سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی


مدیر تیم ملی فوتبال امید گفت: اگر فولاد قصدش دهن‌کجی به منافع ملی بوده با او برخورد خواهیم کرد.
خبرگزاری فارس: حبیب کاشانی اظهار داشت: خدا را شکر مراسم قدردانی خوبی برگزار شد و یکی از کارهای مناسبی بود که انجام شد. ما معمولا پس از فوت یا شهادت افراد از آنها تجلیل می‌کنیم اما وقتی افراد در قید حیات هستند به پاس خدمات آنها باید تقدیر صورت بگیرد که این کار به خوبی انجام شد.

وی در مورد عملکرد تیم ملی امید یادآور شد: خوشبختانه هم اکنون تیم ملی با 28 بازیکن در اردوی آنتالیا خود را برای بازی‌های فروردین ماه آماده می‌کنند. ما از 3 فروردین 4 بازی انجام خواهیم داد که هم اکنون تعداد بازیکنان حاضر در اردو به حد کافی است.

مدیر تیم ملی فوتبال امید در مورد اینکه آیا با رئیس سازمان لیگ جلسه‌ای داشته که بخواهد لیگ را به خاطر بازی‌های امید تعطیل کند، تصریح کرد: من منتظر این هستم که خاکپور از اردوی ترکیه باز گردد و برنامه‌ها را نگاه بیندازیم. جا دارد از تمام مربیان، کفاشیان و تاج تشکر کنم. به غیر از یک باشگاه سایر تیم‌ها بازیکنان‌شان را در اختیار تیم ملی قرار دادند. از معدود دفعاتی بود که همه بازیکنان در اردو هستند و همه دست به دست هم دادند تا تیم بتواند به موفقیت برسد. اینکه تیم یکشنبه از اردوی عمان بازمی‌گردد و پنجشنبه بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی می‌آیند نکته بسیار مهمی است و نشان می‌دهد باشگاه‌ها نهایت همکاری خود را انجام می‌دهند.

کاشانی در خصوص اینکه فولاد 2 بازیکن خود را در اختیار تیم ملی امید قرار نداده، تصریح کرد: فولاد تاکنون همه همکاری خود را با ما داشته است اما برای این اردو سعداوی به من زنگ زد و گفت به علت اینکه تعداد نفرات ما کم است دو بازیکن در اختیار تیم ملی قرار نگیرند که این وسط فکر کنم اشتباهی شده است. ما درخواست داشتیم آنها 5 روز اول را با ما باشند و سرمربی 2 بازی وکیا و جهان‌تیغ را مورد ارزیابی قرار دهد. بنای ما به تعامل با باشگاه‌هاست. حالا باید بازیکنان بازگردند و اگر ببینیم تخطی صورت گرفته و قصد دهن‌کجی به منافع تیم ملی بوده حتما برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

وی در مورد اینکه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس 290 میلیارد قیمت‌گذاری شده‌اند، تصریح کرد: اینکه فوتبال به یک بیزینس تبدیل شده یک امر واضح است اما این مبلغ محلی ار اعراب ندارد چرا که شخصی که چنین هزینه‌ای می‌کند چه منافع و سودی را به دست خواهد آورد. هم اکنون در ایران به جز تبلیغات روی پیراهن و پخش تلویزیونی مسئله دیگری وجود ندارد و این اعداد در مقابل سرمایه‌گذاری که می‌شود ناچیز است. باید صلاحیت و اهلیت کسانی که این هزینه را انجام می‌دهند مورد بررسی قرار گیرند شاید 100 نفر در داخل ایران بتواند این هزینه را انجام دهند. اما این طمع را برای افرادی که در خارج از کشور هستند به وجود می‌آورد شاید شخصی با چهره دیگری بخواهد این کار را انجام دهد. من 12 سال به عنوان شورای شهر نماینده مردم تهران بودم و شاید آنقدر که در فوتبال مرا شناختند مردم تهران مرا نشناختند. تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس شهرت بی‌حد و حصری دارند و باید مواظب باشیم که آن کسانی که اقدام می‌کنند اهلیت و اصلیت مناسبی داشته باشند.

کاشانی تاکید کرد: این موضوع دو دو تا چهارتاست. 290 میلیارد باید هزینه شود و سالی 30 میلیارد هم برای این تیم‌ها در نظر گرفته شود. در صورتی که باشگاه‌ها درآمدی ندارند.

وی در مورد اینکه ورزشگاه‌های این دو باشگاه هم مشخص نشده، گفت: درفشی‌فر که هم اکنون پرسپولیس در آن تمرین می‌کند مختص شهرداری نیست. به هر حال قانون به دولت اجازه می‌دهد که اماکن خود را در اختیار بدنه‌اش قرار دهد. ورزشگاه درفشی‌فر هم باید به صورت کارشناسی قیمت‌گذاری شود اما صحبت من این است که هیچ انگیزش اقتصادی برای سرمایه‌گذاری و خرید سهام این دو باشگاه وجود ندارد. شما در نظر بگیرید شخصی 290 میلیارد را در بانکی قرار می‌دهد و به آن سالی سود 22 درصد می‌دهد این موضوع را با آن پولی که از فوتبال به دست می‌آورد مقایسه کنید. هیچ موقع چنین پولی برای او بازنمی‌گردد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد