سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شورای شهر اهواز



پشت پرده تخریب شورای اهواز به روایت سه عضو شورا !

در این نشست زیبا صالح پور، سبزعلی و حسین حیدری هر یک به نوبه خود از مطالب مطرح شده در این شبکه ها از سوی افراد خاص!  گلایه کردند و انتقادات علیه شورا را منفعت طلبی برخی ها ارزیابی نمودند و گفتند که برخی ها که از قضا پست و مقامی در شهرداری دارند پشت پرده تخریب شورا هستند!

زیبا صالح پور اولین عضوی بود که نطق غرّایی در این زمینه کرد و گفت که نهاد شورا بر اساس قانون اساسی آغاز به کار کرده اما متاسفانه عده ای مغرضانه و یا نادانسته به دنبال تخریب این نهاد مردمی هستند.

وی این را هم گفت که بعضی از این افراد را پی گیری کردم ببینم چه کی هستند و فهمیدم حقوق بگیران شهرداری هم در زمره همین منتقدان اند! این نیز گل بوده و به سبزه نیز آراسته شد.

صالح پور گفت که ممکن است ما از نظر فردی در یک جایی خطاهایی داشته باشیم ولی شما حق ندارید کل نهاد را زیر سوال ببرید و بر نهاد شورا بتازید یکی می گوید شورا در خواب زمستانی است آن یکی می گوید شورا شعار داد و امروز از آن جوهره درونی خود برگشته است. از کجا به این قضیه رسیدید؟ یقینا مغرض هستید.

حسین حیدری نیز دومین عضو شورای شهر بود که از هیات رییسه شورای شهر درخواست کرد این موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری کند.

سبزعلی نیز دیگر عضو شورای اهواز بود که در ادامه سخنان صالح پور و حیدری گفت که طرف آمده بچه اش را استخدام کنیم گفتیم نمی توانیم.

گفت چرا؟ گفتیم ما که استخدام نمی کنیم بروید یقه شهردار را بگیرید. حالا این فرد آمده علیه شورا می نویسد!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد