سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از اهواز

مسئول روابط عمومی استانداری خوزستان از برگزاری اولین دیدار مردمی سال 94 با حضور شهردار کلانشهر اهواز در مرکز سامد استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ حاجی زاده بیان کرد: در نخستین هفته کاری سال جدید، شهردار اهواز با مردم ملاقات کرد و مشکلات آن ها را مورد بررسی قرار داد و افزود: در هفته های آتی نیز این دیدارها با سایر مدیران دستگاه ها ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه  در سال 93 مدیران بیش از 90 دستگاه اجرایی استان در مرکز سامد با مردم دیدار کرده اند خاطر نشان کرد: این مرکز جزء سه مرکز سامد فعال کشور انتخاب شده است.

مسئول روابط عمومی استانداری خوزستان با بیان این مطلب که امسال از سوی مقام معظم رهبری( مدظله العالی) سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نام گذاری شده است اذعان داشت: ما قطعا در این راستا حرکت می کنیم تا با همدلی و همزبانی هرچه بیشتر با مردم به مشکلاتشان رسیدگی کنیم.

شهردار اهواز با بیان اینکه سامد مرکز رسیدگی به خواسته های مردم و پل ارتباطی میان مردم و مسئولین می باشد تصریح کرد: این مرکز موجب ارتباط نزدیک مدیران با مردم می شود.

عبدالحسن مقتدایی با اشاره به اینکه امسال فعالیت های گسترده ای در اهواز صورت گرفته و بیش از 30 هزار نفر در کمپ های ما با خدمات کامل اسکان داده شدند بیان داشت: آماده سازی شهر، المان ها و روشنایی شهر و پارک و ساحل کارون و... از سایر اقدامات شهرداری در نوروز 94 بوده است.

وی تاکید کرد: در سال جدید پروژه شهید بندر که بزرگ ترین پروژه عمرانی امسال اهواز می باشد، آغاز خواهد شد.

گفتنی است برنامه های سامد در دو بخش سامانه الکترونیکی 111 و ملاقات های مردمی است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد