سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان:

آمار تصادفات در خوزستان ۳۸ درصد کاهش یافت

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه تردد در جاده‌های خوزستان نسبت به سال گذشته افزایش ۲۹ درصدی داشت گفت: آمار تصادفات در جاده‌های خوزستان ۳۸ درصد کاهش داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، منوچهر رحمانی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوزستان 5 هزار و 15 کیلومتر جاده ارتباطی و 11 هزار کیلومتر راه روستایی رتبه پنجم کشور را از این نظر دارد.

وی افزود: آمار تصادفات در جاده‌های خوزستان از تاریخ 25 اسفندماه سال گذشته تا روز چهاردهم فروردین ماه امسال 38 درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش داشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: کاهش 38 درصدی تصادفات در جاده‌های خوزستان در صورتی است که آمار تردد در این جاده‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته 29 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 51 نفر بر اثر حوادث جاده‌ای در مدت زمان سفرهای نوروزی جان خود را از دست دادند، گفت: این آمار امسال با کاهش 61 درصدی مواجه شده و متاسفانه 20 نفر در این حوادث جان خود را از دست دادند.

رحمانی با بیان اینکه آمار مصدومیت افراد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش 15 درصدی روبه رو شد، افزود: در سال گذشته 87 نفر در جاده‌های خوزستان دچار آسیب شدند که امسال این آمار به 74 نفر رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد