سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان


مرحله نیمه نهایی لیگ ملی بسکتبال؛

پتروشیمی بندر امام به مصاف دانشگاه آزاد می‌رود

خبرگزاری تسنیم: پتروشیمی بندر امام برای صعود به فینال لیگ ملی بسکتبال باید به مصاف تیم دانشگاه آزاد تهران برود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام که در لیگ ملی بسکتبال با 13 برد و 3 شکست به مرحله نیمه نهایی این مسابقات رسیده است، برای صعود به فینال باید با تیم دانشگاه آزاد تهران روبه رو شود.

مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ ملی بسکتبال به صورت 3 از 5 برگزار می‌شود و در این مرحله نتیجه دو بازی رفت و برگشت دور مقدماتی نیز حساب می‌شود. یعنی تیم‌های دانشگاه آزاد تهران و پتروشیمی بندرامام هرکدام با یک برد به این مرحله رسیدند.

به این ترتیب نخستین بازی پتروشیمی بندر امام در برابر دانشگاه آزاد تهران پنجشنبه دوم بهمن ماه امسال به میزبانی دانشگاه آزاد تهران است. دومین بازی روز دوشنبه ششم بهمن ماه در ماهشهر است و هرکس بتواند در این 2 بازی به پیروزی برسد به فینال این رقابت‌ها می‌رسد.

در صورت نیاز بازی سوم این دو تیم در مرحله نیمه نهایی روز نهم بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود.

در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها در بازی رفت تیم دانشگاه آزاد تهران با نتیجه 83 بر 66 تیم پتروشیمی بندرامام رادر تهران شکست داد و در بازی برگشت تیم تهرانی با نتیجه 91 بر 87 بازی را به پتروشیمی بندر امام واگذار کرد.



سرپرست فولاد نوین اهواز در گفت‌و‌گو با تسنیم:

۴ بازیکن جدید جذب تیم فولاد نوین اهواز شدند

خبرگزاری تسنیم: سرپرست فولاد نوین اهواز گفت: در فصل نقل و انتقالات ۴ بازیکن ایرانی در پست‌های هافبک و حمله برای تقویت تیم فولاد نوین اهواز جذب این تیم شدند.

علیرضا کاهکش در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: تیم فولاد نوین اهواز 4 بازیکن در پست‌های هافبک و مهاجم را جذب کرد.

وی افزود: علیرضا صبوری و حمید حمیدی دو بازیکنی هستند که از تیم‌های سفیدرود رشت و نیروی زمینی برای بازی در پست‌های هافبک کناری و حسین احمدلو و مهدی نیایش برای بازی در پست هافبک وسط و مهاجم جذب فولاد نوین شدند.

سرپرست تیم فولاد نوین درباره اردوهای این تیم گفت: بنا بر تشخیص سرمربی تمرینات خود را در 2 نوبت صبح و عصر در اهواز پیگیری می‌کنیم. البته پس از برگزاری بازی‌های 4 جانبه خوزستان 2 روز بازیکنان تیم استراحت داشتند.

وی بیان کرد: برای آمادگی تیم روز 30 دی ماه و یکم بهمن ماه 2 دیدار تدارکاتی با تیم‌هایی از استان خوزستان برگزار کنیم و اگر شرایط فراهم شد یک دیدار تدارکاتی با تیم مس رفسنجان که در اهواز اردو برپا می‌کند، برگزار می‌کنیم.

کاهکش در پاسخ به این پرسش که اگر فولاد نوین در لیگ دسته یک به قهرمانی رسید می‌تواند در لیگ بر‌تر حضور پیدا کند یا خیر، عنوان کرد: فولاد نوین اهواز زیر مجموعه فولاد خوزستان است اما این تیم زیر نظر یک موسسه مستقل به نام فولاد نوین مهر است. تیم‌های فولاد نوین اهواز و فولاد خوزستان دارای 2 هیئت مدیره و 2 مدیر عامل هستند و از نظر AFC مانعی برای حضور در لیگ بر‌تر وجود ندارد.



قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در گفت‌و‌گو با تسنیم:

استقلال خوزستان به مصاف مس رفسنجان می‌رود

خبرگزاری تسنیم: قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان با بیان اینکه برای آمادگی تیم برای حضور در مسابقات لیگ بر‌تر استقلال خوزستان ۲ بازی تدارکاتی با تیم‌های جوانان استقلال خوزستان و مس رفسنجان برگزار می‌کند.

علی‌پور کیانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: سرمربی استقلال خوزستان پس از برگزاری اردوی کیش و حضور در مسابقات 4 جانبه خوزستان به بازیکنان تیم استراحت داده و تمرینات از روز 29 دی ماه امسال از سر گرفته می‌شود.

وی درباره نتایج کسب شده در اردوی کیش و مسابقات 4 جانبه خوزستان گفت: هدف از برگزاری دیدارهای تدارکاتی شناخت نقاط ضعف و قوت تیم بود و برای کسب نتیجه برد در این بازی‌ها حاضر نشده بودیم.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان عنوان کرد: روز یکم بهمن ماه یک دیدار تدارکاتی با تیم جوانان استقلال خوزستان برگزار می‌کنیم و روز سوم بهمن ماه یک دیدار تدارکاتی با تیم مس رفسنجان در اهواز داریم.

وی درباره عملکرد استقلال خوزستان در فصل نقل و انتقالات بیان کرد: در فصل نقل و انتقالات خوب عمل کردیم و توانستیم سیدصالحی و بیات را جذب کنیم و با نظر سرمربی تیم صادقی و اوسانی از جمع بازیکنان استقلال خوزستان خارج شدند.

پورکیانی اظهار داشت: تمرینات خوبی را در روزهای تعطیل لیگ بر‌تر انجام دادیم و با برگزاری چند دیدار تدارکاتی با آمادگی کامل روز سیزدهم بهمن ماه به مصاف نفت تهران می‌رویم.



هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتسال؛

تیم استقلال نوین ماهشهر برابر شاهد شیراز متوقف شد

خبرگزاری تسنیم: استقلال نوین ماهشهر در هفته یازدهم رقابت های دسته یک فوتسال کشور با نتیجه ۳ بر ۳ مقابل شاهد شیراز متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، تیم استقلال نوین ماهشهر در هفته یازدهم رقابت های لیگ دسته یک کشور شامگاه شنبه به مصاف تیم شاهد شیراز رفت.

این بازی را محمد غفاری نژاد، محمد شرونی، یاسر جمشیدی و محسن وحدانی سوت زدند و کار نظارت بر عهده علی کلبادی نژاد بود.

تیم شاهد شیراز که با 7 امتیاز و تیم استقلال نوین ماهشهر با 6 امتیاز به هفته یازدهم رسیده بودند به 3 امتیاز این بازی نیاز داشتند و این حساسیت سبب شد که دو تیم با تساوی 3 بر 3 امتیازات خود را تقسیم کنند.

استقلال نوین ماهشهر با کسب این یک امتیاز 7 امتیازی شد و در کنار ایران جوان بوشهر در جایگاه آخر گروه خلیج فارس رقابت های دسته یک فوتسال کشور شد و تیم شاهد شیراز با این یک امتیاز 8 امتیازی شد و در رده ششم جای گرفت.



هفته هجدهم لیگ بر‌تر فوتسال؛

تیم ملی حفاری اهواز مس سونگون را در هم کوبید

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتسال ملی حفاری اهواز در هفته هجدهم لیگ بر‌تر با نتیجه ۵ بر ۲ مس سونگون را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، هفته هجدهم مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال کشور بعد از ظهر امروز با 3 دیدار آغاز شد که در مهم‌ترین دیدار تیم ملی حفاری اهواز میزبان مس سونگون بود.

شاگردان سید محمد ناظم الشریعه در تیم فوتسال ملی حفاری بازی را طوفانی آغاز کردند و توانستند 5 گل وارد دروازه تیم مس سونگون کنند تا 2 گل این تیم تبریزی برای آن‌ها ثمری نداشته باشد.

برای ملی حفاری مهران عالیقدر، شهاب طالبی، حسینی فهیمی و بهزاد عظیمی موفق به گلزنی شدند و مسلم رستمی‌ها یکی از دو گل تیم مس سونگون را در این بازی به ثمر رساند.

ملی حفاری توانست با این برد جای مس سونگون را در رده دوم جدول بگیرد و با 2 امتیاز اختلاف در تعقیب تأسیسات دریایی صدرنشین باشند.


هفته ۱۶ لیگ دسته یک بسکتبال؛

شهرداری دزفول، شهرداری اراک را شکست داد

خبرگزاری تسنیم: شهرداری دزفول در هفته شانزدهم رقابت‌های دسته یک بسکتبال کشور با نتیجه ۶۳ بر ۵۶ تیم شهرداری اراک را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، تیم شهرداری این شهر شامگاه گذشته در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال در خانه میزبان تیم شهرداری اراک بودند.

شهرداری این بازی را خوب آغاز کرد و توانست در‌‌ همان نیمه نخست اختلاف خود را با تیم شهرداری اراک حفظ کند. درپایان تیم شهرداری دزفول توانست می‌ه‌مان خود را با نتیجه 63 بر 56 شکست دهد.

شهرداری دزفول توانست با این برد 21 امتیازی شود و با یک بازی بیشتر نسبت به تیم‌های نفت امیدیه و مس کرمان در رده چهارم جدول جای بگیرد. تیم شهرداری اراک با 27 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

در هفته آینده تیم شهرداری دزفول با مس کرمان و تیم شهرداری اراک به مصاف شیمیدر تهران می‌رود. همچنین دیگر تیم خوزستان یعنی نفت امیدیه که در این هفته با قرعه استراحت روبه‌رو شده بود در هفته آینده میزبان کاله آمل است.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد