سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



والی: هیچ چیز قاطی فوتبال من نیست/به دنبال کاهش محرومیتم هستم
ورزشی  14:38:34 1393/10/30
9310-24781-5 کد خبر
    

بازیکن محروم تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان این‌که هیچ چیز قاطی فوتبال من نیست، گفت: دو سال محرومیت برای کسی که جرمی مرتکب نشده است، بسیار است.

 

ایوب والی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- درباره محرومیت 2 ساله​ به دلیل مثبت شدن تست دوپینگش اظهار کرد: این جریان کاملا اتفاقی بود و خود مسوولان هم می‌دانستند که در کار من هیچ عمدی وجود نداشت و فکر کنم دو هفته پیش بود که خود دکتر هاشمی هم در مصاحبه‌ای گفته بود که این اتفاق غیرعمدی بوده است.

 

انتظار داشتم در صدور رای به سابقه​ام توجه شود

 

وی با بیان این‌که خیلی امید داشتم که محرومیتم کمتر از دو سال باشد، گفت: من بسیار دنبال کارم بودم و خیلی​ها هم می​دانند که من دنبال این کارها نبوده​ام و در دوران ورزشی​ام نه مکمل و نه ویتامینی مصرف کرده‌ام و همیشه مراقب بودم و با این اتفاقی که افتاد، انتظار داشتم مسوولان در صدور رای به سابقه​ام و این‌که در پرونده​ام هیچ حاشیه​ای نبوده است، نگاه کنند. من هیچ موقع در لیگ سابقه بدی نداشته​ام و این موضوع کاملا اتفاقی بود.

 

به دنبال کاهش محرومیتم هستم

 

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان بیان کرد: به هر حال دو سال محرومیت خیلی زیاد است و باید بگویم که من در خانه نمی​نشینم که این دو سال محرومیت به پایان برسد و مطمئن باشید که من دنبال کارم می​روم تا از محرومیتم کاسته شود؛ چرا که من جرمی مرتکب نشده‌ام که به خاطر آن دو سال محروم شوم. من ناامید نیستم و کارهایم را دنبال می​کنم.

 

باید فرقی در محرومیت دوپینگ عمدی و غیرعمدی باشد

 

وی افزود: دو سال محرومیت را برای کسانی در نظر می​گیرند که به صورت عمدی دوپینگ کرده باشند، نه من که ندانسته این اتفاق برایم پیش آمد. زمانی که آزمایشم مثبت اعلام شد، روحم خبر نداشت و به نظرم باید یک فرقی در محرومیت بازیکنانی که عمدی و غیرعمدی دوپینگ می​کنند، باشد. من پس از بازی​های آسیایی​مان بیمار شدم و با توجه به این‌که در دوران استراحت بودیم و دسترسی به دکتر مرادی، پزشک تیم‌مان نداشتم به پزشک دیگری مراجعه کردم و موضوع دوپینگ اصلا در فکر من نبود.

 

تمریناتم را ادامه می‌دهم

 

والی خاطرنشان‌کرد: من تمام نسخه​های پزشکم را هم دارم و حاضر هم هست که درباره من شهادت دهد، با این وجود نمی‌دانم چرا دو سال محرومیت را برای من در نظر گرفتند. در جلسه کمیته استیناف هم آقای عسکریان (معاون باشگاه فولاد) از سوی باشگاه ما حاضر شد و گفتند که حضور من لازم نیست. به هر حال در این جلسه گفته شد که حکم از سوی فیفا است. من تمریناتم را انجام می​دهم و پیگیر کارم هم هستم، چرا که جرمی مرتکب نشده‌ام و به نظرم باید به اندازه اتفاقی که افتاده است جریمه​ام کنند و دو سال برای کسی که کاری نکرده، بسیار است و خدا هم راضی نمی​شود.

 

وی ادامه داد: خود مسوولان هم که در کار هستند وقتی بازیکن روبه‌روی آن‌ها بایستد می​دانند که آن بازیکن قرص می​خورد یا نه و وضعیت آن به چه صورت است. به هر حال من در این جریان شرمنده هواداران شدم و خدا را شکر همه آن‌ها افرادی باشعور هستند و به من دلداری می​دهند و به آن​هایی هم که نسبت به این موضوع شک دارند، می​توانم بگویم که من نیازی به این کار نداشتم و دوپینگی در کار نبوده است.

 

امیدوارم بتوانم غیرعمد بودن کارم را ثابت کنم

 

بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: من بازهم با قدرت به میادین برمی​گردم، چرا که من فوتبال را دوست دارم و در دوران ورزشی​ام خیلی اتفاق​ها برایم پیش آمد ولی بازهم با توجه به علاقه‌مندی​ام، به فوتبال برگشتم و ادامه دادم و اکنون هم به همین صورت است. هیچ چیزی قاطی فوتبال من نیست و مطمئن باشید محرومیتم هر چقدر باشد، بر می​گردم و کارم را انجام می​دهم و ان‌شاالله بتوانم ثابت کنم که هیچ عمدی در کارم نبوده است.


خبرنگار: 17028



پیکارهای چهارجانبه بوکس با حضور یک تیم از استان اصفهان در بندرامام برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه خوزستان​ـ این رقابت‌ها دوم و سوم بهمن ماه به میزبانی بندرامام برگزار می‌شود. 

مسابقات به مناسب دهه فجر و همچنین یادواره مرحوم حسین جابری برگزار خواهد شد. 

در این پیکارها چهار تیم هیات دزفول، هیات بندرماهشهر، هیات بوکس بندرامام و منتخب اصفهان با هم به رقابت می‌پردازند.



رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان از بازدید و قول همکاری شهردار منطقه 2 اهواز جهت تسریع در تکمیل پیست غدیر و راه​اندازی آن خبرداد.

 

ابراهیم جوانمردی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: آقای دارابی، شهردار منطقه 2 اهواز شب گذشته با دعوت هیات در پیست غدیر اهواز حضور پیدا کرد و طی بازدیدی که از این پیست داشت، از پتانسیل بالای هیات ابراز خوشحالی کرد.

 

وی افزود: شهردار ورزش‌دوست منطقه 2 اهواز در این بازدید جهت انجام کارهای باقی​مانده این پیست برای راه‌اندازی هرچه سریع​تر، قول همکاری داد و از سطح بالای هیات و حضور ورزشکاران بسیار در آن، ابراز خرسندی کرد.

 

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان بیان کرد: آقای دارابی همچنین گفت این جوانان سرمایه​های ما هستند و باید برای آن​ها کار انجام دهیم تا در فضایی که در این پیست برای آن‌ها فراهم شده است، بتوانند تمرین و انرژی​شان را تخلیه کنند و در هر دو بعد قهرمانی و همگانی فعالیت داشته باشند.

 

وی در ادامه با بیان این‌که راه​اندازی این پیست در بالا بردن روحیه و ایجاد شادابی و نشاط در بین جوانان خوزستانی و به ویژه کلان​شهر اهواز تاثیرگذار است، عنوان کرد: با راه​اندازی این پیست علاقه​مندان به این رشته جذاب و مهیج می​توانند اوقات فراغت خوبی داشته باشند و انرژی​شان را تخلیه کنند.

 

جوانمردی در پایان با قدردانی از حضور شهردار منطقه 2 اهواز در پیست غدیر، گفت: با دلگرمی​هایی که مسوولان به ما دادند، می​توانیم در هر دو بعد قهرمانی و همگانی فعالیت​های بهتری داشته باشیم.




ووشوکاران خوزستانی در مسابقات کشوری نن​شائولین حضور پیدا می کنند.

 

محمدعلی عسکری​فر، مسوول سبک نن​شائولین هیات ووشو استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این رقابت​ها از فردا (یکم بهمن​ماه) به مدت دو روز به میزبانی قم برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: 20 ووشوکار خوزستانی در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در دو بخش تالو و ساندا در این مسابقات با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

 

مسوول سبک نن​شائولین هیات ووشو خوزستان درباره آمادگی تیم استان، گفت: ما سعی کردیم که بهترین​های ووشو استان را به این مسابقات اعزام کنیم. ا‌ن‌شاالله تیم خوزستان می​رود تا دست پر برگردد. ووشوکاران آمادگی خوبی دارند و امیدواریم در رده نونهالان بتوانیم قهرمان شویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد