سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



پتروشیمی به فینال لیگ ملی بسکتبال راه یافت.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پنجمین دوئل دو تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام و دانشگاه آزاد که به میزبانی تیم تهرانی برگزار شد پتروشیمی مدافع عنوان قهرمانی برابر حریفش به پیروزی رسید و فینالیست شد. ماهشهری‌ها که با پیروزی در دیدار چهارم برای حضور در فینال امیدوار شده بودند، با انگیزه زیادی در خانه دانشگاه آزاد به میدان آمدند و با نتیجه 73 بر 68 میزبان خود را شکست دادند و حریف مهرام در فینال لیگ ملی بسکتبال شدند. این سومین فینال پیاپی لیگ برتر بسکتبال است که بین دو تیم مهرام و پتروشیمی برگزار خواهد شد.



سرمربی تیم فوتبال راه آهن تهران با اشاره این که خیلی‌ها شانس پیروزی فولاد را بیشتر می‌دانند، گفت: بازیکنانم در دیدار فردا نشان می‌دهند که فوتبال روی کاغذ نیست.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، علی لطیفی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با فولادخوزستان، اظهار کرد: شرایط باشگاه ما با توجه به وضعیتی که برایش پیش آمد مشخص است و همه می‌دانند که چه وضعیتی داشتیم و چه اتفاقاتی پیش آمد تا این که من الان در خدمت شما هستم. تیم ما در حال حاضر فقیرترین تیم لیگ برتر است و امکانات چندانی ندارد.

 

وی با اشاره این که دو سه فاکتور اساسی باعث شده است که اتحاد این تیم نسبت به نیم فصل اول مستحکم‌تر شود، گفت: اولین فاکتور لطف خدا، شهدا و اهل بیت است که خودم و بازیکنانم به این موضوع اعتقاد قلبی داریم، دومین فاکتور هم فداکاری بازیکنانم است. من نزدیک به 30 سال است که در این فوتبال هستم 25 سال آن را در بالاترین سطح فوتبال ایران و اروپا بوده‌ام. هرگز در دوران ورزشی‌ام بازیکنانی با شرف‌تر و با معرفت‌تر از بازیکنان راه آهن ندیده‌ام و این بازیکنان برای من یک الگو شده‌اند و من این را صادقانه می‌گویم و نمی دانم با چه زبانی این ها را بیان کنم.

 

سرمربی تیم فوتبال راه آهن تهران ادامه داد: 90 درصد بازیکنان من پیشنهادهای بسیاری از تیم‌های مختلف داشته‌اند، ولی از این شرایط مالی مناسب و جایگاه تیمی بالاتر گذشتند و نشان دادند که معرفت و مردانگی هنوز رنگ خود را نباخته است و من به همین جهت کاپیتان تیمم یعنی مهدی زارعی را به این کنفرانس آورده‌ام. او یکی از بازیکنان با اخلاق ایران است که به من بسیار کمک کرده است و البته قبل از من هم به آقای استیلی کمک کرد. او یکی از الگوهای اخلاقی است و تا به امروز هم ریالی پول دریافت نکرده است ولی تمام زندگی‌اش را در این راه گذاشته است.

 

سرمربی تیم فوتبال راه آهن تهران به سومین فاکتور اشاره کرد و یادآور شد: مدیریت راه آهن و نماینده محترم دادستانی سومین فاکتور است که بسیار به ما کمک کرده اند. کمک های آن ها از نظر معنوی بوده است که ممنون آن ها هستیم.

 

لطیفی در پاسخ به سوالی درباره تعطیلی لیگ گفت: ما به جهت این که وضعیت تیم‌مان از نظر مالی بغرنج بود و از نظر تیمی هم شرایط خوبی نداشتیم زمانی که تیم‌های دیگر کارشان را شروع کردند و نهایت استفاده را از تعطیلات بردند، تکلیف تیم ما مشخص نبود و با قاطعیت می گویم که آخرین تیمی بودیم که کارمان را شروع کردیم. زمان کمی برای بدنسازی داشتیم ولی با تمرینات بسیار پیشرفته و علمی تلاش مان را کردیم و تا جایی که ممکن بود عقب افتادگی را جبران کردیم و انگیزه و تلاش بازیکنانم در این زمینه بسیار به ما کمک کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: رحمان رضایی که یکی از بازیکنان با سابقه فوتبال ایران است نیز به کادرفنی اضافه شد تا در بخش کار دفاعی به ما کمک کند. تیم ما در نیم فصل اول ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ را به خود اختصاص داد که بخشی از آن به کار دفاعی‌مان بر می‌گردد و البته بخش عمده آن هم به شرایط نابسامان تیم بر می‌گشت. به هر حال ما تصمیم داریم تا این عقب افتادگی را جبران کنیم. شرایط ما از سه چهار هفته آینده ایده آل می‌شود و با قاطعیت می گویم که هیچ تیمی نمی‌تواند جلودار ما باشد.

 

سرمربی تیم فوتبال راه آهن تهران درباره بازی با فولاد خاطر نشان کرد: فلسفه فوتبال من تهاجمی است و تلاش مان هم این بوده که در بازی با فولاد و سایر مسابقات برای کسب سه امتیاز پا پیش بگذاریم تا امتیازات بسیاری را که از دست داده ایم جبران کنیم. ما همچنین بازیکنان بسیاری از جمله محمد غلامی، بهنام برزای، علی علیپور، رضا خالقی فر و وحید طالب لو و آبشک را که هر کدام یک تیم بودند و از نفرات بسیار خوب فوتبال ایران هستند را از دست دادیم ولی امیدمان به خدا و بعد هم بازیکنانی که در اختیار داریم، است و مطمئنا جای خالی این بازیکنان و سایر عقب افتادگی‌ها را جبران می‌کنند.

 

وی درباره شرایط نامساعد آب و هوای اهواز و بازی فردای تیمش، بیان کرد: متاسفم که مردم خونگرم خوزستان این گونه شرایط سختی را تحمل می‌کنند. صادقانه می گویم خوزستانی‌ها را دوست دارم و بهترین دوستانم مانند سهراب بختیاری زاده خوزستانی هستند. این استان نماد جنگ و مقاومت است و من به خاطر بزرگی مردم ایران و به ویژه‌ خوزستان سر تعظیم فرو می‌آورم. این که فردا چه خواهد شد نمی دانم ولی اگر شرایط خوب باشد با توجه به تیمی که فولاد دارد و همچنین بازیکنان و سرمایه های خوب آن، شاهد بازی خوبی خواهیم بود.

 

سرمربی تیم فوتبال راه آهن تهران خاطر نشان کرد: خیلی‌ها شانس پیروزی فولاد را بیشتر می‌دانند و می‌گویند که راه‌آهن شانس زیادی ندارد ولی بازیکنان من نشان می‌دهند که فوتبال روی کاغذ نیست و شرایط تیم ما نسبت به نیم فصل اول تغییر کرده است و برای پیروزی وارد زمین می‌شویم.



سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بی صبرانه منتظر هستم تا سوت بازی‌ها به صدا درآید.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، دراگان اسکوچیچ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با راه آهن تهران، اظهار کرد: این 50 روز تعطیلی خوبی‌هایی داشت ولی ما تشنه بازی‌های رسمی بودیم و بی صبرانه منتظر هستم تا سوت بازی‌ها به صدا درآید.

 

وی بیان کرد: قرار بود در ابتدا برای اردو به اسپانیا برویم که در لحظات پایانی، همکاری صورت نگرفت و با توجه به این که از قبل هم تصمیم داشتیم به دوبی برویم برنامه‌ریزی خوبی در این زمینه با باشگاه داشتیم.

 

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: در رابطه با تغییر تیم باید بگویم که از روند راضی هستم ولی با توجه به این که تیم ما در جبهه دیگر یعنی جام باشگاه‌های آسیا هم باید حضوری فعال داشته باشد در برخی از پست‌ها به بازیکن نیاز داریم و دچار فقر هستیم.

 

وی درباره بازی فردای تیمش مقابل راه آهن عنوان کرد: برخی از دوستان می گویند که راه آهن مشکلاتی دارد که من باید بگویم این مشکلات مربوط به خود آن ها است و به ما مربوط نمی‌شود و ما باید برای بازی فردا (جمعه) تمرکز داشته باشیم.

 

اسکوچیچ بیان کرد: تا نیم فصل با مشکلات عدیده‌ای از جمله عدم حضور چند بازیکن‌مان مواجه بودیم ولی توانستیم به خوبی این مشکلات را پشت سر بگذاریم.

 

وی با اشاره این که در بازی فردا خالدی و مساریچ را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، خاطر نشان کرد: تجربه به من می‌گوید تیم‌هایی که فکر می‌کردیم دچار مشکلاتی هستند، مقابل ما عرض اندام خوبی داشته‌اند و من منتظر بازی فردا هستم. یقینا بازی با راه آهن برای ما بسیار مهم است و انتظار داریم سه امتیاز بازی را بگیریم تا در ادامه روند رو به رشدمان حرکت کنیم. همچنین امیدوارم که توفان شن اهواز فردا آرامش بگیرد تا هواداران بسیاری جهت حمایت از ما به ورزشگاه بیایند.

 

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که با توجه به این که در بازی فردا دو دفاع خود را در اختیار ندارید آیا این موضوع شما را دچار مشکل نمی‌کند؟ گفت: با توجه به این که دو بازیکن مهم و کلیدی‌مان را نداریم ولی در بازی‌هایی هم بوده که بازیکن نداشته ایم اما توانسته ایم راه حل های مناسبی داشته باشیم. به هر حال ما در برخی از پست‌ها دچار کمبود هستیم.

 

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره ارزیابی اش از اردوی دوبی، عنوان کرد: اردوی بسیار موفقیت آمیزی بود و اگرچه در ابتدا از داشتن یوسفی و شریفات بی‌بهره بودیم ولی آن ها به ما اضافه و بازیکنان با هم هماهنگ شدند. قاضی و مسلمان بازیکنان جدید ما هم توانستند بسیار زود خودشان را با پیکره تیم تطابق دهند که از آن ها تشکر می‌کنم.

 

اسکوچیچ در پاسخ به سوال دیگری که آیا حریفان بازی‌های تدارکاتی‌تان در دوبی را بر اساس دیدارهای تان در لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کرده‌اید؟ گفت: طبیعی است که ما نیم نگاهی هم به بازی‌های آسیایی مان داشتیم. تیم روستوف تیم محکم و سازمان یافته ای بود و می توانم بگویم که در کل کمال رضایت را از بازی های تدارکاتی مان داشتم و از بازی‌های تدارکاتی و حریف بد نمی‌توان به خوبی تجربه کسب کرد.

 

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان خاطر نشان کرد: هیچ موقع نمی‌توان یک تیم را به صورت ایده‌آل دید و همیشه در پست‌های مختلف مشکلاتی وجود دارد و فردا با توجه به محرومیت هایی که داریم مجبوریم کارهایی را انجام دهیم و امیدوارم که از این وضعیت خارج شویم. ما باید همیشه واقع بین باشیم و طبیعی است که دوست داریم هر چه سریع تر به گل برسیم و ابتدا باید گل نخوریم و روحیه ما بالا است.





سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با لغو پرواز تیم مان به تهران، مشخص نیست سرنوشت تیم برای بازی فردا مقابل نفت تهران چگونه خواهد بود.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر نفت تهران درباره بازی فردا (جمعه) اظهارکرد: شرایط برای هر دو تیم ویژه‌ است، چرا که بازی‌ها به مدت 50 روز تعطیل بود و هیچ یک از تیم‌ها شرایط بازی را ندارند. در این مدت بازی دوستانه و اردو برگزار کردیم و تمرینات خود را به صورت منظم پیگیری کردیم اما این ها با شرایط بازی‌های لیگ قابل مقایسه نیست.

 

وی درباره بازی فردا، اظهار کرد: درست است که ما در رتبه پایین‌تری نسبت به تیم نفت هستیم اما رتبه جدول تعیین کننده نتیجه‌ بازی نیست. شاید فردا شرایط به گونه‌ای باشد که برابر تیم نفت که آن را تیم پر قدرتی می دانیم برنده از زمین بازی بیرون بیاییم.

 

سرمربی استقلال خوزستان درباره برنامه‌ریزی بازی‌های لیگ، گفت: پیش از جام ملت‌های آسیا به ما اعلام کردند که 13 بهمن ماه بازی‌های لیگ شروع خواهد شد، اما اگر تیم ملی از مسابقات حذف شد احتمال دارد بازی‌ها زودتر برگزار شود و ما بر همین اساس برنامه‌ریزی کردیم. در حال حاضر فکر نمی‌کنم چهار پنج روز زودتر شروع شدن بازی‌ها تفاوتی برای تیم‌ها داشته باشد. ما برای این بازی‌های لیگ برنامه داشتیم و اکنون آماده‌ایم.

 

ویسی درباره تعطیلات طولانی بین بازی‌ها گفت: از این تعطیلات به هیچ وجه راضی نیستیم و این مدت طولانی در اوج مسابقات تیم‌ها را فرسوده می‌کند و تیم‌ها نیاز به بدنسازی مجدد و برگزاری تورنمنت و بازی دوستانه پیدا می‌کنند. این تعطیلات از تعطیلات پیش از شروع لیگ نیز بیشتر بود و باعث دور شدن تیم‌ها از شرایط مسابقه شد.

 

سرمربی استقلال خوزستان با بیان این که برای بازی فردا بازیکن محروم یا مصدوم نداریم، گفت: اما در حال حاضر که من این جا هستم تیمم هنوز نتوانسته به علت شرایط آب و هوایی بد، به تهران پرواز کند و اگر تیم الان با اتوبوس حرکت کند فردا صبح به تهران خواهد رسید.

 

وی ادامه داد: پرواز ما برای ساعت 13 امروز برنامه‌ریزی شده بود، اما با لغو این پرواز و نبود پرواز دیگری تا ساعت 21 مشخص نیست که سرنوشت تیم برای بازی فردا چگونه خواهد شد. باید دید سازمان لیگ در این باره چه تصمیمی خواهد گرفت.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به سوالی درباره نقل و انتقالات نیم فصل نیز گفت: در نیم فصل میثم بائو و سیدصالحی را به تیم اضافه کردیم و در آخرین لحظات نقل و انتقالات محسن بیات را هم جذب کردیم اما او به دلیل دیر اضافه شدن به تیم هنوز شرایط بازی ندارد. 

ویسی افزود: تنها یکی از بازیکنان خارجی‌مان که در جام ملت‌ها برای کشورش به میدان رفته در اختیار تیم نیست و همه بازیکنان دیگر از آمادگی خوبی برای بازی فردا برخوردارند.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد