سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک افتخار ورزشی برای خرمشهر

رئیس هیئت دوومیدانی خرمشهر:
خرمشهر قهرمان مسابقات دوومیدانی نوجوانان خوزستان شد

رئیس هیئت دوومیدانی خرمشهر از کسب مقام قهرمانی این تیم در مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: خرمشهر قهرمان مسابقات دوومیدانی نوجوانان خوزستان شد

امیر مسعودیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر، از کسب قهرمانی دیگری در استان توسط تیم دوومیدانی خرمشهر خبر داد و اظهار کرد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان استان خوزستان با قهرمانی تیم خرمشهر پایان یافت.

وی ادامه داد: در این مسابقات که با شرکت هشت شهرستان اهواز، خرمشهر، دزفول، آبادان، گتوند، ایذه، هویزه و سوسنگرد در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شده بود تیم خرمشهر موفق شد با کسب 58 امتیاز مقام قهرمانی مسابقات را تصاحب کند و تیم‌های گتوند و اهواز با 56 و 55 امتیاز، مقام‌های دوم و سوم این رقابت‌ها را کسب کردند.

رئیس هیئت دوومیدانی خرمشهر، از کسب 9 مقام توسط دوندگان خرمشهری در این دور از مسابقات استانی دوومیدانی در رده نوجوان خبر داد و تصریح کرد: سه مقام نخست، دو مقام دوم و چهار مقام سوم و کسب مقام قهرمانی تیمی این دور از مسابقات حاصل کار تیم خرمشهر در این دور از مسابقات بود که در این دور از رقابت‌ها، علیرضا خالدی در رشته پرش طول، حامد حاجی زل در پرتاب وزنه و دانیال خضریان در پرتاب دیسک مقام‌های نخست را کسب کردند و أیاد مطوری در 200متر و مرتضی شریفی در پرش سه گام دوم شدند.

مسعودیان ادامه داد: حمزه دارمی، حسن زرگانی، رضا سویدی و محمود عسکری به ترتیب در رشته‌های دوی 800 متر، و 1500 متر، پرش طول و پرتاب دیسک حایز مقام سوم شدند.

وی در پایان بیان کرد: در خرمشهر استعدادهای فراوانی وجود دارد که امیدواریم این نخستین قهرمانی در طول سال تداوم داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد