سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:
حمله‌ور شدن من به مسئولان استان خوزستان شایعه و کذب محض است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: متاسفانه در یکی از شبکه‌های اجتماعی گفته شده که من به مسئولان استان حمله کردم که این موضوع صحت نداشته و کذب محض است.

خبرگزاری فارس: حمله‌ور شدن من به مسئولان استان خوزستان شایعه و کذب محض است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حضرت آیت‌الله سیدعلی شفیعی در شورای اداری استان اظهار داشت: انتظار می‌رفت که در عالم سیاست حریم روحانیون نگه داشته شود و بی‌جهت شایعه پراکنی نکنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: متاسفانه در روزهای اخیر در برنامه اجتماعی واتس‌آپ مشاهده کردم که من به مسئولان استانی به جهت بی‌تفاوتی آنها به نظام حمله کرده‌ام و در ادامه نمازگزاران که در صفوف نشسته بودند تکبیر گفتند که من بعد از پخش این خبر سریع این موضوع را تکذیب کردم.

وی ادامه داد: شأن من در این حد نیست که به مسئولین استان حمله کنم در واقع اصل این خبر کذب و شایعه‌ای بیش نیست.

آیت‌الله شفیعی افزود: من امروز در این جلسه حاضر شدم که در این خصوص تذکری بدهم و بگویم که این موضوع شایعه بوده و هیچ چیز آن درست نیست من روز سه‌شنبه 21 بهمن ماه اصلا به مسجد نرفتم که مردم بخواهند در مقابل حرف من تکبیر بگویند.

وی گفت: ای کاش طوری شود که هر کسی به خود اجازه ندهد اخبار کذب پخش کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان به حضور پررنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: مردم خوزستان با وجود شرایط سخت و گرد و خاک شدید در این راهپیمایی حضور پیدا کردند که جای تشکر دارد امیدوارم خداوند این حضورهای پرشور را همیشه نگه‌دارد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931126001514#sthash.wd90jFTm.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد