سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر انتظامی از اهواز

بی سابقه ترین محموله داروهای تقلبی در اهواز کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید محمد صالحی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری سربازان گمنان در یکی از مناطق حاشیه ای اهواز، مقدار زیادی داروهای تقلبی کشف و ضبط شد.

صالحی ادامه داد: تهیه و توزیع این داروها تحت عنوان داروهای نیروزا و بدنسازی انجام می شود که بعد از شناسایی این محل، با حکم قضایی مورد بازررسی قرار گرفت و متهمان دستگیر  شدند.

وی با اشاره به مواد ضبط شده توسط نیروهای انتظامی بیان کرد: ۸۰ هزار نوع قرص های بدنسازی و کپسول های تقلبی، ۲۰ هزار آمپول و ۵۰۰ کیلوگرم پودر بدنسازی در محل مذکور کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان اظهار کرد: اعضای این باند شامل سه نفر که بعد از تحقیقات لازم از سوی نیروی انتظامی و تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

صالحی افزود: همچنین در این کشفیات ۴۰ هزار ظرف مخصوص بسته بندی این مواد و دستگاه های پلمپ نیز کشف شد که نشان دهنده تهیه دستی این داروها توسط متهمان است.

وی با اشاره به بی سابقه بودن کشف محموله با این حجم در اهواز بیان کرد: این حجم از کشفیات در حوزه داروهای تقلبی و بدنسازی در اهواز بی سابقه بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: وقتی داروهای اصلی و مورد تائید معاونت غذا و دارو را می توان تنها از خود معاونت و داروخانه های سراسر استان تهیه کرد، بهتر است مردم دیگر به مغازه هایی که این داروها را به صورت غیرمجاز عرضه می کنند، مراجعه نکنند.

صالحی در پایان گفت: به جوانان توصیه می کنیم برای انجام فعالیت های ورزشی و استفاده از از داروهای نیروزا با پزشکان متخصص مشورت کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد