سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی


ارسال به دوستان
هفته نخست لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور
دربی متحول شده‌ها در ماهشهر/ نفت آبادان در نصف جهان

در هفته نخست لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور، تیم‌های ماهشهری به مصاف هم خواهند رفت تا دربی خوزستان را برگزار کنند و نفت آبادان به مصاف پمینا اصفهان خواهد رفت.

خبرگزاری فارس: دربی متحول شده‌ها در ماهشهر/ نفت آبادان در نصف جهان

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور از امروز در شهرهای مختلف کلید خواهد خورد و هر سه تیم خوزستانی این رقابت‌ها به مصاف حریفان خواهند رفت.

در همین چارچوب امروز دو تیم ماهشهری این رقابت‌ها در حالی به مصاف هم خواهند رفت که هر کدام دستخوش تغییراتی در بین دو لیگ ملی و حرفه‌ای شده‌اند.

تیم منتخب ماهشهر که در لیگ ملی با به نام صنایع پتروشیمی حاضر بود با خدمت گرفتن چند بازیکن با چهره‌ای متفاوت به مصاف همشهری خود خواهد رفت.

از سوی دیگر پتروشیمی بندر امام پس از جدایی مهران حاتمی، اکنون با سرمربیگری «میتف» مقدونی، در اندیشه جبران نتایج از دست رفته لیگ ملی خواهد بود و برای یک برد قاطع به میدان خواهد رفت.

قطعا «میتف» با دست پر شاگردان خود را روانه این میدان خواهد کرد و برای یک آغاز خوب و خط و نشان کشیدن برای مدعیان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

در دیگر مصاف تیم‌های خوزستانی، پالایش نفت آبادان به اصفهان سفر کرده تا در مقابل پمینا قرار گیرد، آبادانی‌ها که از معدود تیم‌هایی هستند که در بین دو لیگ هیچ تغییری را در خود احساس نکردند، باید در مقابل یک هندوانه در بسته به نام پمینا قرار گیرند.

این دیدار برای هماد سامری قطعا از سختی‌ها خاصی برخوردار خواهد بود و پالایش نفت با تکیه بر بازیکنان خود، با همین اندوخته نیز می‌تواند پیروز ز میدان خارج شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته نخست لیگ ملی بسکتبال کشور از ساعت 16 امروز آغاز خواهد شد و طی آن، پالایش نفت آبادان در اصفهان به مصاف پمینا می‌رود و پتروشیمی بندر امام و منتخب ماهشهر در سالن اندیشه به مصاف هم خواهند رفت.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931127000448#sthash.fdwvl5YH.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد