سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک گزارش ورزشی



گزارش فارس از فینال لیگ ملی بسکتبال کشور
«پترو» گام اول را محکم برداشت/ دو خان دیگر باقی‌ است

در نخستین دیدار از مرحله فینال لیگ ملی بسکتبال کشور، پترو توانست امید‌ها را برای قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها زنده نگه دارد.

خبرگزاری فارس: «پترو» گام اول را محکم برداشت/ دو خان دیگر باقی‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، سومین مصاف تیم‌های پتروشیمی بندر امام و مهرام تهران، در حالی برگزار شد که ماهشهری‌ها، راهی جز پیروزی در هر سه دیدار مرحله فینال ندارند و محکوم به برد تیم مهرام در دو دیدار آینده هستند. 

تیم پتروشیمی در دیدار روز گذشته خود، با تکیه بر شاه ماهی بسکتبال ایران، و البته دوندگی تمام مهره‌های خود، موفق شد مهرام را در اختلاف امتیاز مناسب و حاشیه امنی از پیش روی بر دارد و با خیال راحت به خانه بازگردد تا خود را مهیای دیدار دوم این تیم در سالن اندیشه ماهشهر کند. 

*تکیه بر شاه ماهی

صمد نیکخواه بهرامی در این دیدار به عنوان امتیازآور‌ترین بازیکن میدان شناخته شد و توانست بار‌ها تیم خود را از مهلکه سخت سالن بسکتبال آزادی سربلند خارج کند. 

مطمئنا دوئل دوم این دو تیم در مقابل دیدگان هواداران پرشور ماهشهری حال و هوای دیگری خواهد داشت و شاگردان مهران حاتمی برای دستیابی به یک پیروزی دیگر راه به مراتب آسان‌تری نسبت به بازی گذشته خود در مقابل مهرام خواهند داشت. 

مهرام در بازی روز گذشته در حالی که می‌توانست به این ماجرا خاتمه دهد و جام قهرمانی را در خانه بالای سر ببرد که مقهور قدرت آسمان خراش‌های جنوبی شد و نتوانست انتقام خود را از رقیب دیرینه بگیرد. 

*تمام شرایط برای کسب پیروزی آماده است

مدیر ورزشی باشگاه پتروشیمی بندر امام در همین ارتباط اظهار کرد: مهیای انجام دیدار روز پنج‌شنبه در ماهشهر هستیم و تمام شرایط برای کسب پیروزی آماده است.

مسعود سیاهپور خاطرنشان کرد: هر کاری می‌کنیم برای هواداران است و امیدواریم از حمایت همیشگی آنها تا آخرین لحظه بازی روز پنج‌شنبه برخوردار باشیم.

*پترو، مهرام؛ تیغ دو سر بُرنده

بازی روز پنجشنبه این دو تیم در ماهشهر دارای ابعاد زیادی است که می‌تواند دو سر این تیغ برای هر دو تیم برنده باشد و استرس و هیجان ناشی از نتیجه این دیدار قطعا بر روی دو تیم تاثیر خواهد داشت و این معضل مطمئنا بر تیم میهمان بیشتر تاثیر خواهد گذاشت. 

در هر صورت مهران حاتمی با دستاوردی که در تهران داشته، با توپ پر به خانه آمده تا انتظار مصطفی هاشمی را این بار در سالن اندیشه بکشد و با پیروزی بر این تیم کار را به خان آخر در خانه بسکتبال بکشاند. 

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در خصوص بازی روز گذشته خود اظهار کرد: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم ولی خوشبختانه بازیکنان در این دیدار تمرکز خوبی داشتند. 

وی ادامه داد: تجربه بازیکنان در این دیدار به کمک ما آمد و موفق شدیم نتیجه را به سود خود رقم بزنیم. 

*صمد شرایط را درک می‌کند

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در خصوص بازی درخشان صمد نیکخواه بهرامی در مقابل مهرام تصریح کرد: صمد بازیکن بزرگی است و شرایط را به خوبی درک می‌کند، ما نیز توانستیم از زمانی که صمد درون زمین بود به خوبی استفاده کنیم و امتیازات لازم را به دست آوریم. 
حاتمی در خصوص بازی روز پنجشنبه این تیم در ماهشهر تاکید کرد: همه بازی‌ها سختی خود را دارند و این دیدار نیز شرایط خاص خود را داراست. 

*پشتمان به هواداران گرم است

وی ابراز کرد: تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی در این دیدار به کار خواهیم بست و از هوادارانی که همیشه و در هر شرایطی کنار تیم بوده‌اند تقاضا دارم حمایت بی‌دریغ خود را از پترو تا لحظه آخر ادامه دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در نخستین دیدار مرحله فینال لیگ ملی بسکتبال کشور و سومین رویارویی این دو تیم در لیگ جاری، پتروشیمی بندر امام موفق شد مهرام را در سالن بسکتبال آزادی با نتیجه 61 بر 54 از پیش‌روی بردارد تا کار به مصاف دوم این تیم در ماهشهر کشانده شود. 

در دومین دیدار مرحله فینال و چهارمین رویارویی این دو تیم، مهرام به ماهشهر سفر خواهد کرد تا عصر پنجشنبه در سالن 2 هزار نفری اندیشه شهرک بعثت ماهشهر در مقابل یاران صمد نیکخواه بهرامی صف آرایی کند. 

****************

گزارش از علی دایلی

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931114000617#sthash.1YDMBHuJ.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد