سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: همه باید ما را حمایت کنند چرا که ویسی به تنهایی نمی‌تواند شق‌القمر کند.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، عبدالله ویسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با پرسپولیس تهران اظهار کرد: با تیمی بازی داریم که از نظر روحی روانی و فنی در این ایام بسیار خوب است و این کار ما را سخت‌تر می‌کند. تمام تلاش ما این است که در دیدار با پرسپولیس امتیاز بگیریم؛ هرچند بازی با سرخابی‌های پایتخت خود به خود برای تیم‌های مقابل انگیزه‌سازی می‌شود.

وی ادامه داد: ما دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم و این نوید را می‌دهم که صد درصد ماندنی خواهیم بود؛ چرا که تاکنون در جمع تیم‌های سقوط کننده قرار نگرفته‌ایم و مطمئن باشید در 6 بازی آینده هم قرار نخواهیم گرفت. هرچند قبول دارم وضعیت جدولی ما ایده‌آل نیست.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: تیم من همیشه در مقابل تیم‌های بزرگ مانند پرسپولیس انگیزه و لیاقت خوب بودن و خوب نتیجه گرفتن را دارد اما این را بگویم بردن پرسپولیس با وضعیت جدیدش هنر می‌خواهد که ما آن را هم داریم اما اگر کارمان در این دیدار گره بخورد به حداقل امتیاز این بازی قانع می‌شویم اما بازنده این دیدار نخواهیم شد. من تیم پرسپولیس را همانند تیم ملی می‌بینم هرچند این تیم نوساناتی دارد اما با تغییرات کادر فنی و حمایت‌های حماسی هواداران، این تیم انگیزه جدیدی به خود گرفته است.

 

ویسی خاطر نشان کرد: پرسپولیس مطمئنا در دیدار با ما برای کسب سه امتیاز و بهتر شدن موقعیت خود تلاش خواهد کرد. وضعیت تیم ما به صورتی است که همه باید ما را حمایت کنند چرا که ویسی تنها نمی‌تواند شق‌القمر کند. من می‌گویم ویسی را حمایت نکنید اما تیم استقلال خوزستان و فوتبال خوزستان را باید حمایت کرد تا سهمیه فوتبال استان دچار نوسان نشود.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما به دنبال کسب 6 امتیاز از 6 بازی آینده هستیم و این 6 امتیاز می‌تواند با سه امتیازی که در بازی فردا از پرسپولیس نصیب ما می‌شود به سه امتیاز تغییر پیدا کند.

وی درباره غایبان تیمش در این دیدار خاطر نشان کرد: در دیدار با پرسپولیس ایمان باصفا و رامین خسروی را به دلیل مصدومیت به همراه نخواهیم داشت.

 ویسی در پاسخ به سوال خبرنگاری که چرا تیم شما زیاد گل می‌خورد؟ گفت: متاسفانه بد گل می‌خوریم چرا که نوع دفاع کردن‌مان در حین بازی خوب نیست. 

سرمربی تیم استقلال خوزستان در پایان خاطر نشان کرد: من همیشه تلاش خواهم کرد در نوع صحبت کردنم، بازیکنانم را تقویت روحی کنم و به آن‌ها انگیزه واقعی بدهم. امیدوارم در بازی با پرسپولیس هواداران را خوشحال کنیم.

 به گزارش ایسنا، به گفته خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس، کادر فنی این تیم با این که در اهواز حضور دارند ولی به دلیل این که تازه به این شهر رسیده‌اند نمی‌توانند در نشست خبری حاضر شوند.

استاندار خوزستان در حاشیه رقابت‌های قهرمانی کشتی ساحلی کشور که در شهرستان شوش برگزار شد، از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به دلیل ایجاد فضای مطلوب در ورزش استان قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، عبدالحسن مقتدایی عملکرد سال گذشته مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: مدیریت ورزش استان علی​رغم محدودیت‌های مالی و با حداقل امکانات، فضای بسیار مطلوبی در ورزش استان ایجاد کرده است که بر همین اساس سال گذشته شاهد برگزاری چندین مسابقه چند جانبه و جهانی در سطح استان خوزستان بودیم که جای تشکر دارد.

وی با بیان این‌که خوشبختانه با همت و پشتکاری‌ای که مسوولان ورزش استان دارند شاهد اتفاقات خوبی هستیم، خاطرنشان‌کرد: برگزاری مسابقات جهانی کشتی در آبادان، رقابت‌های بین​المللی بوکس در خرمشهر، مسابقات کشتی ساحلی به میزبانی شوش و مسابقات دیگری که در دستور کار هستند، گواهی بر این ادعاست.

مقتدایی در ادامه در خصوص رقابت‌های کشتی ساحلی قهرمانی کشور بیان داشت: این دوره از رقابت‌ها با حضور 300 نفر در قالب 21 تیم کشور در شهرستان شوش برگزار شد و دو تیم از خوزستان نیز حضور داشتند.

وی اضافه کرد: رقابت‌های کشتی ساحلی جزو اولین مسابقاتی بود که در این سطح در شهرستان شوش برگزار شد که گام موثری در جهت توسعه و پیشرفت این شهرستان خواهد بود.

استاندار خوزستان در پایان گفت: امیدوارم برگزاری این‌گونه مسابقات استمرار داشته باشد تا شاهد استعدادیابی جدیدی در سطح جوانان استان باشیم.

سرمربی تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر گفت: اگر شرایط خوبی برای‌مان فراهم شود می​توانیم جایگاه پنجمی​مان در لیگ حرفه​ای را ارتقا بخشیم.

علی عموری​نژاد در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: بازی با ثامن مشهد خوب بود و بازیکنانم به خوبی مقابل حریف دفاع کردند.

وی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان خارجی‌اش، گفت: دو بازیکن خارجی​مان در این دیدار خوب بازی کردند و البته بازیکنان ایرانی​مان هم به خوبی دفاع کردند و در کنار خارجی​ها مکمل خیلی خوبی بودند. در کل از تمام بازیکنانم رضایت داشتم.

سرمربی تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر در ارزیابی از تیم ثامن مشهد، خاطر نشان کرد: ثامن تیم خیلی خوب، هماهنگ، جنگنده و استخوان​داری است ولی ما توانستیم در این دیدار این تیم را شکست دهیم و دو شکست مقابل این تیم در لیگ ملی و یک شکست در دور رفت لیگ حرفه​ای را جبران کنیم.

وی درباره عملکرد قابل توجه این تیم در لیگ حرفه​ای، گفت: دلایل این عملکرد، تزریق کمی پول، آمدن بازیکنان خارجی، تلاش بازیکنان ایرانی و حفظ همیت تیم بوده است. من از بازیکنانم که این شرایط سخت را تحمل می‌کنند، تشکر می​کنم. همچنین جا دارد از حمایت مسوولان شهری قدردانی کنم. 

عمودی​نژاد بیان کرد: در حال حاضر در جایگاه پنجم قرار داریم و اگر شرایط خوبی برای ما فراهم کنند، این جایگاه را ارتقا هم خواهیم بخشید، در غیر این صورت به همین جایگاه بسنده می​کنیم.

وی افزود: من در ابتدای این لیگ قول دادم که اگر شرایط مالی خوبی برای ما فراهم شود، حداقل پنجم می‌شویم و بهترین شرایط​مان هم چهارمی در جدول است.  سرمربی تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر درباره دیدار آینده این تیم برابر هفت الماس قزوین، خاطرنشان‌کرد: حریف​مان تیم خیلی خوب، جنگنده و جوانی است. بازی سختی مقابل این تیم داریم ولی برای این‌که بتوانیم روند خوب​مان را ادامه دهیم، نیاز داریم این بازی را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم و تمام تلاش‌مان هم پیروزی در این دیدار خانگی است.

رقابت​های قهرمانی کشتی ساحلی کشور با حضور استاندار خوزستان‏، مسوولان فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به میزبانی شوش برگزار شد.

حسین مرعشیان، رییس هیات کشتی استان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: این مسابقات روز جمعه (21 فروردین​ماه) در رده​های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با حضور 17 استان در قالب 21 تیم، برگزار شد.

وی بیان‌کرد: در رده سنی نوجوانان تیم مازندران به قهرمانی رسید، فدراسیون روستایی مازندران دوم شد و تهران در جایگاه سوم قرار گرفت. در این رده سنی خوزستان الف چهارم شد.

رییس هیات کشتی خوزستان به تیم‌های برتر رده سنی جوانان اشاره کرد و گفت: در این رده، تهران در جایگاه نخست قرار گرفت، مازندران دوم شد و توابع تهران مکان سوم را به خود اختصاص داد. جایگاه ششم هم به خوزستان رسید.

وی عنوان‌کرد: در رده سنی بزرگسالان، فدراسیون روستایی مازندران به قهرمانی رسید، مازندران نایب قهرمان شد و فدراسیون روستایی همدان در جایگاه سوم قرار گرفت. خوزستان نیز چهارم شد.

مرعشیان در ادامه درباره سطح این مسابقات، گفت: مسابقات از نظر کیفی و کمی از سطح بالایی برخوردار بود. شوش نیز میزبان شایسته​ای بود و تمام مسوولان این شهرستان خودشان را هیات کشتی استان می‌دیدند و کمک کردند که مسابقات به بهترین نحو برگزار شود. عمده زحمات نیز بر دوش فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر این شهرستان بود که در این‌جا از تک​تک این نفرات و رییس هیات کشتی شوش تشکر می‌کنم.

وی خاطرنشان‌کرد: علیرضا حیدری نایب رییس فدراسیون، حمید نبی‌تمیم دبیر فدراسیون، استاندار خوزستان و علی عماد معاون وی، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و عیسی ممبینی رییس کنفدراسیون کشتی ساحلی آسیا نیز از جمله افرادی بودند که از مسابقات دیدن داشتند.

رییس هیات کشتی خوزستان گفت: نمایندگان فدراسیون از برگزاری مسابقات بسیار ابراز رضایت داشتند و باید بگویم همه برای اسکان، تغذیه و زمین مسابقات سنگ تمام گذاشتند و این موارد، مورد رضایت فدراسیون بود.

وی بیان‌کرد: خود من هم از برگزاری این مسابقات رضایت داشتم و همین‌که ورزشکاری آسیب جدی ندید و اتفاقی نیفتاد، خوب بود. همچنین چند تن از کشتی​گیران، مربیان و مسوولان فدراسیون با همکاری اداره میراث فرهنگی شوش از آثار باستانی این شهرستان که قدمت 7 هزار ساله تاریخی دارند، دیدن کردند و کار فرهنگی نیز انجام شد.

مرعشیان با بیان این‌که از خوزستان دو تیم در این مسابقات شرکت داشت، عنوان‌کرد: فکر می‌کنم تیم کشتی ساحلی استان در دوره​های گذشته در رده​های هفدهم یا هجدهم قرار داشت ولی اکنون در رده​های سنی نوجوانان و بزرگسالان این دوره از مسابقات چهارم و در رده سنی جوانان ششم شدیم و باید بگویم پیشرفت فوق​العاده چشمگیری داشته‌ایم که عمده آن هم به میزبانی ما برمی​گردد. 

وی در پایان خاطر‌نِشان‌کرد: ما فقط تمرکزمان را روی کشتی فرنگی نگذاشته​ایم و در رشته​های کشتی آزاد و ساحلی نیز در حال کار کردن هستیم.

ربی تیم فولادخوزستان درباره بازی تیمش مقابل نفت تهران گفت: امیدوارم که بازیکنانم اهمیت بازی فردا (یکشنبه) را درک کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت تهران در پاسخ به این سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر این که چگونه بازیکنان خود را پس از شکست مقابل الهلال عربستان برای مقابله با نفت تهران آماده کرده‌اید؟ اظهار کرد: متاسفانه تیم ما بعد از شکست مقابل الهلال عربستان ضربه روحی بدی خورد. با توجه به شرایط سخت و مسائلی که ما با آنها روبرو هستیم و همه شما نسبت به آن واقفید و سفر سختی که به عربستان داشتیم، شرایط را طوری برای بازیکنان توصیف کرده‌ایم که با انگیزه خوبی برابر نفت ظاهر شوند.

وی با اشاره به این که بازی مقابل الهلال برای ما یک بازی تخریبی بود، ادامه داد: مقابل تیمی بازی می‌کردیم که میلیون‌ها دلار ارزش داشت. از سوی دیگر ما یک تیم جوان و کم تجربه هستیم و دیدید که چگونه بازی را واگذار کردیم و گل‌های بچگانه ای را دریافت کردیم.

سرمربی تیم فولادخوزستان درخصوص شرایط تیمش و بازیکنان مصدوم و محروم برای بازی فردا، عنوان کرد: امید خالدی و یوسف وکیا به خاطر محرومیت و مهرداد جماعتی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. متاسفانه وجود محروم و مصدوم در تیم ما در کنار مشکلات دیگری که با آن روبرو هستیم برای ما دردسرساز شده است. ما در حال حاضر یک تیم هندبالی داریم نه تیم فوتبالی.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد با توجه به شرایط نامساعد جوی در اهواز پروازتان برای برگشت به مشکل بر خواهد خورد؟ پاسخ داد: در حال حاضر تمام تمرکزم بر روی بازی فردا مقابل نفت است و بعد از آن بازی پیش‌بینی مشکلاتی که در بازی بعدی با آن روبرو هستیم را خواهیم کرد.

اسکوچیچ همچنین درباره مشکلاتی که به خاطر از دست دادن چندین بازیکن خود در طول فصل جاری با آن روبرو بوده است، خاطر نشان کرد: در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. ما سعی می‌کنیم در هر بازی نسبت به بازی قبل نظم و ترتیب بهتری داشته باشیم، ولی متاسفانه به دلیل این که در این فصل به صورت مقطعی بازیکنان‌مان را از دست داده‌ایم شرایط بسیار سختی داریم و برای جبران نتایج نه چندان خوب خود در چند بازی گذشته شرایطمان بسیار دشوار است.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در پایان با ابراز امیدواری نسبت به این که هواداران فوتبال بازی خوبی را فردا شاهد باشند، اظهار کرد: امیدوارم که داوری خوبی هم در بازی فردا شاهد باشیم. با توجه به این که زمان بازی‌ها به گونه‌ای است که وقفه کمی بین بازی‌ها وجود دارد، داوران در هفته‌های گذشته تمرکز کافی نداشته‌اند.

دوچرخه​سوار خوزستانی به لیگ جوانان باشگاه​های کشور که در تهران برگزار می‌شود، اعزام خواهد شد. خضیر حیاتی، دبیر هیات دوچرخه​سواری استان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: رقابت​های قهرمانی لیگ باشگاهی کشور در رده سنی جوانان 23 تا 25 فروردین‌ ماه در ماده‌های 200 متر و 500 متر اسپرینت، دور امتیازی و اسکراچ به میزبانی تهران برگزار می​شود. وی ادامه داد: از خوزستان، رستم شعبانی به این مسابقات اعزام شد و در هر چهار ماده شرکت می​کند. شعبانی برای حضور در این مسابقات آمادگی خوبی دارد و امیدواریم بتواند در رقابت‌های کشوری مقام کسب کند. دبیر هیات دوچرخه​سواری خوزستان اضافه کرد: متاسفانه به دلیل نبود اسپانسر تنها یک دوچرخه​سوار را به این مسابقات اعزام کردیم و مطمئنا اگر تیم استان اسپانسر داشت با تعداد دوچرخه​سوار بیشتری در مسابقا‌ت‌ کشوری حضور پیدا می​کرد و نتایج بهتری هم به دست می​آمد.

دیدارهای پایانی دور رفت مرحله نهایی سوپر لیگ گلف کشور با برتری تیم​های نفت مسجدسلیمان و ملی‌حفاری اهواز به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، دو دیدار پایانی دور رفت مرحله نهایی سوپر لیگ گلف کشور 19 و 20 فروردین ماه برگزار شد.

در یکی از دیدارها تیم نفت مسجدسلیمان، همشهری خود پرسپولیس مسجدسلیمان را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد و در دیگر دیدار ملی‌حفاری اهواز با نتیجه 5 بر یک آزادگان مسجدسلیمان را از پیش رو برداشت.

دور برگشت مرحله نهایی رقابت​های سوپر لیگ گلف کشور 27 فروردین ماه با دیدار ملی‌حفاری اهواز و پرسپولیس مسجدسلیمان و دیدار دو تیم همشهری نفت مسجدسلیمان و آزادگان مسجدسلیمان آغاز می‌شود.

رقابت​های قهرمانی دو و میدانی نوجوانان خوزستان با قهرمانی تیم خرمشهر به پایان رسید.

سعید پویا، مسوول برگزاری این مسابقات در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: این مسابقات روز جمعه (21 فروردین​ماه) در اهواز برگزار شد و پس از قهرمانی تیم خرمشهر با 57 امتیاز، تیم​های گتوند و اهواز به ترتیب با 56 و 55 امتیاز دوم و سوم شدند.

وی درباره نتایج انفرادی این دوره از رقابت​ها، گفت: در دو 100 متر، مصطفی عساکره از اهواز به قهرمانی رسید، امیر فیضی از دزفول دوم شد و مبین حق​پرست از آبادان در جایگاه سوم قرار گرفت. در دو 200 متر نیز محمدرضا توللی، ایاد مطوری و مهدی رضایی به ترتیب از آبادان، خرمشهر و اهواز اول تا سوم شدند.

مسوول برگزاری مسابقات هیات دو و میدانی خوزستان افزود: در دو 400 متر، مجتبی غرباویان از گتوند در جایگاه نخست قرار گرفت، محمد حبیبی از اهواز دوم شد و محمدجواد اعتمادزاده از دزفول مکان سوم را به خود اختصاص داد. در دو 800 متر نیز حسین نیسی و علیرضا عفری هر دو از اهواز اول و دوم شدند و حمزه دارمی از خرمشهر در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی خاطرنشان‌کرد: در دو 1500 متر امیر حدیدی از اهواز به مدال طلا رسید، شهاب قاسمی از گتوند نایب‌قهرمان شد و حسن زرگانی از خرمشهر نشان برنز را به خود اختصاص داد. در دو 3000 متر میکائیل دیانی از دزفول قهرمان شد و علیرضا قاسمی و علی ‌عسکری هر دو از گتوند به ترتیب دوم و سوم شدند.

پویا گفت: در ماده پرش سه​گام، محمد اسیوند از گتوند در جایگاه نخست قرار گرفت و مرتضی شریفی از خرمشهر به نشان برنز رسید. در این ماده به دلیل به حد نصاب نرسیدن امتیازات، نفر سوم معرفی نشد. در ماده پرش طول، علیرضا خالدی، محمدحسین کریمی و رضا سویدی به ترتیب از خرمشهر، دزفول و خرمشهر اول تا سوم شدند.

وی بیان‌کرد: در ماده پرتاب وزنه حامد حاجی‌زل از خرمشهر به مدال طلا دست پیدا کرد، نوید نیکفر از اهواز دوم شد و احمدرضا ابراهیمی از گتوند به نشان برنز رسید. در ماده پرتاب نیزه، عباس کلانتری در مکان اول قرار گرفت و به دلیل به حد نصاب نرسیدن امتیازات، نفرات دوم و سوم معرفی نشدند. در ماده پرتاب دیسک نیز دانیال خضریان، آرمان برزگر و سیدمحمود عسکری به ترتیب از خرمشهر، گتوند و خرمشهر اول تا سوم شدند.

مسوول برگزاری مسابقات هیات دو و ومیدانی خوزستان گفت: در ماده 4 در 400 متر امدادی خرمشهر و اهواز به ترتیب اول و دوم شدند و تیم سوم به دلیل انجام خطا، معرفی نشد. هم​چنین نوید نیکفر از تیم اهواز به عنوان ورزشکار اخلاق این دوره از مسابقات معرفی شد.  وی سطح مسابقات را بالا ارزیابی و عنوان‌کرد: نفرات برتر رکوردهای خوبی به ثبت رساندند و قرار است هشت نفر از نفرات برتر این دوره از مسابقات به عنوان تیم منتخب استان به رقابت​های کشوری که 27 فروردین‌ماه در تهران برگزار می​شود، اعزام شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد