سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

بانوان کاراته‌کای خوزستانی در رقابت‌های انتخابی و اردوی تیم‌های ملی پایه کشور شرکت می‌کنند.

محمد سرکوهکی، دبیر هیات کاراته استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزای دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی پایه کاراته کشور از 31 فروردین ماه تا ششم اردیبهشت‌ماه در تهران برگزار می‌شود که در روزهای یکم و دوم اردیبهشت‌ماه رقابت انتخابی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: این اردو و مسابقه انتخابی در رده‌های سنی نوجوانان و امید برگزار می‌شود که بر این اساس در رده سنی نوجوانان و در وزن 47- کیلوگرم درسا جعفری و در رده سنی امید و در وزن 55- کیلوگرم یاسمن سامی‌نسب و فاطمه هدایت‌نژاد و در وزن 68+ کیلوگرم روشنک شاکریان و شکوفه شهولی حضور خواهند داشت.

دختران اسکیت‌باز خوزستانی در رقابت‌های انتخابی استان به مصاف یکدیگر می‌روند.

علی آریان‌نژاد، دبیر هیات اسکیت استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: این مسابقات روز جمعه (21 فروردین ماه) در اهواز برگزار می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: در این مسابقات اسکیت‌بازان شهرستان‌های اهواز، ایذه، آبادان و بندرامام با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

 دبیر هیات اسکیت خوزستان گفت: این رقابت‌ها جهت انتخاب نفرات برتر استان برای اعزام به مسابقات کشوری پیش رو است.

مدیرعامل باشگاه شهید جهان نژادیان آبادان گفت: امیدوارم در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور بتوانیم جزو پنج تیم برتر قرار بگیریم.

عبدالله جهان‌نژادیان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: قرعه​کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی انجام شد و بر این اساس مسابقات از دهم اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد. تیم ما در هفته اول میهمان دریانوردان پارس جنوبی و در هفته دوم میزبان قوی سپید انزلی است.

وی با بیان این‌که 13 تیم در لیگ حضور دارند، خاطرنشان‌کرد: تیم​های دریانوردان پارس جنوبی، گلساپوش یزد، خزر رودسر، فائزکاران ساری، شهرداری بندرعباس، ملوان بندر گز، یاران اصفهان، قوی سپید انزلی، تاک تیران، لسمان مروارید خزر، شهید جهان​نژادیان آبادان، موج گناوه و شهرداری نوین تبریز در این لیگ شرکت دارند.

مدیرعامل باشگاه شهید جهان​نژادیان آبادان با اشاره به تغییر سرمربی این تیم، گفت: امسال محمد مرفاوی به عنوان سرمربی جایگزین هاشم​پور شد، ضمن این‌که محمد خوش​اقبال را که یک دروازه​بان اصفهانی است، جذب کرده​ایم و این بازیکن تنها بازیکن غیربومی تیم​مان است. ما سعی کردیم بازیکنان بومی‌ سال گذشته​مان را که از تیم​های دیگر پیشنهاد داشتند، حفظ کنیم.

وی افزود: مرفاوی مربی سابق تیم‌ملی بوده است و امیدوارم با تجربه​ای که او دارد امسال بتوانیم حداقل نتیجه‌ای در شان خوزستان با حمایت مسوولان استان به دست آوریم. سال گذشته متاسفانه مشکلاتی داشتیم و به دلیل آماده نبودن زمین​مان، میزبانی یکی دو بازی مهم را از ما گرفتند که به ما سخت گذشت و امیدوارم امسال به این صورت نباشد.

جهان​نژادیان بیان کرد: سال گذشته در میان 14 تیم در جایگاه دوازدهم قرار گرفتیم و توانستیم در لیگ بمانیم. امسال با پیش​بینی​هایی که داشتیم، امیدوارم بتوانیم جزو پنج تیم قرار بگیریم.

وی گفت: تیم ما تمریناتش را از 15، 20 روز قبل از عید آغاز کرده و انصافا بهتر از تیم​های دیگر تمرین کرده است و ان‌شاالله امسال آماده​تر از سال گذشته وارد مسابقات خواهیم شد.

مدیرعامل باشگاه شهید جهان​نژادیان آبادان درباره تغییرات لیگ امسال نسبت به سال گذشته، عنوان کرد: سال گذشته مسابقات در دو گروه شمال و جنوب برگزار شد ولی امسال تیم​ها در قالب یک گروه با یکدیگر بازی می‌کنند. امسال پنج تیم بالای جدول که بیشترین امتیازات را کسب می‌کنند، از دور مقدماتی به مرحله دوم صعود می​کنند و دو تیم انتهایی جدول سقوط خواهند کرد.

المپیاد ژیمناستیک دانش‌آموزان خوزستانی به میزبانی اهواز برگزار شد.

ایوب خدری، دبیر هیات ژیمناستیک استان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: این المپیاد در مقطع ابتدایی طی روزهای 18 و 19 فروردین ماه در دو بخش انفرادی و تیمی به میزبانی اهواز برگزار شد.

وی ادامه داد: در بخش انفرادی کلاس​های اول، حسین نهیدات و سجاد جامعی هر دو از اهواز و مهدی شهانی از دزفول به ترتیب اول تا سوم شدند. در بخش کلاس​های دوم، محمدحسین حیاتی و علیرضا عساکره هر دو از ماهشهر و امیرعلی موسوی از اهواز در مکان​های اول تا سوم جای گرفتند و در بخش کلاس​های سوم، پرهام زرگران از اهواز به مقام قهرمانی رسید، محمد هراتی از ماهشهر دوم شد و علی ساجدی از دزفول در جایگاه سوم ایستاد.

دبیر هیات ژیمناستیک خوزستان اضافه کرد: در بخش کلاس​های چهارم، ابوالفضل معززی از اهواز قهرمان شد و شایان درخشان​نیا و علی نساروند هر دو از دزفول به ترتیب در رده​های دوم و سوم ایستادند. در بخش کلاس‌های پنجم، رضا جاوریان از ماهشهر به مقام قهرمانی رسید، عرفان گندمی از دزفول دوم شد و رضا سرلک از اهواز در مکان سوم قرار گرفت. در بخش کلاس​های ششم نیز امید آیینه​بند از دزفول در مکان اول جای گرفت، رهام شحیطاط از اهواز دوم شد و ابوالفضل عیسوند زیبایی از دزفول در مکان سوم قرار گرفت.

وی افزود: همچنین در مجموع تیمی اهواز به مقام قهرمانی رسید، دزفول در جایگاه دوم ایستاد و ماهشهر مکان سوم را به خود اختصاص داد.  خدری در پایان گفت: مسابقات سطح بسیار خوبی داشت و ورزشکاران ما در سطح قهرمانی کشور کار ‌کردند و رقابت خوبی را از آن​ها شاهد بودیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان سه امتیاز بازی با پرسپولیس را برای هر دو تیم از نان شب هم واجب​تر می‌داند.

سیدسیروس پورموسوی در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: سه امتیاز بازی با پرسپولیس برای هر دو تیم از نان شب هم واجب​تر است. ما اگر بخواهیم شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم و نتیجه بازی با تراکتورسازی را به فراموشی بسپاریم، قطعا باید در این دیدار به پیروزی برسیم.

وی بیان کرد: تیم پرسپولیس هم با توجه به شرایطش در جدول، تغییر سرمربی و مشکلاتی که درون آن باشگاه است، برای کسب سه امتیاز به این جا می​آید. من فکر می​کنم هر تیمی که بتواند در میانه میدان در جنگ​های اولیه پیروز شود می​تواند به سه امتیاز دست پیدا کند.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان خاطرنشان‌کرد: پس از بازی با تراکتورسازی نشستی داشتیم که هم بحث فنی بود و هم این که فیلم این بازی را با حضور بازیکنان نگاه کردیم و بازیکنان تقریبا اشتباهات​شان را دیدند. به هر حال بازی با پرسپولیس و استقلال همیشه انگیزه و تمرکز خاصی دارد و با توجه به این که این دیدار به صورت مستقیم پخش می​شود، بازیکنان به این باور می‌رسند که باید تمرکز بسیار خوبی داشته باشند.

وی با اشاره به دیدار تدارکاتی روز گذشته تیمش مقابل جنوب سوسنگرد و پیروزی 5 بر صفر در این بازی، گفت: در این دیدار تقریبا به آن اهدافی که می​خواهیم بازیکنان در بازی با پرسپولیس در زمین اجرا کنند، رسیدیم. ان‌شاالله طی دو سه روز باقی‌مانده تا این مسابقه هم سعی می​کنیم بیشتر روی تمرکز و مسایل روحی – روانی بازیکنان کار کنیم. قول می​دهم در بازی با پرسپولیس نمایش خوبی داشته باشیم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

پورموسوی در پاسخ به این سوال که چرا امسال استقلال بسیار فراز و نشیب داشته و کمتر در چند بازی متوالی روند ثابتی داشته است؟ عنوان کرد: امسال چندین بار مسابقات تعطیل و دوباره از سر گرفته شد و زمانی که مسابقات تعطیل می​شد، به جز یک مورد که در بازی با ملوان بود و به درد تیم ما خورد، بیشتر تعطیلات به ضرر تیم ما شد. این تعطیلات یکی از عواملی بود که باعث بیشتر لطمه خوردن تیم​مان شد. از طرف دیگر مصدومیت بازیکنان هم در روندمان تاثیر داشت. مورد دیگر هم این است که 60، 70 درصد تیم​مان نسبت به سال گذشته تغییر کرده است و تمام این عوامل دست به دست هم داد تا امسال تیم ما نتواند در جدول به ثبات برسد.

وی درباره امیدش به ماندن تیم در لیگ، گفت: امیدمان بسیار است. زندگی و ماندن​مان در لیگ دست خودمان است؛ چرا که با تیم​های نفت مسجدسلیمان، راه​آهن و پیکان بازی داریم که تمامی این مسابقات برای ما شش امتیازی هستند و ما با امتیاز گرفتن از این تیم​ها می​توانیم در جدول بمانیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان دیدار با راه​آهن را مهم‌ترین بازی تیمش دانست و گفت: این مسابقه برای ما حکم مرگ و زندگی دارد.

بهروز مکوندی در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: پس از بازی با نفت تهران با تمریناتی که داشتیم تیم را برای بازی مهمی که با راه​آهن داریم، آماده کردیم.

وی افزود: موقعیت راه​آهن هم مانند تیم ما خوب نیست و در انتهای جدول قرار دارد. من فکر می​کنم بازی با راه‌آهن مهم‌ترین بازی ما است؛ چرا که حکم مرگ و زندگی برای ما دارد و با پیروزی در این بازی می​توانیم به ادامه کارمان امیدوار شویم و شکست در این مسابقه نیز می​تواند ما را بسیار ناامید کند. به هر حال امیدوارم با ارائه یک بازی خوب و کسب پیروزی بتوانیم امید برای بقا را در تیم​مان زنده نگه داریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ارزیابی​اش از راه​آهن، گفت: قطعا راه​آهن هم با توجه به نتیجه تساوی هفته گذشته​شان برابر پرسپولیس به کسب امتیاز از این بازی بسیار امیدوار است. راه​آهن بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد و از زمانی که کاظمی سرمربی این تیم شده است، تغییراتی از نظر فنی در این تیم به وجود آورده است و باعث امیدواری باشگاه شده است. فکر می​کنم پس از واگذاری این باشگاه به وزارت نفت آن​ها خیلی امیدوار شده​اند و نسبت به نیم‌فصل قبل تغییرات بسیاری داشته​اند که می​توان این تغییر را در شکل بازی آن​ها دید؛ در واقع راه​آهنی​ها خیلی امیدوارند و بسیار تلاش می​کنند تا تیم را در لیگ نگه دارند.

وی درباره برگزاری این بازی بدون حضور تماشاگران به دلیل محرومیت تیم نفت، خاطرنشان‌کرد: فکر می​کنم تماشاگران ما یکی از متعصب​ترین تماشاگران هستند و جا دارد از آن‌ها تشکر کنم. تماشاگران نفت همیشه از ما حمایت کرده​اند و آن‌ها علی‌رغم این‌که از روز اول شرایط ما خوب نبود و تیم​مان امتیازات خوبی را از دست می‌داد و موقعیتش در جدول بسیار بد بود اما هیچ وقت دست از حمایت تیم نکشیدند، البته گاها حرکاتی را هم انجام دادند که ضررهایی را متوجه تیم کرد؛ مانند نیاز به حضور آن​ها در دیدار با راه​آهن که از وجود آن​ها محروم هستیم، با این حال تلاش می​کنیم که گوشه​ای از زحمات آن‌ها را جبران و به ماندن تیم در لیگ کمک کنیم.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان روز جمعه در یک دیدار خانگی در ورزشگاه شهید بهنام محمدی از ساعت 17:30 به مصاف راه‌آهن می‌رود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد