سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از ایذه


گزارش فارس از جلسه شورای شهر ایذه
از انتقاد اعضای شورای ایذه به پروژه‌ها تا اتهام‌زنی به خبرنگاران

جلسه شورای شهر ایذه صبح امروز با غیبت یک عضو شورا برگزار شد و با حاشیه‌های ریز و درشتی همراه بود.

خبرگزاری فارس: از انتقاد اعضای شورای ایذه به پروژه‌ها تا اتهام‌زنی به خبرنگاران

به گزارش خبرگزاری فارس از ایذه، صبح امروز جلسه شورای این شهر با حضور 10 عضو از 11 عضو آن در محل ساختمان شورای اسلامی شهر برگزار شد و در این جلسه، موارد مختلفی توسط نمایندگان مردم در این مجمع مطرح و مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

*مشکلات آسفالت باید برطرف شود

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر ایذه در این جلسه با اشاره به‌ مشکلات موجود در سطح آسفالت و خیابان‌های شهر، این مورد را مشکلی بزرگ برای خیابان‌های ایذه دانست و خواستار تصویب لایحه برای بازسازی آن شد.

ایمان داوودی، جایگاه این ارگان را در سطح شهر، جایگاهی نامشخص دانست و افزود: معلوم نیست ما در کجای این شهر بوده و ساختار و کار ما در شهرداری نا‌معلوم است.

*باید عمل‌گرا باشیم

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر ایذه نیز در این جلسه با بیان اینکه برای انجام امور باید یک روند هماهنگ شده انجام شود افزود: عادت بد ما، حرف زدن دور میز است و باید با هم به مشکلات واقعی و بیرونی مردم رسیدگی کنیم.

اسماعیل فرهادی با اشاره به طرح ناتمام پارک آنزان اظهار کرد: برای این طرح و مشکلات موجود در آن مستندسازی انجام شده است و برای دفاع از حقوق قانونی خود نیازمند نماینده حقوقی در ارگان خود هستیم.

*دوباره کاری انجام می‌گیرد

حسین اسماعیل‌پور دیگر عضو شورای اسلامی شهر ایذه نیز با اشاره به دوباره‌کاری در برخی از بخش‌ها و کارهای عمرانی شهرستان تصریح کرد: برای یادبود سردار شهید اسکندر دژآهنگ باید یک خیابان اصلی و مناسب در نظر گرفته شود و مقام شامخ و والای این شهید شهرستان، گرامی داشته شود.

*باید در بین مردم و در محلات حاضر شد

مجاهد مقصودی یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر ایذه نیز با بیان اینکه ما فقط در مجموعه شورای شهر حرف می‌زنیم خاطرنشان کرد: طبق صحبت‌های قبلی و به‌عمل آمده، ما باید مشکلات مناطق و محلات سطح شهر را از نزدیک مورد بررسی قرار داده و در بین مردم شنوای حرف و مشکلات آنها باشیم.

*خبرنگاران مهره گروه خاصی هستند

دیگر عضو شورای اسلامی شهر ایذه نیز با بیان اینکه مجموعه شورای ما فقط در حد حرف کارهای خود را مورد بررسی قرار می‌دهد افزود: متاسفانه ما در این نهاد تفکر نداریم.

یوسف‌علی سواری که حضور نمایندگان جامعه خبری را در این مراسم مشاهده کرد، آنها را نماینده برجسته کردن و معروف کردن برخی اعضای شورای شهر دانست.

وی با بیان اینکه جامعه خبری، مهره دست و نماینده گروه خاصی است که نباید از آن پیروی کنند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931029000545#sthash.fmwGR45f.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد