سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک گزارش ورزشی از خوزستان

تسنیم گزارش می‌دهد؛

فولاد به‌دنبال کسب نخستین پیروزی در آسیا

خبرگزاری تسنیم: تیم فولاد خوزستان در حالی در چهارمین دیدار لیگ قهرمانان آسیا به میهمانی الهلالی‌ها می‌رود که در سه بازی قبلی خود تنها سه تساوی به دست آورده و اکنون به‌دنبال نخستین پیروزی خود است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، تیم فولاد خوزستان که از روز یکشنبه به ریاض، پایتخت عربستان سفر کرده، با انجام تمریناتی در زمین اختصاصی باشگاه الهلال عربستان، خود را تا حدود زیادی با شرایط و جو کشور عربستان آشنا کرده است.

دیدار رفت دو تیم در اهواز با تساوی بدون گل به پایان رسید تا الهلال با 4 امتیاز در رده دوم و فولاد سه‌امتیازی در رده سوم قرار بگیرد و نتیجه دیدار برگشت می‌تواند تکلیف تیم دوم گروه را تا حدی مشخص کند.

فولاد که با شکست دادن استقلال در لیگ بر‌تر توانست از نظر روحی و روانی خود را بازسازی کند اکنون در شرایط مناسب به مصاف حریف عربستانی خود می‌رود؛ هرچند غایبان زیاد فولاد خوزستان در این دیدار می‌تواند برای دراگان اسکوچیچ دردسرساز شود.

فولاد در این دیدار، ارشاد یوسفی را به‌دلیل مشکلات مالیاتی، مهرداد جماعتی را به‌دلیل مصدومیت و محسن مسلمان را هم به‌دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

در آن‌سو جیورجیس دونیس، سرمربی یونانی تیم الهلال عربستان، سعود کریری و سلمان الفرج را به‌دلیل دواخطاره بودن و محمد شلهوب و نواف عابد را احتمالاً به‌دلیل مصدومیت در ترکیب 18نفره خود نخواهد دید.

اسکوچیچ در عربستان مربیگری کرده و با جو ورزشگاه‌های عربستان آشنا است و می‌داند کار سختی مقابل تماشاگران الهلال دارد.

اسکوچیچ کروات خوب می‌داند اگر می‌خواهد راه صعود تیمش به مرحله بعد را هموار کند باید تحت هر شرایطی از این بازی با دست پر به اهواز برگردد و در غیر این صورت کارش با سه یا چهار امتیاز برای صعود فوق العاده دشوار خواهد شد.

اما نکته جالب در مورد رویارویی‌های دراگان با تیم الهلال است؛ اسکوچیچ تاکنون همراه با النصر دو مرتبه مقابل الهلال به میدان رفته که هر دو بازی را واگذار کرده و در تک بازی‌ای که همراه با فولاد مقابل این تیم بوده، به تساوی رسیده است.

تیم فولاد خوزستان در بازی رفت در اهواز، بازیکنان سرباز خود را هم کنار تیم می‌دید، ولی در این بازی به‌دلیل اینکه در خارج از کشور انجام می‌شود، اجازه حضور بازیکنانی نظیر بختیار رحمانی و سروش رفیعی صادر نشده و این بازیکنان نمی‌توانند فولاد را در جدال برابر الهلال عربستان همراهی کنند.

اسکوچیچ مسلماً در این دیدار امید زیادی به بازیکنان سرعتی خود خواهد داشت؛ زمین هموار ورزشگاه‌های عربستان و آمادگی بالای مهره‌های سرعتی فولاد همچون اسماعیل شریفات، سبب می‌شود که اسکوچیچ مبنای بازی خود را استفاده از سرعت تیمی بالای خود بگذارد.

انتظار می‌رود در این بازی استقبال زیادی از سوی تماشاگران به عمل بیاید، چرا که دو عضو افتخاری باشگاه حدود 6هزار بلیت را خریداری کردند و به‌صورت رایگان در اختیار هواداران تیم الهلال عربستان قرار خواهند داد.

مهره‌های تأثیرگذار زیادی در هر دو تیم حضور دارند، ولی مسلماً در تیم فولاد اسماعیل شریفات و در الهلال عربستان، مهاجم پرآوازه و یونانی الهلال، جیورجیس ساماراس شانس نخست گلزنی برای تیم‌ها هستند.

این دیدار روز چهارشنبه ساعت 15:22 در ورزشگاه ملک فهد عربستان، در شهر ریاض برگزار خواهد شد.

تیم داوری این مسابقه را ماساکی، ناگی توشیوکی و اوچی شینجی از کشور ژاپن تشکیل داده و داور چهارم صالح محمد نور شیخ عباس از بحرین است؛ گفتنی است، پارک سئونگ کیون از کره جنوبی به‌عنوان نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا و حسین قدهنفری از کویت به‌عنوان ناظر تیم داوری در این دیدار حضور خواهند داشت.

احتمال می‌رود با توجه به مصدومیت و محرومیت بازیکنان تأثیرگذار فولاد، دراگان اسکوچیچ از ترکیب علیرضا سلیمی، یوسف وکیا، احمد آل‌نعمه، لئوناردو مساریچ، امید خالدی، مهدی بدرلو، ماتیاس چاگو، ساسان انصاری، اسماعیل شریفات، محمد قاضی و آلویز نونگ در بازی برابر الهلال عربستان استفاده کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد