سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش اداره هواشناسی خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از امروز، شاهد رگبارهای پراکنده همراه با وزش تندباد در بیشتر مناطق استان خواهیم بود.

کورش بهادری در گفت​وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: این تندباد، مناطق شمال و شرق استان را در برمی​گیرد. همچنین در مناطق جنوب استان از جمله آبادان، امیدیه و ماهشهر به دلیل وزش بادهای شدید وقوع گردوغبار محلی دور از انتظار نیست. 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هم​اکنون فصل برداشت گندم است امشب و فرداشب علاوه بر رگبارهای پراکنده، رگبار تگرگ را در مناطق شمالی استان خواهیم داشت و لازم است کشاورزان در عملیات برداشت به این موضوع توجه داشته باشند.

بهادری درباره تندباد روز پنج​شنبه که همراه با گردوغبار غلیظ در سطح برخی شهرهای استان رخ داد، اظهار کرد: پنج​شنبه یک تندباد لحظه​ای با سرعت 100 کیلومتر بیشتر مناطق استان را درنوردید. این تندباد از بستان، دزفول، اهواز و گتوند آغاز شد.  وی افزود: غلظت گردوغبار به حدی بود که میزان دید را به 100 متر کاهش داد و تقریبا آسمان بیشتر شهرهای استان را تحت تاثیر قرار داد. اما پس از آن نیز شاهد بارش رگبارهای پراکنده بودیم که در دزفول 18 میلی​متر، اندیمشک 8 میلی​متر، دهدز 8 میلی​متر و ایذه 4 میلی​متر بارش باران گزارش شد. ایستگاه فرودگاه اهواز نیز با بیش از 0.1 میلی​متر در شهر اهواز را گزارش کرد، البته در برخی مناطق شهر اهواز بارش باران بیشتر نیز شاهد بودیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد