سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



رقابت​های دارت خوزستان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

 

محمد رجبی، دبیر کمیته دارت هیات انجمن​های ورزشی استان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: پیکارهای انتخابی تیم استان جهت حضور در مسابقات کشوری با شرکت تیم​هایی از امیدیه، ماهشهر، بندرامام، بهبهان و اهواز به میزبانی اهواز برگزار شد.

 وی ادامه داد: حدود 31 شرکت​کننده در این مسابقات حضور پیدا کردند که در پایان غلام​رضا جمالی از امیدیه در جایگاه اول قرار گرفت، مسعود منصورزاده از اهواز مکان دوم را به خود اختصاص داد و همچنین فرزاد وزیری و عباس نبی​زاده هر دو از ماهشهر به مقام سوم مشترک رسیدند. دبیر کمیته دارت هیات انجمن​های ورزشی خوزستان در پایان گفت: این مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد، چرا که بیشتر دارت​بازان حرفه​ای استان در آن حضور داشتند. از بین این نفرات و نفرات برتر لیگ دارت استان چهار نفر جهت حضور در مسابقات کشوری انتخاب خواهند شد.




رقابت​های تنیس‌روی‌میز باشگاه​های خوزستان و مسابقات دور رفت لیگ برتر استان در بخش بانوان برگزار شد.

 

زهرا لیموچی، نایب‌رییس هیات تنیس‌روی‌میز استان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: مسابقات باشگاه​های نونهالان و نوجوانان استان نهم بهمن​ماه در اهواز برگزار شد و طی آن تیم پالایشگاه آبادان در جایگاه اول قرار گرفت، ملی​حفاری دوم شد و باشگاه بهاران اهواز و باشگاه انقلاب اهواز عنوان سوم مشترک را به دست آوردند. وی بیان‌کرد: این رقابت​ها در سطح خوبی برگزار شد و واقعا تنیسورهای نونهال بسیار قوی و خوب کار کردند.

 نایب‌رییس هیات تنیس‌روی‌میز در ادامه با اشاره به برگزاری دور رفت مسابقات لیگ برتر بانوان استان، گفت: این رقابت‌ها دهم بهمن​ماه به میزبانی اهواز برگزار شد و در پایان ملی​حفاری اول شد، پالایشگاه آبادان در مکان دوم قرار گرفت و جایگاه سوم مشترک به باشگاه‌های بهاران اهواز و انقلاب اهواز رسید. 

وی با بیان ‌این‌که تنیسورهای خوزستانی رشد کرده​اند، خاطرنشان‌کرد: متاسفانه خیلی از باشگاه​ها مانند پتروشیمی و مناطق نفت​خیز جنوب در این مسابقات شرکت نکردند که این جای تاسف دارد.



رقابت​های ایت​بال انفرادی بانوان خوزستان به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد.

 محمدعلی چابک، رییس هیات بولینگ و بیلیارد خوزستان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: این مسابقات دهم بهمن​ماه به میزبانی آبادان برگزار شد.

 وی بیان‌کرد: در رقابت​های ایت‌بال انفرادی دوره‌ای، 16 بیلیاردباز از شهرستان​های اهواز، آبادان و اندیمشک به مصاف یکدیگر رفتند.رییس هیات بولینگ و بیلیارد خوزستان گفت: در پایان این مسابقات طاهره اسلامی، امل ناصری و راشین دریس همگی از آبادان به ترتیب اول تا سوم شدند. هدی ضیاغم از اهواز هم به عنوان نفر چهارم شناخته شد. به نفرات برتر حکم قهرمانی و هدیه نقدی اهدا شد. وی در ادامه عنوان‌کرد: مسابقات ایت​بال انفرادی آقایان اهواز نیز نهم بهمن​ماه برگزار شد و در پایان آرمین محمودی به قهرمانی رسید، عقیل مرشدی دوم شد و جایگاه سوم مشترک نیز به شاهین ملک و محمد عبداللهی رسید.




هفته دوم رقابت​های لیگ کیک‌جیتسو MMA خوزستان با ایستادن تیم سنگ‌دی اهواز بر سکوی نخست به پایان رسید.

 

امید بیگی​نژاد، مسوول کمیته کیک‌جیتسو MMA هیات ورزش‌های رزمی استان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: این پیکارها نهم بهمن​ماه با حضور شش تیم به میزبانی شیبان برگزار شد.وی گفت: در پایان این هفته، تیم​های سنگ‌دی اهواز، حیدرکرار باوی و شهید فهمیده اهواز به ترتیب اول تا سوم شدند و جایگاه​های چهارم تا ششم نیز به تیم‌های الغدیر شیبان، نبرد اهواز و رزم​داران آبادان رسید. 

مسوول کمیته کیک‌جیتسو MMA هیات ورزش​های رزمی خوزستان بیان‌کرد: سطح کیفی این دوره از مسابقات نسبت به دوره قبلی بهتر بود و آسیب​دیدگی هم نداشتیم. من احساس کردم که انگیزه رزمی​کاران نسبت به این رشته بیشتر شده است.

 وی در پایان از برگزاری هفته سوم لیگ کیک‌جیتسو MMA استان در 15 اسفندماه خبر داد.




نام چهار کشتی گیر آبادانی در رقابتهای قهرمانی آزاد و فرنگی کشور

آبادان - ایرنا -رییس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت:چهار کشتی گیر آبادانی در رقابت های قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی عمومی کشور شرکت می کنند.

ˈپیمان ادیبیˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:ˈ نامدار اسدی، یزدان آریان مهر، فواد بنی سعید و آرمان بیرانوندˈ چهار کشتی آبادانی هستند که در رقابت های قهرمانی کشور حضور می یابند.وی اظهار داشت: این رقابت ها 16 و 17 بهمن ماه جاری به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در تهران برگزار می شود.
رییس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت:این رقابت ها در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شده و حضور این چهار کشتی گیر آبادانی به رشد و شکوفایی این رشته ورزشی در آبادان کمک می کند.
به گزارش ایرنا، آبادان از شهرستان های دارای توانمندی برای پرورش کشتی گیران است.
بر اساس گفته کارشناسان، کشتی آبادان نسبت به سال های گذشته روند رو به رشدی داشته است و امید می رود این توانمندی ها، پیشرفت این رشته وررزشی را به همراه آورد.
پائیز سال جاری نیز رقابت های جام کشتی باشگاه های جهان در آبادان برگزار شد.




مسابقات فوتسال لیگ بانوان کشور در اندیمشک آغاز شد

دزفول - ایرنا - مسابقات فوتسال لیگ بانوان کشور ، گرامیداشت دهه مبارک فجر از روز یکشنبه به میزبانی اندیمشک آغاز شد.

نماینده فدراسیون فوتبال کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:این مسابقات به مدت یک هفته با حضور هفت تیم از استان های مختلف کشور در سالن ورزشی کوی نیروی اندیمشک برگزار می شود.فاطمه حاجیان افزود:استان های لرستان و خوزستان هر کدام با دو تیم و استان های گیلان ،کردستان و مازندران با یک تیم در این مسابقات شرکت دارند.وی گفت: 110 بانوی فوتسالیست و 10 نفر کادر اجرایی در این مسابقات شرکت دارند.حاجیان با بیان اینکه مسابقات فوتسال لیگ بانوان کشور هر سال برگزار می شود افزود: این مسابقات امسال به طور همزمان در دو نقطه کشور آغاز شده و از هر دسته دو تیم به لیگ برتر صعود خواهند کرد.
حمیدرضا گودرزی فرماندار اندیمشک هم در این خصوص با ابراز خرسندی از برگزاری این مسابقات در شهرستان اندیمشک گفت:تمهیدات لازم برای برگزاری شایسته این مسابقات در اندیمشک فراهم شده است.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد