سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی

هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور

جشن صعود فولاد در اردبیل

در هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، نفت آبادان یک فینال زود هنگام را در برابر مس رفسنجان برگزار خواهد کرد، فولاد در اردبیل جشن صعود برپا می‌کند و استقلال در خانه میزبان تربیت یزد خواهد بود.هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، فردا در شهرهای

هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، فردا در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد و نمایندگان خوزستان در آبادان، اهواز و اردبیل به مصاف حریفان خواهد رفت.
تیم فولاد نوین اهواز فردا در حالی در اردبیل به مصاف شهرداری این شهر خواهد رفت که با خیالی آسوده و با کسب سه امتیاز از این مسابقه می‌تواند به عنوان نخستین تیم به آوردگاه لیگ بر‌تر در سال آینده راه پیدا کند.
این تیم پس از پشت سرگذاشتن یک فصل خوب و با نمایش قدرت چند بازیکن گمنام و کم تجربه که البته چاشنی تعصب و اتحاد را به دنبال خود داشتند، توانستند با اقتدار جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی مسابقات تثبیت کنند و در آستانه صعود به لیگ بر‌تر قرار گیرند.
شاگردان سید کوروش موسوی که با بضاعت کم خود موفق شده‌اند اغلب حریفان خود را ناکام از میدان مسابقه خارج کنند، با کمترین داشته‌ها توانسته‌اند راه سخت و دشوار لیگ دسته اول را پشت سر گذاشته و دست به کاری بزرگ بزنند.
قرمزپوشان اهوازی نشان دادند که برای صعود نه پول‌های کلان و نه بازیکن نامدار و نه حواشی برای به دست آوردن پیروزی کارساز است، بلکه اعتماد به جوانان و بهره گیری بهینه از نیروی در اختیار باشگاه می‌تواند راه حلی درست و مطمئن برای کسب موفقیت باشد.
فولاد نوین اهواز که هم اکنون با 38 امتیاز و با 9 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول ایستاده است، فردا از ساعت 16 و 15 دقیقه در اردبیل به مصاف شهرداری این شهر خواهد رفت.
اما در آبادان یک دیدار حساس برگزار خواهد شد که تا حدودی سرنوشت گروه دو را مشخص خواهد کرد.
در همین چارچوب صنعت نفت آبادان در یک دیدار سرنوشت ساز به مصاف مس صدرنشین خواهد رفت و در صورت پیروزی، تحت شرایطی خاص می‌تواند بر صدر جدول تکیه زند.
آبادانی‌ها اگر نتوانند در این دیدار به برتری دست یابند، تا حدود زیادی شانس صعود مستقیم را از دست خواهند داد، چرا که این هفته بهترین فرصت ممکن برای رسیدن به صدر جدول خواهد بود چرا که رقبای این تیم در خارج از خانه مصاف سختی با حریفان خود خواهند داشت.
طلایی پوشان آبادانی که تاکنون نشان داده‌اند در روزهایی که به نیاز مبرمی به پیروزی دارند از کسب آن غافل هستند، باید دیدار فردا را با سه امتیاز پشت سر بگذارند و هواداران آبادانی را برای ادامه کار امیدوار نگه دارند، در غیر این صورت ورزشگاه تختی آبادان دوباره رنگ یاس به خود خواهد گرفت.
نفت آبادان فردا از ساعت 16 و 45 دقیقه در ورزشگاه تختی این شهر میزبان مس رفسنجان خواهد بود، آبادانی‌ها هم اکنون با 31 امتیاز و در فاصله یک امتیازی صدر جدول قرار دارند و می‌توانند با پیروزی در این دیدار جایگاه متزلزل مس را در صدر جدول از این تیم تحویل بگیرند.
در اهواز نیز استقلال کهنه کار این شهر میزبان تربیت یزد خواهد بود و برای کسب پیروزی در این دیدار کار سختی را در مقابل قعر نشین گروه «الف» ندارند.
گرچه آبی‌های اهواز در نیم فصل دوم به هیچ عنوان عملکرد خوبی نداشتند و امیدهای صعود را بر باد داده‌اند، اما استقلال اهواز در هر مقامی بوده قلب هواداران خود را با پیروزی‌های خود شاد کرده است.
هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور از فردا در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد که طی آن‌ها، نفت آبادان در خانه میزبان مس رفسنجان است، فولاد در اردبیل به مصاف شهرداری می‌رود و استقلال اهواز در ورزشگاه تختی میزبان تربیت نوین یزد خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد