سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در این دیدار ما می توانستیم برنده باشیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از دیدار با پرسپولیس اظهار کرد: بازی دو نیمه متفاوت داشت که نیمه اول آن بسیار کسل‌کننده و فاقد مسائل فنی بود اما در نیمه دوم دو تیم خوب و تهاجمی بازی کردند. وی خاطر نشان کرد: ما می توانستیم برنده این دیدار باشیم ولی بازیکنان مان قدر فرصت های به دست آمده را ندانستند. صراحتا می گوم حیف شد بازی را نبردیم چرا که می توانستیم در نیمه دوم برنده این بازی باشیم. سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: امیدوارم در بازی های آینده بازیکنان ما اینچنین باانگیزه مقابل حریفان بازی کنند. ما در نیمه دوم این دیدار بیشتر از تیم پرسپولیس صاحب توپ و میدان بودیم.

 ویسی گفت: من به بازیکنانم خسته نباشید می گویم و باز هم همان حرف تکراری را عنوان می کنم که استقلال خوزستان در لیگ برتر ماندنی است.

دیدار تیم های فوتبال استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران همراه با حاشیه هایی بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، دیدار تیم های پرسپولیس تهران و استقلال خوزستان با حساب یک بر یک به پایان رسید. حواشی این بازی را در زیر می خوانید:

 پیش از آغاز این بازی هنگامی که سیدمهدی سیدصالحی وارد زمین شد از سوی هواداران پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفت. سیدصالحی نیز به همراه بائو هنگام گرم کردن به سمت نیمکت تیم سابق شان رفتند.

برعکس سایر مسابقات لیگ برتر، دیدار استقلال و پرسپولیس، دو ناظر بازی داشت؛ در این دیدار فنایی و بهروان هر دو ناظر بازی بودند.در دقیقه 23 این بازی بهروان که ناظر ویژه بازی بود اعتراض شدیدی به برگزار کننده این دیدار داشت که چرا از سوی هواداران لیزر انداخته می شود.زمانی که اعلام شد فولادخوزستان با حساب یک بر صفر نفت تهران را شکست داده است، ورزشگاه یک صدا فولاد را تشویق کرد.  در دقیقه 76 این دیدار یکی از هواداران پرسپولیس که پیراهن شماره هفت فولاد را بر تن داشت به سمت نیمکت ذخیره های پرسپولیس رفت و یک پیراهن این تیم را از بازیکنان ذخیره گرفت و سپس مستقیم وارد زمین بازی شد و بعد از چند دقیقه به بیرون هدایت شد تا بازهم شاهد "جیمی جامپ" دیگری باشیم که این روزها در فوتبال ایران باب شده است.در دقایق پایانی این بازی یعقوب پیری، مدیر رسانه ای تیم استقلال خوزستان توسط بهروان و فنایی بدون مشورت با داور، از نیمکت ذخیره های این تیم اخراج و به سوی رختکن هدایت شد.

تعداد بلیت های فروخته شده این بازی توسط بلندگوی ورزشگاه 6 هزار نفر اعلام شد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت:‌ از نتیجه بازی راضی نیستیم اما از نوع بازی بازیکنانمان راضی هستیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، کریم باقری در نشست خبری پس از بازی با استقلال خوزستان اظهار کرد: ما سه روز فرصت داشتیم که تیم‌مان را برای این بازی آماده کنیم. ما خوب بازی می‌کردیم و موقعیت‌های بیشتری هم نسبت به حریف داشتیم.

 وی ادامه داد: تیم میزبان از موقعیت‌های اندک خود بهترین سود را برد و باید بگویم از نتیجه بازی راضی نیستیم اما از نوع بازی بازیکنان‌مان راضی هستیم. مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره گلی که دریافت کردند خاطرنشان کرد: گلی که دریافت کردیم در این صحنه دروازه‌بان ما مقصر نبود و همه در دریافت این گل شریک بودند.

 وی بیان کرد: تمام تلاش‌مان را برای رفع اشتباهات فاحش و موجود در تیم خواهیم کرد تا در دیدارهای باقی مانده لیگ برتر شاهد پرسپولیسی پرنشاط‌تر باشیم. باقری بیان کرد: من و دیگر همکارانم برای کمک به بهتر شدن، به تیم پرسپولیس آمده‌ایم و با شناختی که از برانکو دارم مطمئنا در آینده نظم و انضباط و رفع حواشی در تیم پرسپولیس را شاهد خواهیم بود. من هم قبول دارم پرسپولیس وضعیت خوبی در جدول ندارد ولی تلاش می‌کنیم تا بهتر شود.

 مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری که چرا صادقیان که آن همه خوب بود اکنون در پرسپولیس خوب نیست؟ گفت: پیام صادقیان در صورت مدیریت شدن، مطمئنا همان بازیکن تاثیرگذار خواهد شد. در دیدارهای آینده این تیم و با آمدن برانکو، وضعیت صادقیان نیز بهتر خواهد شد.

استقلال خوزستان در اهواز برابر پرسپولیس به تساوی رسید. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ادامه هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس تهران از ساعت 19 در ورزشگاه غدیر میهمان استقلال خوزستان بود که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک پایان یافت. برای پرسپولیس در این دیدار مهدی طارمی در دقیقه 48 گلزنی کرد و محمدرضا مهدوی نیز در دقیقه 84 تک گل استقلال را به ثمر رساند. در آغاز دیدار دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و سعی داشتند با ایجاد خطر روی دروازه‌ها به گل برسند اما هوشیاری مدافعان اجازه نداد که توپی از خط دروازه‌ها بگذرد. در یکی از همین موقعیت‌ها در دقیقه 22 مومنی پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و به نوعی با سوشا مکانی تک به تک شد اما ضربه چیپ او با دخالت سوشا مکانی به بیرون رفت. در یکی دیگر از فرصت‌هایی که برای پرسپولیس به وجود آمد در دقیقه 42 بازی روی یک و دویی که احمد نوراللهی با مهدی طارمی درون محوطه جریمه استقلال انجام داد فرصت خوبی برای نوراللهی ایجاد شد تا دروازه حریف را باز کند اما ضربه او به تیرک دروازه برخورد کرد. محسن بنگر مدافع پرسپولیس به دلیل مصدومیتی که از ناحیه مچ راست داشت، نتوانست به بازی ادامه دهد و در دقیقه 40 با رضا نورمحمدی تعویض شد. پرسپولیسی‌ها امروز با اسپانسر جدید به میدان رفتند و روی پیراهن آن‌ها نام شرکت استیل آذین ایرانیان حک شده بود. اما با شروع نیمه دوم پرسپولیسی‌ها بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند تا اینکه در دقیقه 48 روی حرکت خوبی که حمیدرضا علی‌عسگر از سمت چپ انجام داد و پاس زیبایی را برای مهدی طارمی ارسال کرد، طارمی توانست با یک ضربه زیبا دروازه استقلال را باز کند. پرسپولیسی‌ها روی ضد حملات برنامه‌ریزی کرده بودند و در دقیقه 64 روی حرکت خوبی که محمد نوری درون محوطه جریمه انجام داد، پاس زیبایی را به دهانه دروازه برای طارمی مهیا کرد اما ضربه طارمی از بالای دروازه به بیرون رفت. در ادامه آبی‌پوشان استقلال خوزستان سعی داشتند که نتیجه را جبران کنند و بر همین اساس حملاتی را روی دروازه پرسپولیس ترتیب دادند اما با هوشیاری سوشا مکانی و همین طور مدافعان پرسپولیس فرصت ها از دست رفت تا اینکه محمدرضا مهدوی در دقیقه 84 روی یک شوت از راه دور گل تساوی را به ثمر رساند. مهدی طارمی نیز در دقیقه 74 به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و جای خود را به علی علی‌پور داد.

فولادخوزستان با شکست نفت تهران به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال امروز (یکشنبه) از ساعت 17:30 پیگیری شد که در یکی از دیدارها فولادخوزستان در خانه نفت تهران، با یک گل بر این تیم غلبه کرد تا هم‌چنان به عنوان یکی از مدعیان کسب قهرمانی به شمار بیاید. 

تک گل این بازی را آلویز نانگ در دقیقه 67 به ثمر رساند.به این ترتیب فولادخوزستان با سه امتیاز این بازی 44 امتیازی و هم امتیاز با سپاهان اصفهان شد و به رده چهارم صعود کرد. سپاهان به دلیل تفاضل گل بهتر در رده سوم قرار گرفت.

تنیسورهای خوزستانی در مسابقات آزاد و رده‌بندی استان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس‌روی‌میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: این مسابقات روز جمعه (28 فروردین‌ماه) در اهواز، جهت آمادگی تنیسورهای استان برای رقابت‌های پیش رو برگزار می‌شود. دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان گفت: در سال 94 می‌خواهیم نسبت به سال 93 در بخش مسابقات و برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری، پربارتر باشیم.

وی خاطرنشان‌کرد: سال 93 نسبتا خوب بود و البته در برخی بخش‌ها به آنچه مدنظرمان بود، نرسیدیم و در برخی بخش‌ها نیز بهتر شدیم که از جمله آن می‌توان به بخش بانوان اشاره کرد که از آن چه انتظار داشتیم، بهتر کار کردند.

رقابت​های سوارکاری استقامت خوزستان برگزار می​شود.

فتاح کنعانی، رییس هیات سوارکاری استان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: این مسابقات 27 و 28 فروردین ماه در بخش استقامت و در مسافت‌های 40، 60 و 80 کیلومتر به میزبانی شهرستان کارون برگزار می​شود.  وی ادامه داد: این رقابت​ها با شرکت بیش از 30 راس اسب از شهرستان​های شوش، دزفول، اهواز، رامهرمز و آبادان برگزار خواهد شد.  کنعانی گفت: این مسابقات برای آمادگی هر چه بیشتر سوارکاران و اسب‌های استان برای حضور در رقابت‌های کشوری است. وی بیان کرد: مسابقات کشوری نیز در مسافت​های 100 و 120 کیلومتر برگزار می​شود و اسب​ها برای حضور در آن مسابقات باید مسافت​های 60 و 80 کیلومتر را با موفقیت پشت سر بگذارند تا مجوز شرکت در مسافت​های بالاتر‌ کشوری را به دست بیاورند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد با تمجید از حریف امروز تیمش، پیروزی برابر نفت را یک پیروزی بزرگ توصیف کرد.

 به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی تیمش برابر نفت تهران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، ضمن تبریک این پیروزی به بازیکنان تیمش گفت: امروز پیروزی بزرگی به دست آوردیم. همه می‌دانند که در طول فصل چه مشکلاتی داشتیم؛ مثلا پس از بازی با استقلال چهار بازیکن اصلی‌مان را که سه تایشان مدافع بودند، از دست دادیم که این اتفاق نادری در فوتبال است، به همین دلیل مجبور بودیم ترکیب تیم را تغییر دهیم ولی خوشبختانه بازیکنان نسبت به این شرایط کاملا آگاه بودند.وی در ادامه با تمجید از تیم نفت خاطر نشان کرد: حریف ما امروز نفت بود که هر تیمی نمی‌تواند آن را شکست دهد. یکی از ویژگی‌های بارز نفت بازی هوایی خوب و ویژگی دومش حمله به خط دفاع حریف است. ما هم آنچه با توجه به امکانات‌مان می‌دانستیم، ارائه دادیم.سرمربی تیم فوتبال فولاد در پایان درباره تاثیر پیروزی امروز تیمش و شکست تراکتورسازی از سپاهان در افزایش شانس قهرمانی فولاد، گفت: ما به این مساله امیدواریم و نیم نگاهی به قهرمانی داریم اما تصمیم داریم که بازی به بازی پیش برویم و هر هفته به یک بازی فکر کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد