سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

هشدار انتظامی

فرمانده انتظامی خوزستان خواستار شد

خانواده ها چهارشنبه آخر سال رفتار فرزندان خودرا مدیریت کنند

اهواز- ایرنا- فرمانده ناحیه انتظامی استان خوزستان گفت: مطالبه نیروی انتظامی استان خوزستان از خانواده ها در چهارشنبه آخر سال مدیریت رفتار فرزندانشان است.

به گزارش ایرنا سردار محمد رضا اسحاقی دوشنبه در نشست خبری در محل استانداری خوزستان اظهار کرد: برخی افراد در چهارشنبه آخر سال با انجام کارهای پر خطر مشکلاتی برای خود و اطرافیان به وجود می آورند.

وی گفت: دراین میان باید مواظب قشر نوجوان و جوان بود و لازم است خانواده ها مواظب فرزندان خود باشند تا شاهد حوادث ناگوار در این روز نباشیم.

سردار اسحاقی بیان کرد: نیروی انتظامی ناگزیر است که با افرادی که در این روز مزاحم آرامش مردم می شوند و خطر می آفرینند برخورد کند.

فرمانده ناحیه انتظامی استان خوزستان با اشاره به افرادی که با خودرو ایجاد مزاحمت می کنند و باعث از بین رفتن آرامش مردم می شوند هشدار داد که درصورت انجام این حرکات با برخورد شدید پلیس مواجه می شوند.

وی گفت از طریق سامانه پیامکی پلیس به افرادی که دارای سابقه ایجاد حرکات خطرناک خودرویی هستندپیامک اخطار ارسال شده است که در صورت ایجاد مزاحمت برای مردم به شدت با آنان برخورد می شود.

وی با اشاره به اینکه با آغاز ورود مسافران و گروههای راهیان نور به استان گشت های نیروی انتظامی در اماکن عمومی و پارک ها تقویت می شود اظهار کرد: برای جلوگیری از اختلال در آرامش و امنیت مردم مسافرانی به اماکنی همچون نمایشگاه دایمی و یا مخابرات و سایر اماکن قابل اسکان هدایت می شوند.

سردار اسحاقی افزود: برای جلوگیری از هر گونه حوادث خطرناک و حادثه آفرین و ایجاد مزاحمت باید آگاهی مردم را افزایش داد .

وی گفت : در سال گذشته بالغ بر 150 خودرو که باعث برهم زدن آرامش مردم شده بودند متوقف و تا پایان تعطیلات به پارکینگ منتقل شدند و امسال نیز همین برخورد با متخلفان انجام می شود.

دراین نشست نیز از منتخبان جشنواره رسانه ونیروی انتظامی تجلیل شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد