سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

معرفی شهروند نمونه کشوری در خوزستان

بسیاری از ما نام امیر دورفرد را شنیده ایم شهروندی که وی را پدر حقوق شهروندی و محیط زیست خوزستان می دانند . کسی که جوانی اش را در جاده های لالی و اندیکا هزینه کرد تا راه توسعه را برای مردمان ان دیار بازکند .

بسیاری از ما نام امیر دورفرد را شنیده ایم  شهروندی که وی را پدر حقوق شهروندی و محیط زیست خوزستان می دانند . کسی که جوانی اش را در جاده های لالی و اندیکا هزینه کرد تا راه توسعه را برای مردمان ان دیار بازکند . 

درنشریات می خواندیم که ایشان در اقدامی بی سابقه اقدام به کاشت 5150 نهال درخت کرده است و با پاهای لرزان اما استوارش بانی فرهنگی نوین شده است برای آنان که دست به تخریب درخت ها می زنند . چندی پیش امیر دورفر در همایش مدیران جهادی کشور به عنوان شهروند نمونه جهادی کشور برگزیده شد و مدال و حکم خود را از قالیباف ، شهردار تهران دریافت نمود . وی در تماسی گلایه آمیز اظهار داشت که در این مراسم ، علیرغم کسالت شدید ازسوی هیچ شخص و مسوول خوزستانی حمایت و همراهی نشد درحالی که تنها شهروند نمونه کشوری جنوب ایران بود . لازم به ذکر است که جناب آقای دورفرد که خود را خادم مردم می داند هم اکنون نماینده اصناف – مساجد و ساکنین مناطق گلستان و فرهنگ شهر اهواز می باشد و دارای کسالت شدیدی است که امیدواریم هرچه سریع تر به بهبودی کامل برسند و به خدمات ارزنده و انسان دوستانه خود ادامه دهند .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد