سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان


2 جودوکار خوزستانی در اردوی تیم‌ملی بزرگسالان حضور پیدا می​کنند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، مرحله دوم اردوی تیم‌ملی بزرگسالان از 14بهمن​ماه تا چهارم اسفندماه در سالن شهید کپکانیان تهران برگزار می​شود که محمد رشنوزاده در وزن 60 کیلوگرم و ناصر ناصری​پور در وزن 73 کیلوگرم از خوزستان به این اردو دعوت شدند.همچنین 15 بهمن​ماه در جریان همین اردو یک مسابقه انتخابی درون اردویی برگزار خواهد شد که نفرات اول تا سوم در ادامه اردو حضور خواهند داشت و سایر جودوکاران، این اردو را ترک می​کنند.



دوچرخه​سواران ماهشهری با شعار “میثاق با ولایت فقیه“، مسیر ماهشهر تا بوشهر را رکاب می‌زنند.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، کاروان دوچرخه​سواری ماهشهر متشکل از هشت دوچرخه​سوار، 15 بهمن​ماه مسیر ماهشهر تا بوشهر را طی خواهند کرد.این دوچرخه​سواران به مناسبت دهه فجر و با شعار “میثاق با ولایت فقیه“ این مسیر را رکاب می​زنند.



سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز پس از شکست تیمش مقابل نساجی مازندران در هفته دوازدهم لیگ دسته یک کشور، گفت: بازی کاملا تحت تاثیر اشتباهات داوری بود و آنقدر تاثیرگذار بود که ما نتوانستیم تیم را به بازی برگردانیم.

 حبیب خدریان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: همه دیدار روز گذشته تیم​مان را دیدند. بازی کاملا تحت تاثیر اشتباهات داوری بود. داوری آنقدر تاثیرگذار بود که ما نتوانستیم تیم را برگردانیم و تصمیمات به سمتی رفت که کل نتیجه بازی تغییر کرد. درست است که ما یکسری اشتباهات هم داشتیم اما بعد از دریافت گل تیم بازسازی شد و برای جبران نتیجه شکل گرفت اما باز هم متاسفانه داوری نقش مستقیمی در باخت ما داشت.

 وی ادامه داد: در دقیقه اول بازی با یک عدم هماهنگی بین مدافع و دروازه​بان‌مان، گل اول را دریافت کردیم. بعد از  دریافت این گل، تیم را سازماندهی کردیم و چند حمله به دروازه حریف انجام دادیم و تیم نساجی کاملا به عقب رفت تا این‌که یک خطا پشت محوطه 18 قدم گرفتیم، در این لحظه دیدیم که بازیکن نساجی با چنگ و مشت به سر و صورت کریم شاهوردی صدمه زد و کاپیتان‌مان به زمین خورد و حتی زخمی هم شد. داور تا ​خواست بازیکن نساجی را اخراج کند، همه بازیکنان، کادر فنی و تماشاگران نساجی جوی را در زمین ایجاد کردند که باعث شد داور تصمیمش را عوض کند و به هر دو بازیکن کارت قرمز دهد.

 سرمربی استقلال اهواز افزود: بازیکن ما هم کتک خورد، هم آسیب دید و هم از زمین بازی اخراج شد. این دیگر اوج اشتباهات داوری بود که به ضرر ما تمام شد. ما یکی از مهره​های کلیدی​مان را از دست دادیم. در ادامه آنقدر فشار روی ما زیاد شد و داور مدام اشتباه می​کرد که تحمل‌مان سر آمد. تا بازیکنان را آرام می​کردیم شرایط مسابقه به سمتی می​رفت که واقعا می​دیدیم داور دارد تیم ما را نابود می​کند و همین باعث شد من از زمین اخراج شوم. حتی گزارشگر این دیدار هم از قضاوت داوری متعجب شده بود. دیگر نمی​دانم چه باید بگویم. باید یک فکری برای داوری کرد.

 وی در پاسخ به این سوال که حضور بازیکنان جدید در تیم مثمرثمر بوده است؟ گفت: این بازیکنانی که به تیم ما اضافه شدند تنها 10 روز است که در تیم حضور دارند. ما داریم این بازیکنان را به آرامی وارد شرایط بازی تیم‌مان می​کنیم. ما در نیم​فصل بازیکنان خوبی را جذب کرده ایم اما زمان می​برد که بخواهند از لحاظ بدنی و از لحاظ فنی خود را با تیم وفق دهند.

 خدریان در پایان در خصوص دیدار آینده تیمش مقابل ایرانجوان بوشهر عنوان کرد: تیم ایرانجوان هم خوب بازی کرده است و توانسته به رده دوم جدول صعود کند. ما صد درصد به دنبال این هستیم که بتوانیم این تیم را شکست دهیم و دوباره به بالای جدول برسیم. ما می​خواهیم دوباره به جایگاه دوم بازگردیم و تیم را برای ماندن در کورس قهرمانی سازماندهی کنیم.




سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از حضورش در تمرینات این تیم خبر داد.

 

بهروز مکوندی در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: با صحبت​هایی که با آقای رضاییان داشتم، قرار شد که از امروز (دوشنبه) در تمرینات تیم شرکت کنم.

 وی در ادامه بیان کرد: باشگاه نامه​ای درخصوص رفع مشکلات​ و تصویب بودجه​مان به آقای زنگنه، وزیر نفت داده بود که او هم این موضوع را به شورای عالی ورزش وزارت نفت ارجاع داده و آقای رضاییان هم جلسه​ای با این شورا داشته که همگی تایید کردند که بودجه درخواستی باشگاه ما که 10 میلیارد تومان است، بسیار نیست و نسبت به بودجه تمام باشگاه​های لیگ برتری، یکی از مقاوم​ترین بودجه​های ارایه شده است.

 سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: خوشبختانه در این شورا بودجه ما تایید شد و قرار بر این شد که امضای آقای زنگنه و تاییدیه نهایی او را هم بگیرند و طی مدت یک هفته، 50 درصد از بودجه پیشنهادی ما که پنج میلیارد تومان است، به حساب باشگاه واریز شود. 

وی ادامه داد: امروز هم آقای رضاییان برای پیگیری کارها و مذاکرات با یک اسپانسر، به تهران رفته است. با توجه به این که کارمان به وزیر نفت رسیده است و او هم در تلاش است که مشکلات​مان رفع شود، امیدواریم که مشکل طی یک هفته​ای که قول داده شده است، برطرف شود. 

مکوندی در ادامه درباره شرایط تیم خاطرنشان‌کرد: طی چند روزی که خودم در تمرینات شرکت نمی​کردم، همکارانم آقایان خاچاطوریان و هندیجانی در تمرینات حضور داشتند و من با آن​ها در ارتباط بودم و مشکل خاصی در تمرینات​مان به وجود نیامد و تیم به صورت کامل تمریناتش را انجام می​داد و امیدوارم هر چه سریع​تر مشکل مالی​مان حل شود و بتوانیم در ادامه مسابقات با تلاش بیشتر و همت بازیکنان​مان به نتایج در خور توجه دست پیدا کنیم و تیم​مان را از این وضعیت خارج کنیم.

 وی گفت: واقعیت امر این است که من دوست دارم مشکل تیم حل شود و زمانی هم که استعفا دادم واقعا در شرایطی قرار گرفتم که کار کردن امکان​پذیر نبود و بازیکنان مشکل داشتند و تمام تلاشم، حتی استعفایم جهت رفع این مشکل بود و خوشبختانه با پیگیری​هایی که انجام شد، قول داده​اند که طی یک هفته مشکل ما حل شود که امیدوارم به همین صورت شود و ما هم بتوانیم به باشگاه کمک کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ادامه در ارزیابی​اش از تیم صبا، حریف هفته آینده‌شان، گفت: صبا تیم بسیار خوبی است و نیم​فصل اول هم امتیازات خوبی جمع کرده است و آن​ها یکسری مشکلات داشتند و مرفاوی مربی خوبشان را از دست دادند و بعد هم مهدی تارتار که از مربیان جوان و بسیار خوب است، سرمربی این تیم شد. 

وی افزود: شناخت نسبتا خوبی نسبت به صبا داریم و نیاز داریم که حداکثر امتیازات بازی​های خانگی​مان را به دست آوریم و تلاش می​کنیم برخلاف بازی با پیکان که نتوانستیم به حداکثر امتیاز برسیم، در این دیدار پیروز شویم.




کادر فنی تیم‌ملی فوتبال جوانان جهت استعدادیابی و ارزیابی فوتبالیست‌های کشور، به این استان سفر می‌کند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اعضای کادر فنی تیم‌ملی جوانان متشکل از امیرحسین پیروانی، (سرمربی) کورش برمک (مربی) و مهدی حیدری (مربی دروازه​بانان) جهت ارزیابی و استعدادیابی بازیکنان کشور فردا سه​شنبه، 14 بهمن​ماه از نزدیک بازی تیم​های نفت اهواز و گهر دورود را تماشا می​کنند.

 کادر فنی تیم‌ملی همچنین قرار است هفته آینده 21 بهمن​ماه به آبادان رفته و از نزدیک بازی تیم​های نفت آبادان و مس رفسنجان را جهت استعدادیابی و ارزیابی بازیکنان کشور ببینند.



ورزشکاران خوزستانی در رقابت​های قهرمانی دو و میدانی جانبازان و معلولان کشور به مصاف حریفان خود می‌ورند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، این مسابقات 16 بهمن​ماه به مدت دو روز در تهران برگزار خواهد شد.صادق و علی بیت​سیاح هر دو در کلاس​های F40 و F41 ماده پرتاب وزنه با حریفان خود رقابت می‌کنند.سیدعلی موسوی نیز به عنوان مربی، ورزشکاران خوزستانی را در این رقابت​ها همراهی می​کند.



تیم آبادان در مرحله دوم لیگ دسته یک هندبال کشور با حریفان خود رقابت می‌کند.

 مریم چشمه​سلاطین، رییس هیات هندبال استان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: این مسابقات 16 بهمن​ماه به میزبانی سبزوار آغاز خواهد شد که آبادان طبق گروه​بندی انجام شده با تیم​های سبزوار، فیروزآباد، شیراز، شهرکرد و کاشان دیدار خواهد کرد.

 وی ادامه داد: آبادان تیم خوبی دارد؛ چرا که در مرحله اول رقابت​ها عملکرد موفقی داشت. آن​ها آمادگی لازم را برای حضور در این مسابقات دارند و ان​شاالله به نتیجه مورد نظرشان برسند. امیدواریم که در بین سه تیم برتر قرار بگیرند و به لیگ برتر صعود کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد