سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



حاشیه‎نگاری فینال تورنمنت فوتبال خوزستان/داور مسابقه مصدوم شد
ورزشی  18:24:55 1393/10/26
9310-21081-5 کد خبر
خبر آرشیوی
    

در دیدار فینال تورنمنت چهارجانبه فوتبال خوزستان داور مسابقه مصدوم شد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) –منطقه خوزستان- این بازی از ساعت 15:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد.

 پیش از آغاز این بازی طی اطلاعیه ای از سوی گردان شهدای بلالی اهواز و خانواده سردار جاسم نادری که این تورنمنت به مناسبت بزرگداشت این شهید برگزار شده بود، از مسوولان برگزاری این تورنمنت تقدیر شد.

 دو تیم با در دست داشتن شاخه های گل و بر گردن داشتن چفیه وارد زمین شدند و سپس شاخه های گل را به یادمان سردار جاسم نادری و شهدای گردان بلالی که در کنار زمین آماده شده بود، اهدا کردند.

 هواداران مسجدسلیمانی هم که برای این بازی از صبح به ورزشگاه تختی اهواز آمده بودند، تیم خود را تشویق می کردند. هواداران فولاد هم در ورزشگاه حضور داشتند. 

این بازی در نیمه اول با حساب یک بر یک به پایان رسید. در این نیمه علی کیانی فر برای نفت مسجدسلیمان و فرشاد جانفزا برای فولادنوین گل زنی کردند. 

بین دو نیمه نیز البرز حاجی پور داور بازی مصدوم شد و به همین دلیل نیمه دوم را عباس راکی پور، داور چهارم قضاوت کرد. 

در دقایق آغازین نیمه دوم نیز میلاد زنیدپور گل دوم نفت مسجدسلیمان را وارد دروازه فولادی ها کرد.

 در نیمه دوم حمزه حدادی از نفت مسجدسلیمان با دریافت دومین کارت زرد، از زمین مسابقه اخراج شد تا نفتی ها 10 نفره بازی را ادامه دهند.

 در حالی که بازی با حساب 2 بر یک به سود طلایی پوشان مسجدسلیمانی در حال اتمام بود، فولادی ها با گل حسن بیت سعید بازی را به ضربات پنالتی کشاندند. 

در نهایت هم بازی در ضربات پنالتی با حساب 4 بر یک به سود شاگردان بهروز مکوندی به پایان رسید.

 در پایان این تورنمنت به تیم های نفت مسجدسلیمان، فولادنوین خوزستان و استقلال اهواز (تیم های اول تا سوم)، جام قهرمانی اهدا شد و جام اخلاق هم به استقلال خوزستان (تیم چهارم) رسید. 

در مراسم اهدا جام ها نیز مسوولانی از جمله کیانی زاده، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، سیدخلف موسوی شهردار اهواز، عبدالکاظم طالقانی رییس هیات فوتبال استان و سعادت نیا رییس شورای شهر اهواز حضور داشتند.



تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با شکست فولاد نوین خوزستان، عنوان قهرمانی تورنمنت فوتبال خوزستان را به خود اختصاص داد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) –منطقه خوزستان- بازی فینال تورنمنت چهارجانبه فوتبال خوزستان که به همت هیات فوتبال خوزستان برگزار شد، از ساعت 15:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه تختی اهواز انجام شد.

 در این بازی علی کیانی فر برای نفت مسجدسلیمان و فرشاد جانفزا برای فولادنوین در نیمه اول گل زنی کردند و در آغاز نیمه دوم نیز میلاد زنید پور برای مسجدسلیمانی ها گل زنی کرد.

 در حالی که نفتی ها تا دقیقه 93 از حریف خود پیش بودند، حسن بیت سعید گل دوم فولادی ها را وارد دروازه نفت مسجدسلیمان کرد تا تکلیف قهرمان را ضربات پنالتی مشخص کند.

 در ضربت پنالتی نیز بوحمدان، کرملاچعب، پاشنکو و تیغ نورد برای مسجدسلیمانی ها گل زنی کردند. برای فولادی ها هم فقط ضربه جانفزا به گل تبدیل شد و ماهی و بیت سعید این موقعیت را از دست دادند.

 در پایان این دیدار هم به تیم های اول تا سوم (نفت مسجدسلیمان، فولادنوین خوزستان و استقلال اهواز) جام قهرمانی اهدا شد و جام اخلاق هم به استقلال خوزستان، تیم چهارم این تورنمنت رسید.



دیدار دوستانه بین دو تیم نفت آبادان و استقلال تهران همراه با حاشیه هایی بود.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) –منطقه- خوزستان- این بازی از ساعت 14:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه تختی آبادان آغاز شد که بیش از 15 هزار نفر تماشاگر از نزدیک شاهد این دیدار بودند.

 این دیدار دوستانه به مناسب گرامی داشت یاد و خاطره غلامحسین مظلومی و به همت باشگاه نفت آبادان برگزار شد که علاوه بر مسوولان شهری، پیشکسوتان نامی فوتبال ایران از جمله منصور رشیدی، علی جباری، جواد قراب، مسعود معینی، گودرز حبیبی، نصرالله عبداللهی، پرویز مظلومی، محمد سعدونی، حسن اهوازی، اکبر جم و بهرام بم زاده برای تماشای این بازی در ورزشگاه حضور داشتند. دو فرزند غلامحسین مظلومی نیز به آبادان آمده بودند.

 کاروان استقلال تهران که 15 روز در اردوی کیش بود، برای برگزاری این بازی از کیش به آبادان آمد.

 پیش از آغاز این بازی دو تیم نفت آبادان و استقلال تهران با لباس هایی منقش به تصویر غلامحسین مظلومی وارد زمین شدند.

 همچنین امروز سالروز تولد مانوئل، سرمربی پرتغالی نفت آبادان نیز بود که به مناسب پنجاه و هفتمین سالروز تولدش، باشگاه نفت آبادان پیراهن شماره 57 را به او اهدا کرد.

 پیش از آغاز بازی نیز مانوئل به سمت قلعه نویی رفت و به او خوش آمد گفت و قلعه نویی نیز با تبریک تولدش به او گفت: «تیم تان را در اردوی کیش بسیار خوب دیدم و این تیم شایستگی حضور در لیگ برتر کشور را دارد.»

 آبادانی ها در این دیدار با شعارهای نه قرمز، نه آبی فقط زرد طلایی و نه بارسا، نه میلان فقط برزیل ایران تیم خود را تشویق می کردند.

 در نیمه اول این بازی سجاد شهباززاده در دقیقه 42 دروازه نفت آبادان را باز کرد و در همین زمان هم حنیف عمران زاده به دلیل اعتراض به قضاوت کمک داور اول این بازی، کارت زرد گرفت، ضمن این که قلعه نویی نیز او را به آرامش دعوت کرد.در بین دو نیمه نیز باشگاه استقلال تهران با اهدا لوح یادبود، از علی عیسی زاده مدیرعامل باشگاه نفت آبادان و نوروز زمانی مدیرعامل باشگاه استقلال آبادان برای برگزاری این دیدار تقدیر کرد.

 با شروع نیمه دوم نیز امام جمعه آبادان وارد ورزشگاه شد که با استقبال بسیار خوب تماشاگران آبادانی مواجه شد.



دیدار دوستانه نفت آبادان و استقلال تهران با برتری آبی پوشان پایتخت همراه شد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) –منطقه- خوزستان- این بازی که از ساعت 14:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه تختی آبادان و با گرامی داشت یاد و خاطره غلامحسین مظلومی برگزار شد با برتری یک بر صفر شاگردان قلعه نویی به پایان رسید. 

تک گل این بازی را سجاد شهباززاده در دقیقه 42 برای استقلالی ها به ثمر رساند. 

این بازی با استقبال بیش از 15 هزار نفر از هواداران آبادانی و جمعی از پیشکسوتان نامی فوتبال ایران برگزار شد.



سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام گفت: بازی با مهرام باکیفیت بود و به آن ها تبریک می‌گویم.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهران حاتمی پس از شکست تیمش برابر مهرام، اظهار کرد: بازی خوبی بود و شاهد کیفیت بالایی از بسکتبال بودیم. بازیکنان دو تیم خیلی تلاش کردند و در نهایت مهرام توانست برنده میدان شود. به آن ها تبریک می‌گویم و ما هم باید سعی کنیم اشکالات مان را برطرف کنیم و با قدرت بیشتری در مرحله نیمه نهایی به مصاف حریف مان برویم.

 سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی در پاسخ به این سوال که لیگ ملی را چطور دیدید؟ بیان کرد: من تنها مخالف برگزاری لیگ ملی بودم و همه مربیانی که در آن جلسه بودند موافقت کردند و من هم با توجه به خرد جمعی قبول کردم. با این حال در این لیگ هم شاهد بازی‌های با کیفیت بودیم که نمونه آن همین بازی برابر مهرام بود.

 وی در پاسخ به این سوال که با توجه به سومی تیمش در جدول کارش سخت‌تر نشده‌ است؟ عنوان کرد: ما باید برابر دانشگاه آزاد به میدان برویم. مطمئنا کارمان سخت است اما جوانانی دارم که می‌توانند از پس میدان‌های بزرگ برآیند. خیلی خوب شد در این مرحله شکست خوردیم و حالا وقت برای جبران داریم.

 حاتمی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اعتراض تماشاگران نسبت به عملکرد صمد نیکخواه بهرامی گفت: من تنها پاسخگوی مسایل داخل زمین هستم و درباره موارد بیرونی حرفی نمی زنم.

 به گزارش ایسنا،‌ تیم بسکتبال پتروشیمی با قبول شکست برابر مهرام از رسیدن به صدر جدول بازماند.




دو خوزستانی در رقابت های بین المللی تنیس روی میز جام فجر در هر دو بخش آقایان و بانوان به مصاف حریفان خود می روند.

 عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس روی میز استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: زهرا علوی و افشین نوروزی از خوزستان در این مسابقات شرکت می کند.

 وی بیان کرد: این مسابقات در هر دو بخش آقایان و بانوان از روز شنبه تا سه شنبه هفته آینده به میزبانی تهران برگزار خواهد شد. علوی و نوروزی هم اکنون جهت آمادگی برای شرکت در این رقابت ها در اردوی تیم ملی حضور دارد.

 دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان در پایان گفت: نوروزی با سابقه ترین تنیسور کشور و کاپیتان تیم ملی است و علوی هم آینده درخشانی در این رشته دارد.



در هفته دوم دور برگشت رقابت های لیگ دسته یک والیبال کشور، مناطق نفت خیز جنوب مقابل حریف خود تن به شکست داد و پتروشیمی مارون ماهشهر استراحت کرد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- در این هفته روز گذشته (چهارشنبه) مناطق نفت خیز جنوب در خانه خود با حساب 2 بر 3 مقابل شهرداری اراک مغلوب شد.

 پتروشیمی مارون ماهشهر دیگر نماینده استان در این رقابت ها نیز با قرعه استراحت مواجه بود.

 مناطق نفت خیز جنوب و پتروشیمی مارون ماهشهر به ترتیب در رده های سوم و چهارم قرار دارند.

 در هفته سوم دور برگشت این مسابقات، 28 دی ماه پتروشیمی مارون ماهشهر و مناطق نفت خیز جنوب به ترتیب میهمان تیم های ذوب آهن اصفهان و گل‌گهرسیرجان هستند.






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد