سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش یک انتصاب


فریدون حردانی سرمربی استقلال اهواز شد

لیگ دسته اول - استقلال اهواز
شناسهٔ خبر: 2502007 
اهواز - مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز از انتصاب فریدون حردانی از بازیکنان بومی استان به عنوان سرمربی این تیم دسته اولی خبرداد.

ارسطو جهانداری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به شرایط پیش آمده در طول نیم فصل اول و تاثیرات منفی آن بر تیم، متاسفانه استقلال اهواز در نیم فصل دوم نتایج مطلوبی کسب نکرده که امیدواریم بتوانیم با تدابیر اندیشیده شده در ادامه بازی ها نتایج بهتری را کسب کنیم.

وی افزود: در این خصوص تغییراتی را در کادر فنی تیم انجام داده ایم که انتصاب فریدون حردانی از مربیان خوزستانی به عنوان سرمربی تیم با توجه به تجربیات بالایی که دارد می تواند نقش به سزایی در کسب نتایج مطلوب تیم داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز تصریح کرد: از آنجایی که تا پایان فصل، زمان زیادی مانده است؛ شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر داریم که کسب نتیجه برد در مقابل تیم فولاد نوین خوزستان می تواند ما را در مسیر این صعود قرار دهد.

جهانداری با انتقاد از عملکرد ضعیف مدیریت فدارسیون فوتبال کشور اظهار کرد: اتابک نمازی و مصطفی نوروزی دو نفر از بازیکنان تیم در نیم فصل اول، بدون هماهنگی و فسخ قرارداد، به تیم های شهرداری تبریز و مس کرمان ملحق شدند که در این خصوص شکایت خود را به فدراسیون اعلام کردیم که متاسفانه باید گفت به علت اینکه تصمیمات برخی از کمیته های فدراسیون ناعادلانه گرفته می شود، رای به نفع دو بازیکن خاطی صادر شد.

وی ادامه داد: در جریان این شکایت کلیه مدارک و مستندات خود را به فدراسیون ارائه کردیم ولی نتیجه عادلانه ای نصیبمان نشد و رای فدراسیون به نفع پیوستن این دو بازیکن به دو تیم صادر شد.

جهانداری این عملکرد کمیته های فدراسیون را ناشی از مدیریت و نظارت ضعیف فدراسیون عنوان کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد