سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از اندیمشک


موفقیت نیروی انتظامی اندیمشک در کشف 143 فقره سرقت

دزفول - ایرنا -فرمانده انتظامی اندیمشک از کشف 143 فقره سرقت در این شهرستان از مجموع 187 مورد سرقت انجام شده طی امسال خبر داد و گفت:نیروی انتظامی اندیمشک در برخورد با سارقان عملکرد قابل توجهی داشته است.

به گزارش ایرنا سرهنگ ˈ اکبر کروندی ˈ روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان اندیمشک در سالن جلسات این فرمانداری افزود:در سالجاری یک هزار و 512 نفر در رابطه با جرامم مختلف در این شهرستان دستگیر شدند.

وی افزود:میزان کشف سرقت در شهرستان اندیمشک به 77 درصد رسیده که حاصل تلاش شبانه روزی ماموران این نیرو می باشد.

فرمانده انتظامی اندیمشک همچنین از انهدام چندین باند سلاح غیر مجاز در این شهرستان طی امسال خبر داد و گفت:دستگیری 16 قاچاقی مواد مخدر و توقیف 11 دستگاه خودرو از دیگر موفقیت های این نیرو در 9 ماهه امسال بوده است.

وی با اشاره به کشف 194 قبضه سلاح از قاچاقچیان بیان داشت:تعامل مردم با نیروی انتظامی نقش مهمی در برخورد با سارقان و مخلان نظم و امینت داشته است.

سرهنگ کروندی افزود:در زمینه همیار پلیس 750 نفر دانش آموز جذب شده و در تصادفات رانندگی منجر به فوت نیز کاهش 600 درصدی داشته ایم.

دادستان شهرستان اندیمشک هم با اشاره به موضوع مواد مخدر در شهرستان اندیمشک با ابراز نگرانی از نقاط آلوده حاشیه شهر اظهار داشت:باید تلاش کرد تا این مناطق پاکسازی و ساماندهی شود.

ˈصادق جعفریˈ افزود:یک هزار و 200 نفر معتاد به مواد مخدر در مراکز بهبودی تحت درمان می باشند.

ˈایرج حمیدی فرˈ رییس دادگـستری شهرستان اندیمشک نیز در این نشست از تلاش مسوولان دستگاههای اجرایی و مدیر عامل سد کرخه در کنترل به موقع آلودگی سرشاخه های رودخانه کرخه قدردانی کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد