سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از خرمشهریها

مسئولان خرمشهری یکشنبه در شورای شهر تهران حاضر می شوند

مسئولان خرمشهری یکشنبه در شورای شهر تهران حاضر می شوند

جامعه خبری تحلیلی عصر اهواز (Asrahwaz.ir) :


محمد حویزاوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دنبال سفر شهردار منطقه یک تهران و رئیس شورای شهر تهران به خرمشهر و قول مساعد به منظور تداوم فعالیت های عمرانی شهرداری تهران در خرمشهر، قرار شد ساعت ۹ صبح روز یکشنبه این هفته، به اتفاق نماینده مردم، فرماندار و رئیس شورای شهر خرمشهر در صحن علنی شورای شهر تهران حضور پیدا کنیم و در خصوص تداوم فعالیت های عمرانی با اعضا گفتگو کنیم.

وی افزود: در این جلسه قرار است محمد باقر قالیباف شهردار تهران نیز حضور پیدا کند و در خصوص ادامه فعالیت های عمرانی و توسعه شهری خرمشهر به ارائه دیدگاه های خود بپردازد. امیدوارم اعضای شورای شهر تهران با تدام فعالیت های شهرداری تهران در خرمشهر موافقت کنند زیرا واقعا فعالیت های شهرداری تهران در خرمشهر بسیار موثر و موفق بوده و پروژه هایی که با اعتبار و نظارت شهرداری تهران در خرمشهر انجام شده، رضایت عمومی مردم خرمشهر را به دنبال داشته است.

حویزاوی عنوان کرد: در پی این تصمیمات و حضور تیمهای کارشناسی شهرداری تهران، در روز هشتم آذر ماه دو گروه از شهرداری تهران  پس از ورود به خرمشهر و به طور کامل مستقر شدند. این دو گروه شامل گروه های تنظیفات و نخاله برداری و پاکسازی شهر خرمشهر هستند که کار خود را به طور جداگانه در شهر خرمشهر آغاز کردند.

حویزاوی بیان کرد: نیروهای مورد نیاز این دو گروه را از نیروهای بومی شهر خرمشهر که برای هر گروه قریب به ۵۰ نفر درنظر گرفته شده بود، استخدام کردیم که برای این دوره حدود ۱۰۰ نفر از نیروهای بومی در شهرداری خرمشهر جذب شدند.

شهردار خرمشهر در خصوص جمع بندی اولویت ها و فعالیت های شهرداری تهران گفت: برنامه عمرانی خرد و کلان، زیبا سازی و منظره شهری، برنامه خدماتی و خدمات شهری، برنامه حمل و نقل و ترافیک شهری، برنامه فرهنگ و اجتماعی، برنامه آموزشی و ارتقاء کیفیت سازمانی، برنامه مطالعات و طراحی توسط سازمان فنی و مهندسی تهران و مشاوران از اولویت های اصلی برای پروژه های این شهرستان به شمار می روند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد