سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

نفت مسجدسلیمان از شکست برابر پرسپولیس تهران گریخت

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان عصر امروز در یک دیدار پر تحرک مقابل پرسپولیس تهران به تساوی دو بر دو رسید.

خبرگزاری فارس: نفت مسجدسلیمان از شکست برابر پرسپولیس تهران گریخت

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس تهران در هفته بیست وسوم مسابقات فوتبال لیگ بر‌تر باشگاه‌های کشور درورزشگاه شهید بهنام مسجدسلیمان به مصاف یکدیگر رفتند که درپایان دوتیم مقابل یکدیگر به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند. 

دراین بازی امید عالیشاه و علی علیپور در دقایق 23 و 36 برای پرسپولیس تهران گلزنی کردند و کیوان امرایی و رضا کرم لاچعب در دقایق 43 و 3+90 گل‌های تیم نفت مسجدسلیمان را به ثمر رساندند. 

علیرضا فغانی به همراه علیرضا ایلدروم و حسن یوسفی، این بازی را قضاوت کرد. 

دراین بازی روسلان ملزدینوف از تیم نفت مسجدسلیمان در دقیقه 57 با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد. 

تیم نفت مسجدسلیمان با کسب این نتیجه با 20 امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده‌بندی قرارگرفت و تیم پرسپولیس تهران نیز با 27 امتیاز درمکان نهم جدول رده‌بندی باقی ماند.
 
تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس تهران، در هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور، چهاردهم فروردین سال آینده به ترتیب به مصاف تیم‌های نفت تهران و راه‌آهن تهران می‌روند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931221000969#sthash.EYqClXU8.dpuf


سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان:
عملکرد بازیکنانم ستودنی است/ بخت با ما یار بود

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در دیدار مقابل پرسپولیس عملکرد ستودنی بازیکنان باعث شد تا با وجود 10 نفره شدن بازی دو بر صفر باخته را به تساوی بکشانند.

خبرگزاری فارس: عملکرد بازیکنانم ستودنی است/ بخت با ما یار بود

بهروز مکوندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در مسجدسلیمان، از رضایت‌بخش بودن نتیجه حاصل از دیدار با پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ بر‌تر، اظهار کرد: دیدار مقابل پرسپولیس سختی‌های خاص خود را دارد و بازی خوب پرسپولیس در نیمه اول باعث شد آنها دو گل در نیمه اول را به ثمر برسانند. 
وی ادامه داد: اگر بخت با ما یار نبود قطعا در نیمه نخست گل‌های بیشتری را دریافت می‌کردیم، اما رفته رفته فشار را در‌‌ همان نیمه بر روی تیم پرسپولیس بیشتر کردیم و موفق شدیم یکی از گل‌های خورده را جبران کنیم. 
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: پرسپولیس در نیمه دوم به خاطر حضورش در آسیا و بازی پیش روی این تیم در هفته جاری در نیمه دوم دست به بازی محتاطانه و حفظ نتیجه زد و ما نیز از همین موقعیت استفاده کردیم و این تیم را تحت فشار قرار دادیم و در دقایق پایانی موفق به ثمر رساندن گل شدیم. 
مکوندی عنوان کرد: در نیمه دوم با توجه به اخراج بازیکن ما، شرایط برای نفت بسیار سخت شد اما تلاش بازیکنانم در این دیدار ستودنی بود و آنها باعث شدند تا بازی دو بر صفر باخته به تساوی تبدیل شود. 
وی یادآور شد: تمرینات تیم نفت مسجدسلیمان تا دو روز دیگر ادامه خواهد داشت و پس از تمرینات تعطیل می‌شود. 
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پایان خاطرنشان کرد: از روز چهارم فروردین‌ماه سال جدید تمرینات مجددا از سر گرفته می‌کنیم و خود را برای دیدار با تیم نفت تهران آماده خواهیم کرد.

-

معاون فرماندار رامهرمز:ورزش رامهرمز با حمایت مسئولان استانی متحول خواهد شد

معاون فرماندار رامهرمز گفت: صرفا با حمایت مسئولان استانی ورزش این شهرستان متحول خواهد شد. شاهین خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: شهرستان رامهرمز تفاوت‌های عمده‌ای با شهرستان‌های برخوردار استان دارد و آن اینکه اغلب، شغل مردم منطقه کشاورزی است و درآمد مردم ضعیف است. وی ادامه داد: در حیطه ورزش شهرستان نیز استعدادهای بسیار زیاد و خوبی وجود دارد اما نیازمند توسعه امکانات ورزشی است. معاون فرماندار رامهرمز با بیان اینکه مسئولان استانی ورزش و جوانان نیز باید نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند و جوانان رامهرمز را دریابند، تصریح کرد: با توجه به حمایت استاندار در زمینه ورزش، امید است بتوانیم برنامه‌های مد نظر را در توسعه ورزش شهرستان محقق کنیم. خلیلی تاکید کرد: امید است با توجه به نیازی که در جوانان در این زمینه احساس می‌شود در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و توسعه تجهیز این مکان‌ها نیز مسئولان استانی، این شهرستان را یاری دهند. معاون فرماندار رامهرمز در پایان گفت: با ایجاد و توسعه و تجهیز هر مکان ورزشی می‌توان در سالم‌سازی جوانان و دور نگه داشتن آنها از هر گونه آلودگی گام‌های بلندی را برداشت. - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?

                                            ‌امکان تعویق بازی به هیچ وجه امکان‌پذیر نبود‌مکوندی‌: قضاوت ادعای سنگ‌پراکنی هواداران ‌را به مردم ‌می‌سپاریم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: قضاوت ادعای سنگ‌پراکنی هواداران ‌را به مردم ‌می‌سپاریم. به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، بهروز مکوندی پس از تساوی 2 بر 2 تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران در خصوص علت مخالفتش در خصوص تعویق بازی با پرسپولیس اظهار داشت: شرایط تیم و بازیکنانم طوری بود که امکان تعویق بازی به هیچ وجه امکان‌پذیر نبود لذا شک نکنید هیچ نیتی هم از عدم موافقت با تعویق بازی نداشتیم. سرمربی تیم فوتبال مسجدسلیمان با بیان اینکه بازیکنان خارجی ما امشب عازم کشورهایشان هستند لذا امکان تعویق بازی وجود نداشت،‌‌ گفت: برخلاف بازی‌های قبل، امروز تیمم خوب ظاهر نشد. وی با اشاره به اینکه افت بدنی بازیکنان یکی از دلایل عدم بازی خوب بود اظهار کرد: امروز دفاع خوب ظاهر نشد و اشتباهات زیادی در خط دفاع تیم ما مشهود بود. سرمربی تیم مسجدسلیمان اظهار داشت: 10 نفره شدن تیم بسیار شرایط را برای ما دشوار کرد اما روحیه تهاجمی خود را حفظ کردیم و توانستیم بازی را در دقایق پایانی به تساوی بکشانیم. وی در خصوص ادعای سنگ‌پراکنی هواداران تیم مسجدسلیمان نیز اظهار داشت: بازی به شکل مستقیم از شبکه سراسری در حال پخش بود لذا بهترین قاضی مردم و تماشاگران هستند و در این خصوص ما سکوت می‌کنیم. - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931221001000#sthash.V0TVcD22.dpuf

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خبر داد

ورود تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات بین‌المللی بوکس از امروز در آبادان

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات بین‌المللی بوکس از امروز وارد آبادان شدند. به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فرامرز کیانی‌زاده امشب در دومین پارلمان ورزشی استان خوزستان اظهار کرد: از مهم‌ترین اهداف تشکیل این پارلمان، ایجاد وحدت رویه در سیاست‌گذاری و هدایت ورزش استان و دیگری هماهنگی و تعامل بین‌بخشی برای استفاده از منابع موجود در استان است. وی افزود: در شورای ورزش حدود 567 مصوبه به تصویب رسید که ساخت اماکن ورزشی، کمک به ورزش بانوان و برگزاری مسابقات بین‌المللی ورزشی از جمله این مصوبات بوده که تاکنون حدود 60 درصد این مصوبات محقق شده است. کیانی‌زاده گفت: پارلمان ورزش از ایده و تفکراتی است که از دل شورای ورزش استان برخاسته و نخستین پارلمان ورزش کشور است؛‌ این پارلمان باید به عنوان الگو در همه استان‌های کشور اتفاق بیفتد. مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه سال گذشته به عنوان سال پایه قرار داده شد، یادآور شد: پس از برگزاری 41 جلسه تخصصی با هیئت‌های ورزشی به این توافق رسیدیم که هر هیئتی موظف است اهداف برنامه ریزی شده را محقق کند و اداره کل ورزش و جوانان در این امر همکاری کند. وی ادامه داد: با این کار تقریبا همه هیئت‌ها فعال شدند و به بیش از 35 درصد اهداف برنامه‌ریزی شده دست یافتند. کیانی‌زاده گفت: استان خوزستان ظرفیت‌های بسیاری دارد که باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد؛ برگزاری مسابقات بین‌المللی بوکس با حضور شش کشور، اسفند ماه جاری در آبادان خواهد بود که تیم‌ها از امروز وارد آبادان شدند. مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پایان اضافه کرد: مسابقات بین‌المللی کونگ‌فو نیز اردیبهشت سال آینده در ماهشهر برگزار می‌شود و مسابقات جوانی پهلوانی زورخانه‌ای در خرمشهر برگزار خواهد شد. - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931220001422#sthash.CkaaHEru.dpuf

با حضور 9 تیم
مسابقات بین‌المللی بوکس «شکست حصر آبادان» آغاز شد

مسابقات بین‌المللی بوکس «شکست حصر آبادان» با حضور 9 تیم خارجی و داخلی در محل سالن کوثر آبادان آغاز شد.

خبرگزاری فارس: مسابقات بین‌المللی بوکس «شکست حصر آبادان» آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، مسابقات بین‌المللی بوکس «شکست حصر آبادان» از دقایقی پیش و با حضور 9 تیم خارجی و داخلی در محل سالن کوثر  آبادان آغاز شد.

در این دوره از مسابقات شش تیم خارجی و سه تیم داخلی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

ترکیه، داغستان، عراق، افغانستان، پاکستان و لتونی شش تیم خارجی این مسابقات هستند و تیم‌های «الف و ب» و تیم شرکت پالایش نفت آبادان نیز سه تیم داخلی مسابقات را تشکیل می‌دهند.

در این دوره از مسابقات 108 بوکسور با یکدیگر به رقابت می‌پردازند ضمن آنکه 36 نفر اعضای کادر فنی تیم‌های شرکت کننده نیز بوکسورها را در مسابقات همراهی می‌کنند.

این مسابقات از امروز تا 25 اسفندماه جاری ادامه دارد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931222000671#sthash.bWWi9rrg.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد