سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

«قحطی گل» در لیگ برتر فوتبال خوزستان
یاران ماهشهر و جنوب سوسنگرد؛ تنها پیروزهای هفته تساوی‌ها

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال خوزستان را باید هفته تساوی‌ها همراه با «قحطی گل» نامگذاری کنیم.

خبرگزاری فارس: یاران ماهشهر و جنوب سوسنگرد؛ تنها پیروزهای هفته تساوی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، در هفته بیستم لیگ برترفوتبال خوزستان شاهد برگزاری هفت دیدار در شهرهای مختلف استان بودیم که پنج بازی به تساوی ختم شد و تنها دو تیم یاران ماهشهر و جنوب سوسنگرد موفق شدند حریفان خود را با شکست بدرقه کنند.

در این هفته که پدیده گردوخاک سراسر استان را فرا گرفته بود مهاجمان نیز راه دروازه‌ها را گم کرده بودند و فقط پنج گل از خط دروازه ها عبور کرد.

در هفته بیستم، تیم‌های مدعی قهرمانی به غیر از جنوب سوسنگرد موفق نشدند حریفان خود را شکست دهند اما همچنان صدرنشین پیش می‌روند.

تیم فوتبال شهرداری شمس آباد دزفول با وجود توقف مقابل استقلال رامهرمز همچنان صدر جدول را حفظ کرد. در این بازی دو تیم پس از 90دقیقه تلاش به تساوی یک بر یک رضایت دادند. شهرداری که درخانه بازی می‌کرد چندین بار در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما حکیم شریفی دروازه بان جوان و جسور استقلال با مهار فرصت های تیم شهرداری مانع از پیروزی خانگی این تیم شد. آبی پوشان رامهرمز در دقیقه 50 توسط حبیب کردزنگنه به گل رسیدند اما این گل در دقیقه 80 توسط رضا خواجوی پاسخ داده شد. استقلال رامهرمز نیز با این تساوی 28 امتیازی شد و شهرداری دزفول هم با 38 امتیاز همچنان در صدر جدول باقی ماند.

در دیگر دیدار برگزار شده از هفته بیستم، استقلال شوشتر باز در کسب پیروزی ناکام ماند. شاگردان مرادیان و شحیطاوی در تیم آبی پوش شوشتر در شهر خود نتوانستند از سد تیم سختکوش پارسیان بندرامام عبور کنند و یکبار دیگر فرصت صدرنشینی را از دست دادند. دو تیم در پایان 90 دقیقه بدون رد و بدل شدن گلی به کار خود پایان دادند و امتیازات را تقسیم کردند. استقلال شوشتر با 37 امتیاز در رده دوم و پارسیان بندرامام با 21 امتیاز در منکان یازدهم جدول قرار دارد.

تیم فوتبال ماهان سوسنگرد موفق شد در سوسنگرد تیم اوج گرفته شاهین ماهشهر را متوقف کند. در این بازی که گردوخاک مانع از انجام حرکات تاکتیکی دو تیم شده بود. تساوی بدون گل، نتیجه نهایی این مسابقه بود. سفیدپوشان ماهشهری با کسب 36 امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی و ماهان با 24 امتیاز در رده دهم جدول جای گرفت.

تیم‌های شهباز شادگان و پرسپولیس ویس نیز در دیگر مسابقه هفته بیستم به دیدار هم رفتند که در این مسابقه نیز، توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. قرمزپوشان ویس با 31 امتیاز و قرار گرفتن در رده پنجم جدول هفته بیستم را به پایان رساند و تیم شهباز با کسب 14 امتیاز مکانی بهتر از سیزدهمی برای خود دست و پا نکرد.

در دیگر مسابقه هفته بیستم، تیم قعرنشین کارگر شادگان در خانه مقابل تیم استقلال رامشیر با نتیجه تساوی صفر بر صفر به کار خود پایان داد. کارگر از تیم‌های پایین جدولی است که با 10 امتیاز در قعر جدول جا خوش کرده است. آبی پوشان رامشیر نیز تا اینجای کار انتظارات فوتبال دوستان رامشیری را برآورده نکرده و با کسب 26 امتیاز در جای نهم قرار گرفته است.

دربندرماهشهر تیم فوتبال یاران ماهشهر که در هفته نوزدهم مقابل استقلال رامهرمز گلباران شده بود موفق شد در دیداری نزدیک و جنجالی جنوب باغملک را با تک گل دقیقه 60 جواد طوری شکست دهد تا شاگردان توفیق حصری بعد از سه باخت متوالی از انتهای جدول کمی فاصله بگیرند و با 20 امتیاز در رده دوازدهم قرار گیرد. جنوب باغملک هم که در هفته‌های اخیر امتیازات حساسی را از دست داده با 29 امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی ایستاد.

جنوب سوسنگرد سومین تیم مدعی این فصل نیز موفق شد در خانه و در دیداری حساس، سپاهان ایذه را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد و در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار گیرد. شاگردان سعیدی در تیم جنوب سوسنگرد پس از چند هفته ناکامی سرانجام با گل‌های احمدطاها داغری (پنالتی) و علی نگراوی پیروز شدند. این پیروزی جنوب یک قدم به تیم‌های صدرنشین نزدیکتر شد و با 36 امتیاز و تفاضل گل بهتر در مکان سوم جدول ایستاد.

به گزارش خبرگزاری فارس در جدول رده بندی لیگ بر‌تر فوتبال خوزستان شهرداری شمس آباد دزفول با 38 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم‌ استقلال شوشتر با 37 امتیاز در رده دوم جدول و تیم‌های جنوب سوسنگرد و شاهین ندسا ماهشهر با 36 امتیاز و تفاضل گل بیشتر در رده‌های سوم و چهارم جدول رده بندی قرار دارند.

همچنین تیم‌های فوتبال پرسپولیس ویس، سپاهان ایذه، جنوب باغملک، استقلال رامهرمز، استقلال رامشیر و ماهان سوسنگرد در رده‌های پنجم تا دهم جدول رده بندی لیگ بر‌تر فوتبال خوزستان ایستاده‌اند در حالی که اختلاف امتیاز این تیم‌ها بسیار کم است و احتمال جابجایی رتبه تیم‌ها در هفته‌های آینده وجود دارد. تیم‌های پارسیان بندرامام، یاران ماهشهر، شهباز شادگان و کارگر شادگان از تیم‌های انتهای جدول لیگ برتر فوتبال خوزستان هستند که دو تیم انتهای جدول به دسته پایین‌تر سقوط می‌کنند.

 مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال بزرگسالان باشگاه‌های خوزستان بالا‌ترین سطح مسابقات در استان محسوب می‌شود که با شرکت 14 تیم به صورت رفت و برگشت برگزار شده و قهرمان آن به مسابقات زیرگروه دسته سوم کشور صعود می‌کند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931126001563#sthash.MMKoGb1x.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد