سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

دو خبر ورزشی از خرمشهر

رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر خبر داد
مقام دوم تیم تکواندوی نونهالان خرمشهر در مسابقات استان خوزستان

رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر از کسب مقام دوم در مسابقات تکواندو آزاد قهرمانی استان، انتخابی کشور توسط تیم تکواندوی نونهالان این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: مقام دوم تیم تکواندوی نونهالان خرمشهر در مسابقات استان خوزستان                

امین صابری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر، از کسب مقام دوم تیمی توسط تکواندوکار نونهال خرمشهری در مسابقات تکواندو آزاد قهرمانی استان، انتخابی کشور خبر داد و اظهار کرد: تیم نونهالان خرمشهر در مسابقات تکواندو آزاد قهرمانی استان(انتخابی کشور) در رده نونهالان که در جمعه 28 فروردین‌ماه در خانه تکواندو اهواز برگزار شده بود موفق به کسب مقام دوم شد. 

وی همچنین از انتخاب محمد عارف‌زاده اریفی، دونده مقام آور خرمشهری به عنوان بهترین بازیکن و کیهان اکبری و احمد رشوندی از خرمشهر به عنوان بهترین داوران این دور از مسابقات خبر داد.
رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر، همچنین از کسب 9 مقام انفرادی توسط تیم تکواندو خرمشهر خبر داد و گفت: تیم تکواندو نونهالان خرمشهر در این دور از مسابقات 9 مقام انفرادی که شامل سه عنوان قهرمانی، دو مقام دوم و چهار مقام سومی بود را از آن خود کرد. 
صابری در ادامه تصریح کرد: احسان حسن اصل بهبهانی، ذوالفقار کاظمی و محمد عارف‌زاده اریفی عنوان قهرمان این دور از مسابقات را تصاحب کردند و حسین بغلانی و محمد محمدی به عنوان نایب قهرمانی دست یافتند. 
وی در پایان اضافه کرد: علی طاهری‌پور، علی روشندل و حسین آبیار سید علیرضا قاهری نیز مقام سوم این دور از مسابقات آزاد قهرمانی استان، انتخابی کشور را کسب کردند. 

رئیس هیئت دوومیدانی خرمشهر:
دونده نوجوان خرمشهری مقام دوم پرش طول کشور را تصاحب کرد

رئیس هیئت دوومیدانی خرمشهر از کسب مقام دوم پرش طول در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور توسط «علیرضا خالدی» و راهیابی وی به اردوی نهایی انتخابی تیم ملی خبر داد.

خبرگزاری فارس: دونده نوجوان خرمشهری مقام دوم پرش طول کشور را تصاحب کرد                

امیر مسعودیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر، از کسب مقام دوم رشته پرش طول توسط یک دونده خرمشهری در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور خبر داد و اظهار کرد: علیرضا خالدی دونده نوجوان خرمشهری که چندی پیش برای شرکت در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور، انتخابی تیم ملی به تهران اعزام شده بود موفق شد در رشته پرش طول مقام دوم را کسب کند.

وی ادامه داد: این دونده خرمشهری با کسب این پیروزی موفق شد به اردوی نهایی تیم ملی برای شرکت در مسابقات دوومیدانی نوجوانان آسیا که اردیبهشت ماه در کشور قطر برگزار می‌شود، راه یابد.

رئیس هیئت دوومیدانی خرمشهر تصریح کرد: برای انتخابات اعضای تیم ملی ایران برای شرکت در مسابقات آسیایی قطر، دو اردوی انتخابی برگزار شده که خالدی با پشت سر گذاشتن موفق آمیز رقیبان خود در این مسابقات به اردوی نهایی تیم ملی راه یافت و تا انتخاب برای شرکت در مسابقات آسیایی تنها یک قدم فاصله دارد.

مسعودیان، در ادامه از درخشش تیم دوومیدانی نونهالان خرمشهر در مسابقات نونهالان منطقه‌ای کشور در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: تیم دوومیدانی نونهالان خرمشهر در مسابقات نونهالان منطقه‌ای کشور که در منطقه پنج کشور برگزار شده بود موفق به کسب یک مقام نخست، یک مقام دوم و دو مقام سوم شد.

وی در پایان گفت: در این مسابقات که جمعه 28 فروردین‌ماه در اهواز و با شرکت 45 ورزشکار از چهار تیم اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس و خوزستان برگزار شده بود، دانیال عرب موفق به کسب مقام نخست در رشته پرش طول و مقام سوم در رشته دوی 100 متر با مانع شود و دانیال خضریان نیز مقام دوم این دور از مسابقات در رشته پرتاب دیسک و همچنین مقام سوم در پرتاب وزنه کسب کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد