سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان



شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین چهار پرواز در مسیراهواز - استانبول دایر می کند

اهواز - ایرنا- مدیرکل شرکت هواپیمایی ترکیه (ترکیش ایرلاین) در جنوب ، از برنامه قطعی این شرکت برای برقراری چهار پرواز هفتگی اهواز- استانبول خبر داد.

ˈمحمد آلاگزˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در اهواز افزود: نخستین پرواز شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین 25اسفند 1393از استانبول به اهواز انجام خواهد شد.

وی گفت: با برقراری مستقیم خط هوایی اهواز - استانبول و برشگت، امکان اتصال اهواز به 268نقطه جهان از طریق فرودگاه بین المللی استانبول فراهم می شود ضمن آنکه سفر گردشگران 268نقطه از سراسر جهان به خوزستان تسهیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرکت ترکیش ایرلاین به 100نقطه اروپا ، 40نقطه از آفریقا ، 34نقطه از خاورمیانه پرواز مستقیم دارد افزود: این شرکت از تهران هفته ای پنچ پرواز ، اصفهان و کرمانشاه هر کدام چهار پرواز ، مشهد پنج پرواز و تبریز و شیراز روزانه پرواز دارد.

آلاگز ابراز امیدواری کرد بابرقراری پرواز مستقیم اهواز - استانبول شاهد رونق صنعت گردشگری در خوزستان که دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی فراوانی است باشیم.

وی گفت: در صورت تقاضای سفر ، شرکت ترکیش ایرلاین می تواند روزانه از استانبول به اهواز و برگشت، پرواز داشته باشد.

وی اظهارکرد: این شرکت امسال تنها 34هزار گردشگر خارجی از سراسر جهان را از طریق فرودگاه استانبول به شیراز انتقال داده که این خود صنعت گردشگری و اشتغال استان فارس را متحول کرده است.

مدیرکل شرکت هواپیمایی ترکیه در جنوب ، انجام هفته ای 60پرواز از ایران به استانبول را در تعمیق روابط برادرانه دو کشور ایران و ترکیه موثر دانست. به گفته وی شرکت هواپیمایی ترکیه ، 262فروند هواپیمای مسافری در اختیار دارد.

آلاگز ، برای هماهنگی و فراهم کردن پروازهای اهواز - استانبول و برگشت روز دوشنبه با مدیرکل فرودگاه های خوزستان دیدار و گفت و گو کرد. 

در صورت عملیاتی شدن پروازهای اهواز - استانبول و برگشت شرکت ترکیش ایرلاین دومین شرکت هواپیمایی خارجی در خوزستان پس از شرکت ˈایرعربیاˈ متعلق به کشور امارات متحده عربی است که از طریق آبادان - شارجه پرواز دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد