سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از دزفول

‌‌انفجار ترقه در ‌دزفول 4 نفر را مجروح کرد

‌انفجار ترقه در یک مغازه ‌در خیابان طالقانی شهر دزفول، چهار نفر را مجروح و روانه بیمارستان کرد.

خبرگزاری فارس: ‌‌انفجار ترقه در ‌دزفول 4 نفر را مجروح کرد

 به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، ساعتی پیش انفجار ترقه در یک مغازه ساکن در خیابان طالقانی شهر دزفول، چهار نفر را مجروح و روانه بیمارستان کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دزفول در همین ارتباط در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر اظهار کرد: انفجار در مغازه (آکواریوم ماهی عید) واقع در خیابان طالقانی رخ داد و پس از اعلام به سامانه 125، سریعا نسبت به اعزام دو دستگاه خودروی اطفای حریق به همراه 6 آتش‌نشان به محل حادثه اقدام شد.

عبدالحسین معظم‌فر افزود: در فاصله اعزام خودروهای آتش‌نشانی به محل، راننده تاکسی که در طرح آموزش اطفای حریق به تاکسیداران آموزش لازم را فرا گرفته بود و نزدیک محل انفجار بود با استفاده از کپسول پودر و گاز موجود در تاکسی خود، حریق را در بدو آتش‌سوزی مهار کرد.

وی گفت: در این حادثه که توسط چهار نوجوان 13 و 15 ساله در حین درست کردن ترقه‌های اکلیلی دست‌ساز در مغازه کوچکی به مساحت 3 مترمربع رخ داد هر چهار نفر آن‌ها دچار سوختگی شدید شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دزفول تصریح کرد: هر چند آتش توسط تاکسیران آموزش دیده در لحظات اولیه مهار شده بود ولی این مغازه کوچک که در نزدیکی یک مغازه بزرگ لباس قرار داشت هنوز کاملا اطفا نشده که آتش نشانان اقدام به مهار حریق می‌کند.

‌سه نفر از مجروحان این حادثه توسط دو آمبولانس از دزفول و یک آمبولانس از اندیمشک به مرکز استان اعزام شده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد