سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان



ارسال به دوستان
استاندار خوزستان:
خوزستان 23 سال عقب‌ماندگی دارد

استاندار خوزستان گفت: با وجود تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته متاسفانه استان خوزستان هنوز به اندازه 23 سال عقب‌ماندگی دارد.

خبرگزاری فارس: خوزستان 23 سال عقب‌ماندگی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالحسن مقتدایی عصر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های ارتباطی با اعلام این خبر اظهار کرد: استان خوزستان یک استان ویژه‌ در تمام زمینه‌ها است و علت این ویژه بودن به دلیل موقعیت خاص استان در عرصه ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی است.

استاندار خوزستان با اشاره به مرزی بودن این استان و لزوم توجه مضاعف‌تر به آن گفت: با توجه به مرزی بودن استان، خوزستان باید از امکانات و تجهیزات پیشرفته در تمامی بخش‌ها به ویژه بخش ارتباطی بهره‌مند باشد.

مقتدایی با اشاره به تاثیرگذاری عراق بر استان خوزستان اظهار کرد: تحولات و مشکلات عراق به دلیل هم مرز بودن با استان خوزستان در استان تاثیرگذار است که این موضوع نشان دهنده موقعیت حساس استان است.

وی اضافه کرد: برای خوزستان باید نسخه ویژه‌ای پیچید و طرح‌های اشتغالزا و سرمایه‌گذاری در استان باید به شکل مطلوبتری صورت گیرد.وی با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی و عقب‌ماندگی موجود در سطح استان خوزستان گفت: در حال حاضر 23 سال از سایر استان‌ها عقب‌ هستیم که بایستی با اجرا و برداشتن گام‌های بزرگ این عقب‌ماندگی‌ها هر چه سریعتر جبران شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد