سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

مسئول واحد بهبود تغذیه مرکز بهداشت خوزستان:
خوزستان در ردیف استان‌های ناامن غذایی قرار دارد.

مسئول واحد بهبود تغذیه مرکز بهداشت خوزستان گفت: بر اساس آخرین بررسی به عمل آمده در سال 87 تا 88، خوزستان در ردیف استان‌های ناامن غذایی قرار دارد.

خبرگزاری فارس: خوزستان در ردیف استان‌های ناامن غذایی قرار دارد
           

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مهنوش صاحبدل ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت روز جهانی بهداشت در مرکز بهداشت خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: امنیت غذایی به معنای دسترسی اقتصادی به غذای سالم و کافی است به صورتی که ماده غذایی از راه‌های قابل قبول اجتماعی به دست آمده و نیازهای بدن را تامین، و تمام سلول‌های بدن سیر شوند.

وی اضافه کرد: بر اساس آخرین بررسی به عمل آمده در سال 87 تا 88، خوزستان در ردیف استان‌های ناامن غذایی قرار دارد.

مسئول واحد بهبود تغذیه مرکز بهداشت خوزستان تصریح کرد: در راستای رفع این مشکل، جلسات سه ماهه و اقدامات مناسبی در حال انجام است و با جدیت در حال پیگیری این وضعیت هستیم.

صاحبدل با اشاره به وجود این رویه در سایر استان‌های مرزی کشور نیز عنوان کرد: استان‌های جنوبی و مرزی کشور از جمله بوشهر، سیستان و بلوچستان و هرمزگان از جمله استان‌های ناامن غذایی هستند.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دو بسیج کاهش مصرف روغن و شیرینی‌جات را امسال انجام داده و به دنبال این امر توصیه می‌شود در هر خانه‌ای روغن مایع معمولی و مخصوص سرخ کردنی و بالاخص گیاهی مصرف شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد