سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مجموعه اخبار ورزشی خوزستان



تیم سنگ‌دی خوزستان عنوان سوم رقابت​های کیک‌جیتسو MMA کشور را به خود اختصاص داد.

 

علی آغاجری، دبیر هیات ورزش​های رزمی استان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: این مسابقات 23 و 24 بهمن​ماه با حضور 20 تیم و 350 رزمی‌کار به میزبانی آذربایجان غربی برگزار شد و خوزستان پس از تیم‌های آذربایجان شرقی و تهران در جایگاه سوم قرار گرفت.

 وی بیان‌کرد: در پایان این رقابت​ها در رده سنی بزرگسالان بهمن شرفی در وزن 55- کیلوگرم به قهرمانی رسید و سعید دیناوی در وزن 70- کیلوگرم و فرشاد قیطاسی در وزن 90+ کیلوگرم  هر دو در جایگاه سوم قرار گرفتند. در رده سنی جوانان نیز همایون ایسوند در وزن 70- کیلوگرم و ارسلان سلامات در وزن 90+ کیلوگرم هر دو به نشان نقره دست پیدا کردند و مرتضی لویمی در وزن 65- کیلوگرم و آرین زرگرنژاد در وزن 60- کیلوگرم  هر دو، سوم شدند. در رده سنی نوجوانان نیز ایمان حسینوند در وزن 55- کیلوگرم به نشان طلا دست پیدا کرد.دبیر هیات ورزش​های رزمی خوزستان با قدردانی از شرکت سنگ‌دی جهت اسپانسری تیم استان‏، گفت: در این رقابت‌ها سه نفر از قهرمانان طلایی ما دچار آسیب​دیدگی شدند که اگر به این صورت نمی​شد، خوزستان نتیجه بهتری کسب می‌کرد.




نفرات برتر اولین دوره رقابت​های اسکیت نمایشی و اسکیت بورد خوزستان شناخته شدند.

 

علی آریان​نژاد، دبیر هیات اسکیت استان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: رقابت‌های اسکیت نمایشی و اسکیت بورد استان، روز جمعه (24 بهمن​ماه) در هر دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی اهواز برگزار شد.

 وی درباره نفرات برتر مسابقات اسکیت نمایشی در بخش بانوان، گفت: در گروه سنی اول، آیناز عالی​پور و پانته​آ حیدری​زاده هر دو از ایذه به صورت مشترک اول شدند، روژان افشارپور از اهواز دوم شد و سارینا باقری از آبادان در جایگاه سوم قرار گرفت.

 دبیر هیات اسکیت خوزستان افزود: در گروه سنی دو نیز محدثه موسوی​نیا و هانیه ناصری​پور هر دو از بندرامام به ترتیب اول و دوم شدند و ملیکا سواری از اهواز سوم شد.

 وی خاطرنشان‌کرد: در گروه سنی سوم، آذین نصرتی از بندرامام به قهرمانی رسید و خدیجه خواجوی و ثنا کردیان‌نما هر دو از اهواز به ترتیب دوم و سوم شدند. در بخش تیمی بخش بانوان نیز تیم​های اهواز، بندرامام و ایذه به ترتیب جایگاه‌های اول تا سوم را به دست آورند.

 آریان​نژاد درباره نفرات برتر بخش آقایان رشته اسکیت نمایشی، گفت: در گروه سنی اول مهدی دریس از بندرامام اول شد و مهرداد حسینی​زاده و احسان جابری​زاده هر دو از اهواز در جایگاه​های دوم و سوم قرار گرفتند.

 وی بیا‌ن کرد: در گروه سنی دوم شرکت‌کننده​ای نداشتیم و در گروه سنی سوم، پیمان بهرامی، رضا غله و علی هویزه هر سه از اهواز به ترتیب اول تا سوم شدند.

 دبیر هیات اسکیت خوزستان درباره نفرات برتر مسابقات اسکیت بورد، گفت: سوگند موسویان و الناز عبدالشاهی هر دو از اهواز به ترتیب مکان​های اول و دوم را به خود اختصاص دادند. در این بخش فقط دو شرکت‌کننده داشتیم. در بخش آقایان نیز مهدی صالحی، مهدی یعقوبی​نژاد و فراز جهانبخشی هر سه از اهواز به ترتیب در رده​های اول تا سوم قرار گرفتند.

 وی در پایان گفت: این دو مسابقه را برای اولین بار و به مناسبت دهه فجر برگزار کردیم. رقابت‌ها با توجه به بدی آب و هوای چند روز اخیر اهواز دو بار لغو شد ولی زمانی که درنهایت آن‌ها را برگزار کردیم‏ تعداد شرکت‌کنندگان قابل ملاحظه بود و استقبال خوبی صورت گرفت. مسابقات هم از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و این دو رشته از رشته​های مفرح و جذاب اسکیت هستند.



سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: کسب یک امتیاز مقابل گسترش فولاد برای ما بسیار حیاتی بود.

 

بهروز مکوندی در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: با توجه به این‌که این بازی برای‌مان مهم بود و تیم گسترش هم از نظر امتیازی، هم ‌ردیف ما در جدول بود، این بازی شش امتیازی بود و ما می​دانستیم که پیروزی و شکست خیلی برای​مان مهم است.

 وی افزود: تلاش ما در این بازی این بود که هر طور شده است از این مسابقه امتیاز کسب کنیم و نگاه اول​مان به دست آوردن حداکثر امتیاز بود تا فاصله​مان را با این تیم در جدول زیاد کنیم. نگاه دیگرمان هم این بود که اگر نتوانستیم حداکثر امتیاز را کسب کنیم، حداقل بازنده نباشیم تا حریف در جدول نسبت به ما فاصله نگیرد.

 سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: نسبت به حریف شناخت خوبی داشتیم و از بازیکنانی استفاده کردیم که بتوانیم امتیاز بگیریم. بازیکنانم تمام تلاش​شان را کردند و در نیمه اول موقعیت​هایی به دست آوردیم ولی متاسفانه نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. طبیعی بود که گسترش در نیمه دوم به ما فشار وارد کند ولی ما با بستن کناره​های زمین، خوشبختانه موقعیتی به حریف ندادیم. البته گسترش در این نیمه بیشتر صاحب توپ و میدان بود ولی توانستیم امتیاز لازم را به دست آوریم. با توجه به موقعیت​مان در جدول گرفتن یک امتیاز برای​مان خیلی حیاتی بود و شکست، کارمان را برای آینده سخت می​کرد.

 وی در ادامه درباره سفر تیمش از تبریز به مسجدسلیمان با اتوبوس، گفت: برای اعزام به تبریز با توجه به آب و هوای نامساعد اهواز، پروازمان به تهران لغو شد و با اتوبوس به تهران رفتیم و از آن‌جا هم با هواپیما به تبریز رفتیم. قرار بود بازی​مان روز پنجشنبه برگزار شود که به دلیل بارش سنگین برف، بازی با 24 ساعت تاخیر انجام شد و به همین دلیل بلیت برگشت​مان کنسل شد و مجبور شدیم کل مسیر تبریز به مسجدسلیمان را با اتوبوس برگردیم.

 مکوندی افزود: این شرایط سخت است ولی چاره دیگری نداریم و اگر به این صورت برنمی​گشتیم، با توجه به شرایط آب و هوایی اهواز و کمبود بلیت، ممکن بود دو سه روز تبریز می‌ماندیم ولی بازهم برای برگشتن با مشکل مواجه می‌شدیم که در این شرایط تمرینات​مان را برای بازی با تراکتور از دست می​دادیم.

 وی درباره مشکلات مالی این تیم، خاطرنشان‌کرد: مشکلات مالی‌مان هنوز پا برجا است. پیش از بازی با گسترش هم آقای عالی​پور، مدیرعامل شرکت ملی‌ مناطق نفت‌خیز جنوب به صورت تلفنی با بازیکنان صحبت کرد و گویا در اهواز جلسه​ای با حضور وی و هیات مدیره برگزار شده بود و قول داده بودند که مشکل مالی برطرف شود و در این هفته تلاش کنند با جلسه​ای که در تهران دارند، ​پول به باشگاه تزریق شود و مشکل برطرف شود.

 سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پایان درباره دیدار آینده تیمش مقابل تراکتورسازی، گفت: این تیم جزو تیم​های صدر جدول است و ما هم در شرایطی هستیم که به حداکثر امتیاز بازی​های خانگی​مان نیاز داریم. امیدوارم حداکثر امتیاز را بگیریم و موقعیت​مان را در جدول از این رده​ای که در آن قرار داریم، بهتر کنیم و فاصله امتیازی‌ هم با تیم​های پایینی جدول ایجاد کنیم و با خیال راحت​تر مسابقات را ادامه دهیم.




رقابت​های قهرمانی تنیس روی میز خردسالان خوزستان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

 

عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس روی میز استان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: این مسابقات روز جمعه (24 بهمن​ماه) به میزبانی ایذه برگزار شد.

 وی بیان کرد: در پایان این رقابت​ها، یاشار بیگی از آبادان به قهرمانی رسید، مهدی نیکبخت از ایذه دوم شد و ابوالفضل محمودی و رضا سعیدی هر دو از ایذه به صورت مشترک سوم شدند.

 دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان گفت: مسابقات از سطح خوبی برخوردار بود ولی شرایط نامساعد آب و هوایی استان در استقبال از این مسابقات تاثیر گذاشته بود. این رقابت​ها را جهت آماده​سازی تیم استان برای مسابقات سال آینده برگزار کردیم. روی رده​های سنی پایه در حال کار و برنامه​ریزی هستیم.





هفته سوم مسابقات سوارکاری کورس کشور با شناخت برترین‌ها در دزفول به پایان رسید.

 

علی صحابی، عضو کمیته کورس هیات سوارکاری استان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: روز گذشته (جمعه) هفته سوم بیست و یکمین دوره جشنواره مسابقات سوارکاری کورس کشور در مسافت 1000 متر به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به میزبانی دزفول برگزار شد.

وی ادامه داد: این مسابقات در چهار کورس انجام شد که در کورس اول اسب​های صفر امتیاز، اسب نریان “لودر“ با چابک سواری شهاب ربی‌حاوی از شادگان به مقام قهرمانی رسید، اسب نریان “کدخدا“ با چابک​سواری محمد چوب​دار از دزفول دوم شد و اسب مادیان “لامیا بامیان“ با چابک​سواری مرتضی نجات از دزفول در جایگاه سوم قرار گرفت. 

عضو کمیته کورس هیات سوارکاری خوزستان بیان کرد: در کورس دوم اسب​های چهار تا شش امتیازی اسب نریان “لهراسب کبیر“ با سوارکاری اردشیر پورمانیان از کرمانشاه قهرمان شد و همچنین مقام دوم مشترک را اسب​های “گام‌زن لرستان“ با سوارکاری مهدی شیرعلی از خرم​آباد و نریان “کولاک“ با سوارکاری علیرضا سپهوند از شوشتر کسب کردند. 

وی ادامه داد: در کورس سوم اسب​های هشت تا 18 امتیازی، مقام اول به اسب نریان “گیومات“ با چابک​سواری اردشیر پورمانیان از دزفول رسید، مقام دوم را اسب نریان “غدیرخان“ با چابک​سواری علیرضا سپهوند از باغملک کسب کرد و اسب نریان “کیکاوس“ با سوارکاری مهدی پوری‌غلاوند از اندیمشک در جایگاه سوم قرار گرفت. 

صحابی افزود: در کورس چهارم اسب​های 24 امتیاز به بالا (قهرمانی) اسب نریان “گیو“ با چابک​سواری مهدی هلاکوپور از شوش قهرمان شد. در این کورس تنها چهار اسب حضور داشتند. 

وی در پایان درباره سطح مسابقات گفت: این رقابت​ها در سطح بسیار خوبی برگزار شد و امیدوارم در ادامه و در هفته چهارم که دو هفته دیگر برگزار می​شود هم یک سطح مناسبی از رقابت‌ها را شاهد باشیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد