سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از دزفول

مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان:
تعطیلی رادیو دزفول کذب محض است

مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان گفت: رادیو دزفول یکی از بخش‌های فعال و ارزشمند صدای خوزستان بوده و خبر تعطیلی آن که در برخی رسانه‌های محلی منتشر شده صحت نداشته و کذب محض است.

خبرگزاری فارس: تعطیلی رادیو دزفول کذب محض است

مسلم رحیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: صدا و سیمای خوزستان هیچ گونه برنامه‌ای برای تعطیلی رادیو دزفول ندارد و پایگاه‌های خبری نباید بدون منبع مشخص شایعات را منتشر کنند.

وی اضافه کرد: رادیو شهری دزفول یکی از بخش‌های فعال و ارزشمند صدای خوزستان بوده و خبر تعطیلی آن که در برخی رسانه‌های محلی منتشر شده صحت نداشته و کذب محض است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان تاکید کرد: این در حالی است که صدا و سیما برنامه‌های متنوعی برای ارتقای و گسترش رادیو شهری دزفول دارد.

رحیمی با گلایه از این گونه بداخلاقی‌ها عنوان کرد: این گونه اخبار در سالی که به نام «همدلی و همزبانی» مزین شده، سبب تأسف است و این رفتارها مسبب تفرقه و کدورت در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به سابقه رادیو دزفول خاطرنشان کرد: این مرکز رادیویی یک پایگاه ارزشی برای نشر معارف اسلامی بوده که توسعه آن مورد تأکید صدا و سیمای مرکز خوزستان است.

رحیمی در پایان تصریح کرد: صدا و سیمای خوزستان در توسعه و نشر ارزش‌های اسلامی پیشرو بوده و دلیلی ندارد مرکزی که اذان و معارف اسلامی پخش می‌کند را تعطیل کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد