سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



کار تدافعی ما در نیمه دوم جواب داد

کریمی: به مسئولان باشگاه تعهد دادم ملوان را در لیگ برتر نگه می‌دارم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی ملوان بندرانزلی گفت: تیم ملوان ظرفیت ماندن در لیگ بر‌تر را دارد و من به مسئولان باشگاه ملوان تعهد داده‌ام که این تیم را در لیگ بر‌تر نگه می‌دارم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، فیروز کریمی بعدازظهر امروز (جمعه) در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: گل زودهنگامی که وارد دروازه استقلال خوزستان کردیم سبب به هم ریختن استقلال خوزستان شد و توانستیم از این موقعیت استفاده کنیم.وی افزود: با توجه به اینکه در نیمه نخست دو گل به ثمر رساندیم می‌دانستیم در نیمه دوم کار سختی پیش رو داریم، به همین دلیل تدافعی بازی کردیم. البته کار تدافعی ما در نیمه دوم جواب داد و ضمن حفظ دروازه‌مان توانستیم گل سوم را به استقلال خوزستان بزنیم.سرمربی تیم ملوان بندرانزلی گفت: بازی جذابی را از دو تیم شاهده بودیم و باید بپذیریم تیم ملوان پرچمدار تیم‌های شهرستانی مثل استقلال اهواز و نساجی مازندران است.وی بیان کرد: لیگ بر‌تر با حضور تیم‌های شهرستانی پویا‌تر می‌شود و من معتقدم تیم ملوان در لیگ بر‌تر امسال می‌ماند و به دسته‌های پایین‌تر سقوط نمی‌کند.

کریمی عنوان کرد: تیم ملوان ظرفیت ماندن در لیگ بر‌تر را دارد و من به مسئولان باشگاه ملوان تعهد داده‌ام که این تیم را در لیگ بر‌تر نگه می‌دارم.وی اظهار داشت: در نیم‌فصل دوم پژمان نوری و فرزاد حاتمی به تیم ما اضافه شدند که ثمره حضور آنها در بازی‌های مختلف محسوس بوده است. امیدواریم تا آخر فصل خوب پیش برویم.

سرمربی تیم ملوان درباره آخرین وضعیت آرش افشین و حسین ماهینی گفت: پیگیر وضعیت این دو بازیکن بوده‌ایم. البته به صورت ویژه پیگیر کارهای ماهینی هستیم و احتمال بخشش او در دوازدهم فرودین سال 94 وجود دارد.



برای ماندن در لیگ بر‌تر فرصت زیادی داریم

پورموسی: تمرکز تیمی استقلال خوزستان به هم ریخته است

خبرگزاری تسنیم: مربی استقلال خوزستان در غیاب سرمربی این تیم در نشست خبری گفت: امروز روز خوب بازیکنان استقلال خوزستان نبود ولی در هفته‌های آینده این ناکامی‌ها را جبران می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سیدسیروس پورموسی امروز در کنفرانس خبری پس از بازی استقلال خوزستان برابر ملوان بندرانزلی اظهار داشت: امروز روز خوب بازیکنان استقلال خوزستان نبود و نتوانستیم نتیجه بگیریم.

وی افزود: همه توصیه‌های ما برای حفظ تمرکز بازیکنان در دقایق ابتدایی مؤثر نبود و باز هم در 10 دقیقه ابتدایی دو گل دریافت کردیم.

مربی استقلال خوزستان با بیان اینکه هنوز نا‌امید نیستیم، گفت: ما برای ماندن در لیگ بر‌تر فرصت زیادی داریم و در هفته‌های آینده این شکست را جبران می‌کنیم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم مبنی بر پایین آمدن کارایی برخی از بازیکنان هجومی تیم استقلال عنوان کرد: خیر، بازیکنان ما از نظر کیفی خوب هستند ولی امروز روز خوب بازیکنان ما نبود.

پورموسی به دلیل باخت تیمش در بازی امروز به سرعت کنفرانس خبری را ترک کرد تا به بازیکنان و مربیان استقلال خوزستان بپیوندد.


هفته تلخ خوزستانی‌ها در لیگ بر‌تر تکمیل شد؛

استقلال خوزستان از ملوان بندرانزلی شکست خورد

خبرگزاری تسنیم: استقلال خوزستان در هفته بیست و یکم لیگ بر‌تر جام خلیج فارس بعد از ظهر امروز در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان تیم ملوان بندرانزلی بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز،استقلال خوزستان در هفته بیست و یکم لیگ بر‌تر جام خلیج فارس بعد از ظهر امروز در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان تیم ملوان بندرانزلی بود.

استقلالی‌ها بد بازی را آغاز کردند و در‌‌ همان دقیقه سوم بازی دروازه خود را با شوت فرزاد حاتمی باز شده دیدند.

حاتمی که امروز ستاره ملوانان بود 7 دقیقه بعد از گلی که به ثمر رساند با پاس در عمق خود پایه گذار گل دوم ملوان شد و پژمان نوری در موقعیت تک به تک دروازه دیاکیته را برای بار دوم باز کرد.

استقلالی‌ها نتوانستند به بازی بازگردند و در دقیقه 38 با خطا بر روی پژمان نوری یک ضربه پنالتی در اختیار سفیدپوشان ملوان دادند اما حاتمی نتوانستن دروازه را باز کند و دیاکیته ضربه پنالتی وی را مهار کرد.

بازی در نیمه نخست رو به پایان بود که مهدی سید صالحی یکی از دوگل خورده استقلال خوزستان را جبران کرد تا در نیمه دوم کار ساده تری داشته باشند.

اما نیمه دوم بازهم ملوانان بر‌تر از استقلال خوزستان بودند و توانستند توسط فرزاد حاتمی گل سوم خود را وارد دروازه آبی پوشان خوزستانی کنند و با‌‌ همان نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسیدند. تا روند ناکامی خوزستانی‌ها در این هفته تکمیل شود.

علیرضا فغانی در این دیدار 2 کارت زرد از جیب خود خارج کرد و بیات مدافع استقلال خوزستان و فرزاد حاتمی مهاجم ملوان بندرانزلی را جریمه کرد.

ملوان با این 3 امتیاز صعود 3 پله‌ای داشت و توانست خود را از منطقه خطر دور کند اما استقلالی‌ها با یک پله سقوط جایگاه سیزدهم را به خود اختصاص دهند.

استقلال خوزستان در هفته آینده به مصاف پدیده مشهد می‌رود و تیم ملوان در خانه میزبان سپاهان است. پدیده امروز از راه آهن تهران شکست خورد و سپاهان در برابر ذوب آهن اصفهان متوقف شد.



هفته بیستم لیگ برتر فوتسال بانوان؛

ملی حفاری اهواز در خانه از حریف خود شکست خورد

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتسال ملی حفاری اهواز در هفته بیستم لیگ برتر بانوان از تیم سپیدرود رشت شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، تیم فوتسال بانوان ملی حفاری اهواز امروز با یک نتیجه غیر قابل تصور در برابر می‌ه‌مان خود شکست خورد.

هفته بیستم لیگ بر‌تر فوتسال بانوان امروز آغاز شد و تیم ملی حفاری با نتیجه 11 بر یک از می‌ه‌مان خود تیم بانوان سپید رود رشت شکست خورد.

فاطمه شریف 4 گل، فاطمه حسنی 2 گل، مرضیه توفیق 2 گل، سارا شیر بیگی و نسیمه غلامی 10 گل از 11 گل سپیدرود رشت را وارد دروازه حریف کردند و فهیمه زارع مدافع تیم ملی حفاری هم یک گل به خودی وارد دروازه تیم ملی حفاری کرد.

زیور بابایی هم تک گل ملی حفاری را وارد دروازه سپید رود رشت کرد تا ملی حفاری در این بازی با شکست سنگین سالن را ترک کند.

تیم ملی حفاری با وجود شکست در این بازی با 48 امتیاز در صدر ماند و تیم سپید رود رشت توانست 46 امتیازی شود و در یک قدمی تیم ملی حفاری در رده دوم جدول جای گرفت.

تیم سپید رود رشت با 132 گل بهترین خط حمله این رقابت‌ها را متعلق به خود کرده و تیم ملی حفاری هم با 36 گل خورده پس از دانشگاه آزاد بر‌ترین خط دفاعی لیگ بر‌تر را متعلق به خود کرده است.

مربیان تیم ملی حفاری اهواز مهم‌ترین عامل شکست پرگل امروز در برابر سپیدرود رشت را اخراج دروازه‌بان اصلی این تیم عنوان کردند.پالایش نفت آبادان دیگر تیم خوزستانی لیگ بر‌تر فوتسال امروز با قرعه استراحت روبه رو بود.



هفته دوم لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور؛

تیم پالایش نفت آبادان در خانه از پتروشیمی بندر امام شکست خورد

خبرگزاری تسنیم: در هفته دوم لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور، تیم پالایش نفت آبادان در خانه نتیجه را به پتروشیمی بندر امام واگذار کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان، در هفته دوم لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور، تیم پالایش نفت آبادان بعد از ظهر امروز در سالن 17 شهریور آبادان میزبان پتروشیمی بندرامام بود.

این بازی در ساعت 16 امروز و در سالن 17 شهریور آبادان آغاز شد و در حالی که در کوا‌تر اول هردو تیم فرصت‌های برابری به‌دست آوردند نتیجه این کوار‌تر 14 به 23 به سود پتروشیمی خاتمه یافت.

در کوا‌تر دوم نفتی‌ها حملات خود را افزایش دادند اما تاثیری در نتیجه بازی حاصل نشد و پالایش نفت همچنان با نتیجه 26 به 35 از پتروشیمی بندر امام عقب بود.

این بازی کوا‌تر سوم را پر خطا سپری کرد و میرزایی و سهراب‌نژاد از تیم پتروشیمی بندر امام با 4 اخطار از بازی خارج شدند و نتیجه این کوا‌تر 44 به 55 به سود بندر امام به پایان رسید.

کوا‌تر آخر نیز علی رغم تلاش بسیار زیاد پالایش نفت با روند قبلی ادامه یافت و با نتیجه 65 به 70 به نفع پتروشیمی بندر امام به اتمام رسید.

حما سامری سرمربی تیم پالایش نفت آبادان بعد از پایان بازی اظهار داشت: بازی از نظر ما بد نبود و بابت این بازی خوب به تیم و همشهری‌هایمان تبریک می‌گویم.

وی افزود: از نظر ما برنده امروز بازی ما هستیم چون با اینکه بضاعت مالی ما با تیم حریف قابل قیاس نبوده اما با توانایی بالای خود توانستیم بازی خوبی را انجام دهیم.

سامری درباره اعتراضاتی که در میانه بازی به داور داشت نیز گفت: به هر صورت در بازی این مسائل پیش می‌آید و چون تابلوی سالن مسابقه کمی مشکل داشت نتایج و زمان مسابقه در زمان لازم به روز نمی‌شد و مشکل ایجاد می‌کرد.

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان ابراز داشت: ما تیم تازه واردی هستیم و‌‌ همان طوری که می‌بینید همه تلاش خود را می‌کنیم و بازی به بازی بهتر می‌شویم و توانستیم بازی امروز را از نظر تاکتیکی و تیمی در سطح خوبی انجام دهیم.



برای کسب ۳ امتیاز شایسته‌تر از تراکتورسازی بودیم

مکوندی: بازیکنی داریم که نمی‌تواند برای دخترش عروسک بخرد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: شایسته‌تر از تراکتورسازی بودیم اما به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مسجدسلیمان، بهروز مکوندی در نشست خبری پس از دیدار امروز نفت مسجدسلیمان برابر تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: بازیکنان من مستحق ستایش کردن هستند و حقشان بیش از چیزی است که به آنها تعلق گرفته است.

وی افزود: کسانی که در این باشگاه مدیریت می‌کنند باید دغدغه‌ای به غیر از رسیدگی به امور بازیکنان نداشته باشد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: به نظر من مهم‌ترین عامل کسب نتایج ضعیف نفت شرایط مالی تیم است و اگر اوضاع مالی بازیکنان خوب بود، بدون شک نتایج بهتری می‌گرفتیم.

مکوندی عنوان کرد: به دلیل غفلت در این بازی بازنده شدیم و با همه احترامی که برای تراکتورسازی قائل هستم اما ما شایسته‌تر از آن‌ها در زمین حاضر شدیم.

وی با بیان اینکه ما برای این بازی برنامه‌های ویژه‌ای داشتیم، گفت: چطور ممکن است بدون برنامه برابر تراکتورسازی که هفته آینده در لیگ قهرمانان آسیا رقابت می‌کند حاضر شویم و این همه موقعیت گل خلق کنیم.

وی افزود: از این موضوع اطلاع دارم که به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند اما اینکه بگویند نفت در این بازی بی‌برنامه حاضر شده بی‌انصافی است.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: کار برای بازیکنانی که چند ماه است بدون پول بازی می‌کنند طبیعی نیست اما من به عنوان سرمربی تیم، شکست را می‌پذیرم.

وی بیان کرد: من به بازیکنان و این تیم علاقه خاصی دارم اما تا چه زمانی می‌توانم بازیکنان را با حرف به دنبال خود بکشم؟

مکوندی گفت: در این بازی اشتباه کردم و در تدابیر خود برای رفع تاکتیک‌ها بازیکنان را جابه جا کردم اما این کار فایده‌ای نداشت و در ‌‌نهایت شکست خوردیم.

وی افزود: متأسفانه بازیکنان من امروز با دو تلخی به خانه باز می‌گردند یکی تلخی شکست و دیگری اینکه با جیب بی‌پول پیش خانواده‌شان باز می‌گردند و بازیکنی داریم که نمی‌تواند برای دخترش عروسک بخرد.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: بدون شک با تزریق پول به تیم نتایج بهتری کسب می‌کنیم و مسئولان باید بدون وعده‌های واهی به بازیکنان بگویند که چه زمانی پولشان واریز می‌شود.



سرمربی تراکتورسازی:

برای کسب ۳ امتیاز برابر نفت مسجدسلیمان سختی زیادی تحمل کردیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: برای ۳ امتیاز این بازی خیلی تلاش کردیم و برای کسب ۳ امتیاز این بازی سختی‌های زیادی تحمل کردیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، تونی اولیویرا در نشست خبری پس از بازی نفت مسجدسلیمان و تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: برای 3 امتیاز این بازی خیلی تلاش کردیم و برای کسب 3 امتیاز این بازی سختی‌های زیادی تحمل کردیم.

وی افزود: در دقایق ابتدایی نفتی‌ها فشار زیادی روی تیم ما وارد کردند و این سبب شد که در‌‌ همان 10 دقیقه ابتدایی از ما پیش بیفتند.

سرمربی تراکتورسازی تبریز عنوان کرد: در این بازی اشتباهات زیادی داشتیم. همچنین در نیمه نخست فرصت‌های زیادی داشتیم که توانستیم یکی از آن‌ها را تبدیل به گل کنیم و خوشبختانه بازی با نتیجه تساوی در نیمه نخست به پایان رسید.

وی بیان کرد: در نیمه دوم توانستیم با کم کردن اشتباهات خود بازی را در دست بگیریم و خلی بهتر از نیمه نخست توپ و میدان را در اختیار گرفتیم.

اولیویرا عنوان کرد: امروز از فوتبال نفتی‌ها غافلگیر شدم و در واقع بسیار خوشحال شدم که توانستیم گل دوم را وارد دروازه آن‌ها کنیم و با دست پر از زمین خارج شویم. در حقیقت نفت مسجدسلیمان با بازی خوبی که از خود ارائه داد ما را غافلگیر کرد.

وی درباره علت استفاده نکردن از محسن دلیر در این بازی اظهار داشت: تازه به تیم تراکتورسازی تبریز ملحق شدم و نسبت به برخی از بازیکنان‌شناختی ندارم. مدت زیادی در تمرینات تیم شرکت نکردم و امیدوارم در جلسات آینده هر کدام از بازیکنان که حقش بود وارد زمین شود.

سرمربی تراکتورسازی تبریز افزود: وظیفه من به عنوان یک مربی رشد بازیکنان است و روز نخستی که وارد ایران شدم با این هدف آمده بودم و ظیفه و رسالت اصلی یک مربی همین پرورش بازیکن است.

وی عنوان کرد: فوتبال ایران از جنوب آغاز شده و به خاطر حمایت هوادارن از تیم زردپوش نفت شگفت زده هستم.

اولیویرا بیان کرد: من برد و باخت برایم مهم نبود و دوست داشتم یک بار به مسجدسلیمان بیایم تا مردم این شهر را بشناسم خدا را شکر می‌کنم فوتبال بهانه‌ای برای حضور من در مسجدسلیمان شد.


نفت مسجدسلیمان در خانه شکست خورد

خبرگزاری تسنیم: نفت مسجدسلیمان در خانه با نتیجه ۲ بر یک از تراکتورسازی تبریز شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مسجدسلیمان، تیم‌های نفت مسجدسلیمان و تراکتورسازی تبریز از هفته بیست و دوم لیگ بر‌تر جام خلیج فارس از ساعت 15 و 30 امروز به مصاف هم رفتند.

در حالی که نفتی‌ها این بازی را هجومی آغاز کردند اما نتوانستند حریف تراکتورسازی باتجربه شوند و در خانه یک شکست خانگی دیگر متحمل شدند.

در این بازی حمید بوحمدان از روی نقطه پنالتی دروازه حامد لک دروازه‌بان تراکتور را باز کرد و نفتی‌ها را یک بر صفر جلو انداخت.

21 دقیقه بعد سامان نریمان جهان توانست دروازه گئورگیف را باز کند و بازی در نیمه نخست با‌‌ همان تک گل به پایان رسید.

تراکتوری‌ها که برای 3 امتیاز به مسجدسلیمان آمده بودند در نیمه دوم هم حملاتی بر روی دروازه نفتی‌ها انجام دادند و در دقیقه 83 توانستند از حریف خود پیش بیفتند.

ادینیو توانست چهاردهمین گل خود در این فصل را وارد دروازه نفتی‌ها کند تا اولیویرا بتواند نخستین پیروزی خود را به همراه شاگردانش جشن بگیرد.

فردین عابدینی، مهدی کیانی و حبیب گردانی از تراکتور و روسلان وازلگینوف از نفت مسجدسلیمان در این بازی با کارت زرد داور جریمه شدند.

نفتی‌ها هفته آینده در تهران به مصاف استقلال می‌روند و تراکتورسازی در خانه میزبان پرسپولیس است.

تراکتورسازی با این برد توانست 38 امتیازی شود و با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال تهران و سپاهان در رده دوم جدول جای گرفت. نفتی‌ها هم باید منتظر دیدارهای ملوان و گسترش فولاد باشند تا ببینند جایگاه‌شان تغییر پیدا می‌کند یا خیر.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد