سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

خوزستان در هفته ای که گذشت



خوزستان در هفته‌ای که گذشت

از ایجاد اختلال «ریزگردها» در زندگی مردم تا گردوخاک حضور خوزستانی‌ها در «چشم دشمن»

خبرگزاری تسنیم: در حالی که در هفته گذشته گردوخاک در خوزستان به ویژه کلانشهر اهواز زندگی و کسب وکار مردم را با اختلال جدی مواجه کرده بود، حضور چشمگیر خوزستانی‌ها در راهپیمایی ۲۲بهمن در اوضاع بسیار بد جوی بار دیگر ولایتمداری مردم را به رخ دشمنان کشید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، گرد و خاک در استان خوزستان چند هفته‌ای سبب مختل کردن زندگی مردم شده طوری که چندین بار ادارات و مدارس شهر اهواز و 12 شهر دیگر خوزستان با این مشکل روبه رو شدند.

این مشکل آن قدر‌ پیچیده شد که در هفته گذشته 2 بار دامنه دید در اهواز به زیر 50 متر و چندین مرتبه در شهرهای دیگر خوزستان به زیر 100 متر رسید آلودگی که غلظت آن تا بیش از 60 برابر حد مجاز هم فرا رفت.

این آلودگی‌ها سبب شد که رهبر معظم انقلاب اسلامی به دولت دستور دهند موضوع پیگیری جدی شود و پس از آن وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به خوزستان سفر کند و ضمن حضور در راهپیمایی 22 بهمن اهواز از چند شهر استان خوزستان و بیمارستان‌های این استان بازدید کند؛ قاضی‌زاده در چندین جلسه با مسئولان خوزستانی به گفت‌و‌گو نشست تا گزارشی به هیئت دولت ارائه دهد.

دربی گرم جنوب در روزهای سرد فوتبال ایران

استقلال خوزستان برای فرار از انتهای جدول و فولاد خوزستان برای رسیدن به صدر جدول باید پیروز دربی گرم جنوب باشند.

اقدامات مسئولان برای رفع معضل «گرد وخاک» در خوزستان ملموس شود

امام جمعه موقت اهواز گفت: برخی از مشکلات طبیعی است ولی انتظار ما این است عواملی که قابل رفع هستند را رفع کنند تا مردم به صورت ملموس آن را حس کنند.

اندیمشک، نخستین شهری که «مجسمه پهلوی» را به زیر کشید

نیروهای رژیم پهلوی پس از به زیر کشیدن مجسمه محمدرضا شاه توسط مردم ولایت مدار اندیمشک از این مردم کینه به دل گرفتند، کینه‌ای که منجر به شهادت برخی از نیروهای مردمی شد.

تکمیل واحدهای مسکن مهر خوزستان 900 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: بررسی وضعیت طرح مسکن مهر در خوزستان نشان می‌دهد برای به سرانجام رساندن این طرح به 900 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

آلودگی هوای اهواز به بیش از 60 برابر حد مجاز رسید

مدیرکل محیط زیست خوزستان گفت: میزان غلظت خاک در اهواز بیش از 10 هزار میکرو گرم بر متر مکعب است که بیش از 60 برابر حد مجاز است.

«حیات کارون» خط قرمز مجمع نمایندگان خوزستان است

نماینده مردم شوش‌تر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: رودخانه کارون پرچم حیات خوزستان بوده و حیات این رودخانه همواره به عنوان خط قرمز مجمع نمایندگان استان خوزستان است.

سفر به عتبات عالیات با «خودروی شخصی»؛ تحقق یک آرزوی قدیمی

مردم ایران به ویژه استان‌هایی مانند خوزستان که علاوه بر قرابت جغرافیایی، ارتباطات نزدیک فرهنگی با مردم شیعه کشور عراق دارند همواره علاقمندند که مراودات و سفر‌ها به عراق و به ویژه عتبات عالیات بیش از گذشته تسهیل شود.

مردم خوزستان منتظر راهکار ‌محیط زیست برای رفع معضل «گرد و غبار»

گرد و خاک روزهای اخیر و امروز در شهرهای خوزستان و به ویژه اهواز سبب مختل شدن زندگی مردم شد‌ به طوری که مدارس و ادارات تعطیل شده‌اند و همه مردم خوزستان منتظر راهکار دولت و سازمان محیط زیست برای رفع این معضل هستند.

دومرحله‌ای شدن توافق هسته‌ای مانع از رسیدن به «نتیجه مطلوب» می‌شود

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به ترفند غربی‌ها برای دومرحله‌ای کردن توافق هسته‌ای گفت: در صورتی که با طرف مقابل روی موضوعی چه کلیات و چه جزئیات توافق شود و بعد روی موضوعات دیگر بهانه بیاورند نتیجه مطلوبی به دست نخواهد.

مردم اهواز مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند + تصاویر

برای چندمین بار در روزهای گذشته آسمان اهواز خاکستری شد و مردم در اعتراض به کم‌کاری مسئولان در برابر استانداری خوزستان تجمع کردند.

تعیین چارچوب مذاکرات هسته‌ای توسط امام خامنه‌ای سبب تقویت تیم مذاکره کننده شد

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امام خامنه‌ای در بیانات اخیرشان چارچوب مذاکرات هسته‌ای را تعیین کردند و این سبب تقویت مذاکره کنندگان شده است.

عظمت انقلاب اسلامی سبب شد اسرائیل جرأت پاسخ به حمله حزب‌الله را نداشته باشد

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: حملات حزب‌الله لبنان به رژیم صهیونیستی نشان از عظمت انقلاب اسلامی دارد که رژیم صهیونیستی جرأت جواب دادن به آن را ندارد.

قاضی‌زاده هاشمی: امیدوارم در مدت زمان کمی آرامش را به خوزستان بازگردانیم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه سیستم آب و هوایی کشور دچار تغییر شده است، تاکید کرد: مقرر شده است با تأمین اعتبارات مصوب شده بتوانیم با هماهنگی‌ در مدت زمان کمی آرامش را به خوزستان بازگردانیم.

حضور مردم با وجود وضعیت هوای اهواز نشانه عزم جدی آنان در دفاع از انقلاب است

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: استقبال و حضور پرشکوه مردم اهواز در راهپیمایی 22 بهمن نشانه عزم جدی خوزستانی‌ها برای دفاع از انقلاب و آرمان‌های امام خمینی (ره) است.

کوری دشمنان از «گرد و خاک»؛ حضور گسترده خوزستانی‌ها در راهپیمایی 22 بهمن

چند هفته‌ای است که شرایط آب و هوایی در خوزستان به‌دلیل بروز ریزگرد‌ها نامساعد بود و خوزستانی‌ها با حضور در هوای آلوده امروز بار دیگر ثابت کردند که در خاک و خون حافظ انقلاب هستند.

راهپیمایی مردم خوزستان در 22 بهمن به روایت تصویر

مردم خوزستان با حضور در بیش از 60 نقطه استان خوزستان با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت کردند و یک بار دیگر انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

فیلم زندگی «شهید تقوی» تولید می‌شود

معاون فرهنگی شهرداری اهواز گفت: توافقاتی با سپاه ولیعصر (عج) خوزستان برای تهیه فیلم زندگی شهید حمید تقوی شده و کار فیلمبرداری این اثر در آینده‌ای نزدیک آغاز می‌شود.

مردم خوزستان یارانه آب می‌گیرند

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان با اشاره به معضل ریزگرد‌ها و افزایش مصرف آب گفت: در صورت تأئید هیئت دولت یارانه آب به مردم خوزستان اختصاص داده می‌شود.

پدر شهیدان خرم‌دل به 3 فرزند شهیدش پیوست

فرزند مرحوم خرمدل گفت: پدر شهیدان خرمدل که به دلیل کهولت سن چند روزی در بیمارستان شوش‌تر بستری بود، روز گذشته دار فانی را وداع گفت و به سه فرزند شهیدش پیوست.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد