سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: ساماندهی تماشاگران بحثی کاملا فرهنگی است و عزم و اراده گسترده​ای را می‌طلبد.

مسعود رضاییان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- درباره احضار به کمیته انضباطی فدراسیون برای ارائه توضیحاتی در زمینه اتفاقات دیدار با نفت تهران از سوی هواداران این تیم و ارائه راهکارهایی برای مقابله با این موارد، اظهارکرد: قرار بود چنین جلسه​ای برگزار شود ولی هنوز تاریخ دقیق برگزاری آن را به ما اعلام نکرده​اند.  وی بیان‌کرد: ساماندهی تماشاگران ساده نیست و بحث سکوها و تماشاگران معضلی است که همیشه همراه فوتبال بوده است و به این صورت نیست که فدراسیون و سازمان لیگ، به کمک باشگاه بتوانند این ساماندهی را انجام دهند. این امر، بحثی کاملا فرهنگی است و بسترسازی می​خواهد و در واقع عزم و اراده گسترده​ای را می‌طلبد تا بتوان معضلات و ناهنجاری​ها را برطرف کرد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: تیمی مانند تیم ما وقتی برای مسابقه به شهر دیگری می​رود مطمئنا با توجه به این که طرفداران ما در شهرهای دیگر هم هستند، آن‌ها به ورزشگاه می​آیند و این در حالی است که ما تاکنون آن​ها را ندیده​ایم و شاید حتی آن‌ها هم بازیکنان ما را نشناسند و ممکن است این هوادار دست به رفتارهایی بزند که مناسب نباشد و چطور می​شود این موضوع را حل کرد و چه تدبیری می​توان اندیشید؟ پس بنابراین کاملا مسلم و مسجل است که این کار، کاری نیست که توسط یک باشگاه انجام شود.

وی ادامه‌داد: فکر می​کنم ساماندهی هواداران، کاری است که با رشد و توسعه مسایل فرهنگی و اخلاقی در جامعه، رشد پیدا می‌کند. در گذشته نیز در خیلی از کشورهای فوتبالی چنین رفتارهای نامناسب رخ می‌داد و توسط هیچ باشگاهی قابل حل نبود ولی به تدریج با رشد مسایل فرهنگی و اخلاقی آن جامعه، در فوتبال‌شان هم، اتفاق مثبت رخ داد. پس در ابتدا باید مسایل کلی فرهنگی در جامعه حل شود و بعد به تبع آن مشکل فوتبال هم حل خواهد شد.

رضاییان با اشاره به دیدار این تیم برابر نفت تهران، خاطرنشان‌کرد: روزی که در تهران با تیم نفت بازی داشتیم با توجه به فاصله نزدیکی که با سکوی تماشاگران داشتیم، شاهد بودم که لیدرهای​مان خیلی سعی می​کردند که جمعیتی که آن‌جا حضور دارد را آرام و کنترل کنند ولی نمی​توانستند، چرا که لیدرهای ما آن تماشاگران را نمی‌شناختند و آن تماشاگری هم که در تهران زندگی می​کرد و به ورزشگاه آمده بود، توجهی به لیدرهای ما نداشت و برای خودش مستقل عمل می​کرد.

وی افزود: به هرحال تمام این موارد به کنار، اصلا از کجا معلوم که آن تماشاگری که به ورزشگاه آمده است و به داوری فحاشی می‌کند از ناراحتی ما به داور فحاشی می​کند؟ شاید از مسایل دیگر و از ناراحتی​های درونی خودش این‌گونه رفتار می​کند. مشخص هم نشد سنگی که به سوی کمک داور پرتاب و باعث شکستگی سر او شد از سوی کدام هوادار بود. نمی​خواهم بگویم که این موضوع توطئه​ای بود و یا کسی می​خواست تیم ما را در چند هفته باقی​مانده بدون تماشاگر کند ولی باید قبول کرد که در این فوتبال از این دسته اتفاقات رخ می​دهد. 

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در ادامه درباره شرایط این تیم، عنوان‌کرد: لحظه به لحظه به انتها می‌رسیم و بین چهار، پنج تیم انتهایی جدول رقابتی وجود دارد و تمام این تیم​ها در معرض خطر سقوط قرار دارند. ما سه بازی خانگی پیش‌رو داریم که اگر ببریم این احتمال وجود دارد که جزو سقوط کننده​ها نباشیم. خوشبختانه دو رقیب​مان با ما در مسجدسلیمان بازی دارند که این می​تواند برای ما کمک باشد. ما تمام هم و غم​مان را گذاشته​ایم تا تیم در لیگ حفظ شود.

سرمربی تیم فوتبال فولادنوین خوزستان پس از شکست برابر شهرداری اردبیل، گفت: مست‍حق باخت نبودیم ولی در نهایت پس از مدت‌ها طعم تلخ شکست را چشیدیم.

سیدکورش موسوی در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- پس از شکست تیمش مقابل شهرداری اردبیل، اظهارکرد: با توجه به این‌که فاصله بین دیدار قبلی و این دیدار بسیار زیاد شده بود، پیش​بینی می​شد این موضوع به سود یا ضرر تیم​ها باشد و ممکن بود اختلاف 9 امتیازی‌ای که ما با تیم دوم داشتیم بازیکنان‌مان را دچار غرور کند ولی خدا را شکر این‌گونه نشد و بازیکنان‌مان بسیار خوب کار کردند و غروری نداشتند. تیم شهرداری اردبیل نیز تیم سوم جدول بود و بعد از نیم‌‌فصل دوم بهترین نتایج را به دست آورده بود. وی ادامه‌داد: تماشاگران اردبیلی خیلی خوب بودند و 90 دقیقه تیم‌شان را تشویق کردند. این دیدار، دیداری بسیار زیبا بود و تماشاگران و رسانه اردبیل پیش از این‌که از تیم خودشان راضی باشند از تیم ما راضی بودند چرا که شاهد بازی​ای زیبا بودند و موقعیت​های زیادی برای هر دو تیم خلق می​شد. متاسفانه در نیمه اول کمک​داور به اشتباه توپی که گلر ما روی خط گرفته بود را گل اعلام کرد و همین نتیجه تا پایان نیمه اول پابرجا بود. در نیمه دوم نیز ما می​توانستیم به گل برسیم چرا که موقعیت​های بسیاری خلق کردیم و چند بار هم توپ به تیرک دروازه برخورد کرد. سرمربی تیم فوتبال فولادنوین خوزستان گفت: در واقع دروازه شهرداری اردبیل طلسم شده بود چرا که ما حمله‌های زیادی روی دروازه حریف داشتیم و حتی مربی شهرداری هم به آن اذعان داشت. ما در این بازی کاملا تیم برتر میدان بودیم ولی در نهایت بعد از مدت​ها طعم تلخ شکست را چشیدیم هر چند که مستحق این باخت نبودیم اما با توجه این‌که تیم مس کرمان توانست در دقایق پایانی حریفش را شکست دهد و اختلافش را با ما به 6 امتیاز رساند، کارمان از این به بعد سخت​تر خواهد شد.وی با اشاره به این‌که می​خواهیم با تمام وجود مقابل آلومینیوم بازی کنیم، گفت: ان‌شاالله در این بازی سه امتیاز را کسب و تا حدودی صعودمان قطعی کنیم. امیدوارم در هفته بعدی جشن صعودمان را بگیریم. وی در پایان گفت: تا قبل از دیدار با آلومینیوم تمرینات‌مان را به صورت مستمر ادامه می​دهیم. البته فردا با تیم استقلال شوشتر یک بازی دوستانه خواهیم داشت تا بازیکنان​مان هماهنگ​تر شوند و آماده خواهیم شد تا مقابل آلومینیوم با یک بازی خوب، یک برد خوب به دست آوریم.

سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان گفت: شرایط ما نسبت به تیم​های بالای جدول بهتر است و برای صعود همه چیز دست خودمان است.

احمد پارو در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- پس از تساوی مقابل مس رفسنجان، اظهارکرد: بازی بسیار حساسی بود و هر دو تیم محتاطانه بازی می​کردند. هم تیم ما و هم تیم مس رفسنجان برای کسب سه امتیاز آمده بودند چرا که هر دو تیم در بالای جدول قرار داشتند و برای فاصله گرفتن از سایر تیم​ها پا به میدان گذاشته بودند. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و تیم حریف نیز حساب‌شده بازی کرد اما تیم ما در این بازی برتری خود را نشان داد.

وی ادامه‌داد: نکته مهم این بازی داوری آن بود و من فکر می​کنم آقای زاهدی داور مسابقه یکی از ضعیف​ترین داوری‌هایش را نشان داد و اصلا در حد این بازی نبود و باعث شد بازی از جریان خودش خارج شود. داور بازی بسیار عصبی بود و سوت​های اشتباه می​زد و حتی با کمک داورهای بازی هماهنگ نبود. ناظر این دیدار هم به همین موضوع و اشتباهات مکرر داور اشاره می​کرد. نمی​دانم دلیلش چه بود ولی آقای زاهدی باید تمرکزش را حفظ کند و بهتر کار کند تا بتواند در آینده موفق باشد.  سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این‌که داور بازی ما را خراب کرد، عنوان‌کرد: نکته اصلی بازی داوری بود و به نظرم این دیدار می​توانست بازی خوبی باشد اما مسایلی که به وجود آمد کار را برای ما بسیار سخت کرد. با این وجود تیم نفت آبادان تیم برتر این بازی بود و حتی می​توانست به گل​های بیشتری هم دست پیدا کند اما در هر صورت نشد و ما به تساوی رضایت دادیم.

وی افزود: شرایط تیم ما نسبت به تیم​های بالای جدولی بهتر است چرا که ما یک بازی کمتر داریم و برای صعود به لیگ برتر همه چیز در دستان خودمان است. تیم​های سیاه‌جامگان و پارسه دیدارهای سختی را دارند و فقط ما هستیم که نسبت به سایر تیم‌ها شرایط نسبتا بهتری داریم. امیدوارم که به اهدافی که می​خواهیم، برسیم.

پارو درباره دیدار آینده تیم نفت آبادان مقابل داماش گیلان، گفت: تمرینات تیم به صورت مرتب تا قبل از دیدار با داماش انجام می​شود. شنبه به تهران می​رویم و از آن‌جا برای بازی با داماش، به رشت خواهیم رفت. داماش تیم بسیار خوبی است و هفته قبل هم در خارج از خانه به پیروزی رسید. قطعا ما برای برد می‌رویم چرا که برای صعود نیازمند این هستیم که دیدار های‌مان را ببریم. امیدوارم دیدار خوبی باشد.

رقابت​های سوارکاری کورس عشایر خوزستان به مناسبت افتتاح پیست سوارکاری پارک جنگلی گمبوعه برگزار می​شود. 

فتاح کنعانی، رییس هیات سوارکاری استان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: این مسابقات روز جمعه (21 فروردین‌ماه) در اهواز برگزار می​شود. وی با بیان این‌که این رقابت​ها در سه کورس به مسافت 1000 متر برگزار می​شود، گفت: پیش​بینی می​شود 20 تا 30 اسب در این رقابت​ها حضور داشته باشند. رییس هیات سوارکاری خوزستان در پایان گفت: قصد داریم در بخش عشایر فعالیت​مان را بیشتر کنیم و در هر منطقه یک مسابقه به همین صورت برگزار کنیم. با برگزاری این‌گونه مسابقات می​توانیم بین عشایر استان یک رقابت خوب ایجاد کنیم.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان با بیان این‌که تیم ‌ما چیزی از پرسپولیس کم ندارد، گفت: قول می‌دهم از این بازی امتیاز بگیریم و خستگی از تن هواداران و زحمت‌کشان تیم در آید.

علی پورکیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه خوزستان- در ابتدا درباره جذب یک هافبک که قرارداد او امروز (سه‌شنبه) در این باشگاه به ثبت رسید، اظهارکرد: حامد محمدی را به عنوان بازیکن آزاد و سهمیه زیر 23 سال جذب کردیم.وی در ادامه با اشاره به دیدار تدارکاتی برابر تیم جنوب سوسنگرد، پیش از بازی مقابل پرسپولیس تهران، گفت: امروز (سه شنبه) از ساعت 17در دیداری تدارکاتی در زمین اختصاصی خودمان به مصاف جنوب سوسنگرد می‌رویم.قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان بیان‌کرد: برای دیدار با پرسپولیس تمرینات خوب و منظمی داشته‌ایم و بازیکنان‌مان قول داده‌اند که سه امتیاز از پرسپولیس بگیرند. قطعا با حمایت تماشاگران و تلاش بازیکنان‌مان در دیدارهای آینده، بازی‌های خوبی به نمایش خواهیم گذاشت.وی با بیان این‌که حاشیه به تیم‌مان وارد نخواهد شد، خاطرنشان‌کرد: تیم ما مقابل تراکتورسازی خوب بازی نکرد ولی خوشبختانه تیم ما چه ببرد و چه ببازد، با توجه به این‌که مدیریت قوی‌ای دارد، هیچ وقت دچار حاشیه نخواهد شد. مدیرعامل باشگاه نیز از مدیرانی است که همیشه از کادرفنی تیم حمایت کرده است. پورکیانی در ارزیابی‌اش از پرسپولیس این تیم را بزرگ و پرتماشاگر دانست و گفت:‌ تیم ما چیزی از پرسپولیس کم ندارد و قول می‌دهم از این بازی امتیاز بگیریم و خستگی از تن هواداران و زحمت‌کشان تیم درآید.

شش فوتبالیست خوزستانی از سوی سرمربی تیم‌ملی زیر 16 سال کشور به اردوی آمادگی این تیم دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- محمدرضا گلی، محمد شریفی، وحید نامداری، معراج اسماعیلی، علیرضا سواری و علی غلام‌زاده، شش خوزستانی‌ای هستند که به این اردو فراخوانده شده‌اند.

اردوی تیم‌ملی فوتبال زیر 16 سال از روز شنبه (22 فروردین‌ماه) به مدت پنج روز در تهران  برگزار می‌شود.

حمید علیدوستی، 25 بازیکن را به این اردو دعوت کرده است.

ملی‌پوش خوزستانی ووشو گفت: مهمترین هدفم در سال جدید کسب مدال در مسابقات جهانی است و امیدوارم یک مدال خوش‌رنگ‌تر از گذشته کسب کنم.

فرشاد عربی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- در ابتدا درباره وضعیت جسمانی‌اش پس از عمل جراحی‌ای که داشت، اظهارکرد: 28 بهمن‌ماه روی زانویم یک جراحی انجام شد و تقریبا دوره نقاهتم به پایان رسیده است. به تازگی ورزش کردن را شروع کرده‌ام و امیدوارم به آمادگی برگردم تا در اردوی تیم‌ملی که آخر تیرماه برگزار می‌شود، شرکت کنم.

وی درباره رقابت‌هایی که پیش‌ رو دارد، گفت: یک مسابقه مهم در آبان‌ماه پیش ‌رو دارم که قهرمانی جهان است و در اندونزی برگزار می‌شود. اردیبهشت‌ماه نیز یک مسابقه درون اردویی برگزار می‌شود که من به خاطر مصدومیت در این مسابقه شرکت نمی‌کنم اما در اولین انتخابی تیم‌ملی که در تیرماه برگزار می‌شود شرکت خواهم کرد.

دارنده مدال طلای المپیک هنرهای رزمی 2010 چین در ادامه درباره مساله منتفی شدن حضور مربی چینی در ایران، عنوان‌کرد: با چند مربی‌ای که قبلا به ایران آمده بودند، صحبت شد که در هر صورت توافقی صورت نگرفت. با چند مربی دیگر نیز صحبت شد و در یکی دو مورد فدراسیون با آن‌ها به توافق رسید ولی هیات استان‌های آن مربیان اجازه همکاری را ندادند. متاسفانه در حال حاضر فدراسیون با مربی‌ای به توافق نرسیده است ولی این احتمال وجود دارد که مربی چینی برای هدایت تیم‌ملی استخدام شود.  وی ادامه‌داد: دربخش ساندا حضور مربی برای بانوان قطعی شده است اما به دلیل به وجود آمدن بعضی مشکلات، حضور مربی چینی برای بخش تالو مردان تا حدودی منتفی شده است.

عربی درباره عملکردش در سال 93 و اهدافش در سال 94، گفت: در سال گذشته من از عملکردم راضی نبودم چرا که در بازی‌های آسیایی خوب ظاهر نشدم و یک خاطره تلخ برای من به جا ماند اما تمام تلاشم را می‌کنم که سال جدید یک سال خوب برای من باشد و امیدوارم به اهدافم برسم.

وی افزود: مهمترین هدفم در سال جدید مسابقات قهرمانی جهان است و این پنجمین قهرمانی جهانی خواهد بود که در آن شرکت می‌کنم. من در هر چهار دوره گذشته این رقابت‌ها مدال گرفته‌ام و امیدوارم که در این مسابقات هم یک مدال خوب و خوش‌رنگ‌تر از قبل کسب کنم. ملی‌پوش خوزستانی ووشو در پایان تصریح‌کرد: باید پس از بهبودی مصدومیتم تمریناتم را بیشتر کنم تا از شرایط خودم و وضعیت زانویم آگاهی پیدا کنم. امیدوارم که به شرایط مسابقه برگردم و بتوانم در مسابقات پیش ‌رو موفق شوم.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان با بیان این‌که تیم ‌ما چیزی از پرسپولیس کم ندارد، گفت: قول می‌دهم از این بازی امتیاز بگیریم و خستگی از تن هواداران و زحمت‌کشان تیم در آید.

علی پورکیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه خوزستان- در ابتدا درباره جذب یک هافبک که قرارداد او امروز (سه‌شنبه) در این باشگاه به ثبت رسید، اظهارکرد: حامد محمدی را به عنوان بازیکن آزاد و سهمیه زیر 23 سال جذب کردیم.

وی در ادامه با اشاره به دیدار تدارکاتی برابر تیم جنوب سوسنگرد، پیش از بازی مقابل پرسپولیس تهران، گفت: امروز (سه شنبه) از ساعت 17در دیداری تدارکاتی در زمین اختصاصی خودمان به مصاف جنوب سوسنگرد می‌رویم.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان بیان‌کرد: برای دیدار با پرسپولیس تمرینات خوب و منظمی داشته‌ایم و بازیکنان‌مان قول داده‌اند که سه امتیاز از پرسپولیس بگیرند. قطعا با حمایت تماشاگران و تلاش بازیکنان‌مان در دیدارهای آینده، بازی‌های خوبی به نمایش خواهیم گذاشت.وی با بیان این‌که حاشیه به تیم‌مان وارد نخواهد شد، خاطرنشان‌کرد: تیم ما مقابل تراکتورسازی خوب بازی نکرد ولی خوشبختانه تیم ما چه ببرد و چه ببازد، با توجه به این‌که مدیریت قوی‌ای دارد، هیچ وقت دچار حاشیه نخواهد شد. مدیرعامل باشگاه نیز از مدیرانی است که همیشه از کادرفنی تیم حمایت کرده است.

 پورکیانی در ارزیابی‌اش از پرسپولیس این تیم را بزرگ و پرتماشاگر دانست و گفت:‌ تیم ما چیزی از پرسپولیس کم ندارد و قول می‌دهم از این بازی امتیاز بگیریم و خستگی از تن هواداران و زحمت‌کشان تیم درآید.

در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال فولاد ایران در دیداری خارج از خانه به مصاف الهلال عربستان می‌رود. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- شاگردان دراگان اسکوچیچ در هفته اول این مسابقات در ورزشگاه خانگی خود برابر السد قطر به تساوی بدون گل رسیدند، در دومین بازی خود مقابل لوکوموتیو در ازبکستان با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند و در سومین دیدار خود در ورزشگاه خانگی غدیر اهواز، بدون گل مقابل الهلال عربستان متوقف شدند. فولاد ایران در گروه c این رقابت‌ها با تیم‌های السد قطر، لوکوموتیو ازبکستان و الهلال عربستان هم‌گروه است و در حال حاضر با سه امتیاز پس از تیم های السد و الهلال در جایگاه سوم قرار گرفته است. به نظر می رسد باتوجه به برد شیرینی که فولادی ها در هفته بیست و چهارم لیگ برتر ایران مقابل استقلال تهران حریف مدعی خود به دست آوردند، با روحیه ای مضاعف پا به دیدار با حریف عربستانی خود در لیگ قهرمانان آسیا خواهند گذاشت.فولادی ها از ساعت 22:15 روز چهارشنبه (19 فروردین ماه) در دیداری خارج از خانه رو در روی الهلال عربستان قرار می گیرند. باید دید که آیاد فولاد می تواند در این دیدار به اولین سه امتیاز خود در این رقابت ها دست یابد یا خیر.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد