سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار اقتصادی خوزستان


در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) بیان شد
اعلام آمادگی هیئت چینی برای سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه بندر امام

هیئت سرمایه‌گذار چینی ضمن بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری در این منطقه اعلام کردند.

خبرگزاری فارس: اعلام آمادگی هیئت چینی برای سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه بندر امام

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر امام به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی خوزستان، هیئت سرمایه‌گذار چینی ضمن بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) با ویژگی‌ها و مزیت‌های بازرگانی این مجتمع بزرگ بندری از نزدیک آشنا شدند.

این هیئت چینی طی بازدید خود با سعدالله عبداللهی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان مذاکره کرده و با اهم پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری که در این مجتمع بزرگ بندری در حال اجراست، آشنا شدند.

بنا بر این گزارش با توجه به مزایای سرمایه گذاری در این مجتمع بندری به لحاظ همجواری با مناطق آزاد تجاری اروند و ویژه اقتصادی پتروشیمی، کشور عراق، قرار گرفتن در کریدورهای ترانزیتی کالا و کوتاهی مسافت با مراکز بزرگ صنعتی و جمعیتی در نیمه غربی کشور این هیئت آمادگی خود را برای مشارکت در تأمین منابع مالی پروژه‌های سرمایه گذاری بزرگ اعلام کردند.

این هیئت سرمایه گذاری خارجی، در جریان بازدید خود از منطقه ویژه اقتصادی بندر امام‌خمینی(ره)، از بخش های مختلف آن از جمله پروژه‌های سرمایه‌گذاری و حوزه فعالیت شرکت‌های نفتی نیز دیدن نمودند.

منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) به لحاظ برخورداری از مزیت‌های متعدد بازرگانی و موقعیت مناسب ترانزیتی، طی سال‌های اخیر مورد توجه شرکت‌های سرمایه گذار خارجی فعال در زمینه غلات و ترانزیت فرآورده‌های نفتی قرار گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد