سپاهان آخرین شانس​مان است و نباید تحت هیچ شرایطی این شانس را از دست بدهیم و همه بازیکنان تلاش می​کنند تا آن‌چه را که استحقاق آن را دارند به دست آورند. بازیکنان ما می​دانند سقوط تیم به رده پایین​تر، تنها سقوط باشگاه نیست و در واقع ضرر آن به باشگاه و بازیکن به یک اندازه وارد می​شود و در آینده‌ی کاری بازیکنان، مربیان و باشگاه تاثیرگذار است.

مکوندی در پایان درباره غایبان تیمش برابر سپاهان، گفت: امرایی مصدوم است و کرملاچعب نیز قرار است همراه با تیم‌ملی جوانان به خارج از کشور برود و ما این دو بازیکن را برای این بازی در اختیار نداریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد