سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان



مدیر نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، از توقیف و جمع‌آوری بیش از 30 هزار فرآورده آرایشی و بهداشتی قاچاق در 9 ماهه سال جاری در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) –منطقه خوزستان- سیمین فقهی اظهار کرد: بازدیدهای مشترک مبارزه با قاچاق فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سطح عرضه استان خوزستان توسط تیم مشترک معاونت غذا و دارو، سازمان صنعت، معدن و تجارت، بازرسی اصناف، نظارت بر اماکن نیروی انتظامی استان از دی ماه امسال و براساس یک برنامه زمان‌بندی از پیش تعیین شده آغاز شد.

وی گفت: در بازدیدهای انجام شده در 9 ماهه اول سال 93 از عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی در مراکز عرضه خرده‌فروشی و عمده فروشی(پخش) استان، 46 واحد صنفی متخلف شناخته شدند.

فقهی ادامه داد: تعداد فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی قاچاق، تقلبی، توقیف و جمع‌آوری شده 30 هزار و 763 قلم محصول آرایشی و بهداشتی بوده که در قالب 46 پرونده با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت استان برای صدور حکم قضایی و تعیین تکلیف به اداره تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

وی با بیان این‌که آمار کشفیات مذکور نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه برابر افزایش یافته است، افزود: از تمامی شهروندان تقاضا می‌کنیم به منظور حفظ سلامتی خود محصولات آرایشی و بهداشتی مصرفی خود را از بین محصولات دارای مجوز بهداشتی و برچسب اصالت و سلامت وزارت بهداشت تهیه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد