سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش یک نگرانی در خوزستان

خطر سقوط بیخ گوش نفت و استقلال

آقای استاندار به داد تیم های خوزستانی برسید

لیگ برتر مسابقات فوتبال کشور در حالی به هفته های پایانی نزدیک می شود که خطر سقوط به دسته اول، تیمهای نفت مسجد سلیمان و استقلال خوزستان بیش از پیش احساس می شود. گر چه تیم فوتبال استقلال خوزستان در حال حاضر با 23 امتیاز در رده 12 جدول است

لیگ برتر مسابقات فوتبال کشور در حالی به هفته های پایانی نزدیک می شود که خطر سقوط به دسته اول، تیمهای نفت مسجد سلیمان و استقلال خوزستان بیش از پیش احساس می شود.
 گر چه تیم فوتبال استقلال خوزستان در حال حاضر با 23 امتیاز در رده 12 جدول است ولی با تیم قعر جدولی راه آهن با یک بازی کمتر تنها 2 امتیاز اختلاف دارد.
تیم استقلال خوزستان شش بازی پیش روی خود را باید در مقابل تیمهای پرسپولیس تهران، راه آهن تهران، نفت مسجد سلیمان، سپاهان ، سایپا و پیکان برگزار نماید.
گر چه تیم استقلال خوزستان از این شش مسابقه از امتیاز میزبانی سه بازی برخوردار است اما برای ماندن در لیگ حتما باید سه مسابقه را با برد به پایان برساندو در مقابل تیمهای پیکان، نفت مسجد سلیمان و راه آهن که رقبای این تیم در ته جدول هستند نباید ببازد.
تیم استقلال خوزستان در صورت کسب سه پیروزی و نباختن به تیمهای یاد شده قطعا در لیگ برتر خواهد ماند در غیر این صورت باید منتظر مسابقات تیمهای رقیبش در ته جدول بماند تا در صورت کسب نکردن امتیاز توسط این تیمها به ماندن در لیگ برتر امیدوار باشد.
از سوی دیگر تیم نفت مسجد سلیمان که هم اکنون با کسب 21 امتیاز و با لطف تفاضل گل بهتر نسبت به راه آهن تهران در جدول 16 تیمی هم اکنون در رتبه 15 قرار دارد وضعیت به مراتب بد تری برای بقا در لیگ برتر دارد.
این تیم نیز تا پایان لیگ برتر تنها 5 بازی را پیش رو دارد که سه بازی آن را باید در مقابل تیمهای بالای جدول برگزار کند و یک بازی را نیز در مقابل ملوانی که این روزها وضعیت بهتری نسبت به نیم فصل اول دارد و برای بقا در لیگ می جنگد، بازی کند.
نفت مسجد سلیمان باید در مقابل تیمهای فولاد خوزستان، استقلال خوزستان ، ذوب آهن اصفهان، سپاهان و ملوان برگزار کند که از این دیدارها تنها در برابر تیمهای استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان میزبان است.
این تیم برای ماندن در لیگ برتر هم نیاز به حد اقل سه برد و نباختن در مقابل تیم استقلال خوزستان دارد کاری که به گفته کارشناسان گر چه ممکن ولی بسیار دشوار به نظر می رسد.
از طرفی تیمهای راه آهن تهران، گسترش فولاد تبریز، پیکان و ملوان که رقبای این دو تیم برای ماندن در لیگ برتر هستند نیز برای ماندن قطعا به برنامه ریزی جدید روی می آورند و اینجا است که تیمهای نفت مسجد سلیمان و استقلال خوزستان در صورت نداشتن برنامه و تکرار شرایط گذشته باید منتظر سقوط به دسته اول باشگاههای کشور باشند.
مسابقات لیگ برتر باشگاههای کشور جام خلیج فارس در تاریخ 25 اردیبهشت ماه امسال به پایان خواهد رسید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد