سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی خوزستان

سامانه تلفنی 120 پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز راه اندازی شد

اهواز –ایرنا- سامانه تلفنی پلیس راهنمایی و رانندگی 120 اهوازبرای اطلاع رسانی در خصوص وضعیت راه ها ،تصادفات و مسایل مربوط به حوزه راهور در آستانه نوروز برای استفاده مردم و میهمانان نوروزی در اهواز راه اندازی شد.

رییس پلیس ترافیک شهری پلیس راهور ناجا کشور سه شنبه در آیین راه اندازی این سامانه در فرماندهی پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان افزود: این سامانه سومین سامانه تلفنی است که در کشور راه اندازی شده است.

سرهنگ علیرضا جهانگیری گفت: این سامانه مربوط به مسایل راهنمایی و رانندگی است و برای اطلاع از وضعیت تصادفات و امور مربوط به راهنمایی و رانندگی در اختیار شهروندان اهوازی قرار می گیرد.

وی اظهارکرد:مردم و میهمانان نوروزی در استان خوزستان می توانند با تماس با این سامانه اطلاع رسانی،اطلاعات کاملی از وضعیت ترافیکی را به دست آوردند.

وی با اشاره به سفرهای نوروزی به خوزستان گفت: در روزهای آتی تعداد سفرها به خوزستان افزایش بسیاری خواهد داشت و لازم است از تمامی ظرفیت راهور خوزستان برای کنترل ترافیک راه ها استفاده شود.

رییس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا کشور بیان کرد:برای نظارت و کنترل بیشتر پنج دوربین کنترل تخلف در محدوده شهر اهواز نیز نصب شده است.

سرهنگ جهانگیری افزود: در ایام نوروز گذشته تصادفات جاده ای در کل کشور 11 و نیم درصد و تصادفات درون شهری نیز 15 درصد کاهش یافت در حالی که این میزان در خوزستان دو درصد است.

وی گفت: امسال تاکنون 51 درصد از کشته شدگان در خوزستان موتور سوار، 36 درصد عابر پیاده و 13 درصد سایر وسایل نقلیه بوده اند.

وی با اشاره به آموزش بخشداران و دهیاران در خوزستان گفت: اجرای طرح آموزش ترافیکی برای دهیاران و بخشداران در خوزستان از طرح های مهمی است که در کاهش حوادث رانندگی موثر خواهد بود.

سرهنگ جهانگیری بر لزوم برخورد جدی با افرادی که هنگام رانندگی از تلفن همراه استفاده می کنند افزود: استفاده از تلفن همراه چهار تا پنج درصد میزان تصادفات را افزایش می دهد.

در این از سامانه 120 پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز رونمایی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد