سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک گزارش امیدوار کننده

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در گفت‌وگو با تسنیم:

خوزستان حائز رتبه نخست کاهش و کنترل تلفات جاده‌ای در کشور است

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: خوزستان با توجه به این موضوع که ترافیک بسیار بالایی دارد، صاحب رتبه نخست در کاهش و کنترل تلفات جاده‌ای کشور شده است.

منوچهر رحمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: خوزستان با توجه به این موضوع که جزو 5 استانی است که بیشترین ترافیک را در کشور دارا هستند، صاحب رتبه نخست در کاهش و کنترل تلفات جاده‌ای کشور شده است.

وی افزود: 5 استان تهران، اصفهان، گیلان، خراسان رضوی و خوزستان به سبب عوامل متعدد و مختلف که در این استان‌ها وجود دارد صاحب بیشترین میزان ترافیک در کشور هستند.

مدیرکل راه و ترابری خوزستان با اشاره به عوامل افزایش ترافیک جاده‌ای در استان گفت: استان خوزستان به دلیل هوای مطبوع بهاری، یادمان‌های شهدا، مرزهای عتبات عالیات و وجود کارخانجات صنعتی ترافیک زیادی را در جاده‌های خود مشاهده می‌کند.

وی عنوان کرد: کاهش 38 درصدی تصادفات در جاده‌های خوزستان در صورتی است که آمار تردد در این جاده‌ها نسبت به مدت سال گذشته 29 درصد افزایش داشته است.

رحمانی بیان کرد: من و همکارانم و سایر نهادهای مرتبط در حال تلاش هستیم بتوانیم به آمار را بسیار پائین‌تر از چیزی که امروز شاهد آن هستیم، برسانیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد