سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از خرمشهر


ارسال به دوستان
رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر خبر داد
تعیین 11 کمیته برای برگزاری مسابقات جهانی کشتی پهلوانی در خرمشهر

رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر از آغاز عملیات ابتدایی و تعیین 11 کمیته تخصصی برای ساماندهی امور برگزاری مسابقات جهانی کشتی پهلوانی در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: تعیین 11 کمیته برای برگزاری مسابقات جهانی کشتی پهلوانی در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، امین صابری ظهر امروز در جلسه شورای ورزش شهرستان خرمشهر در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان این شهر، موضوع محوری این جلسه شورای ورزش را پرداختن به بحث برگزاری مسابقات جهانی کشتی پهلوانی و ورزش‌های باستانی عنوان کرد و اظهار داشت: چنین اتفاقی فرصتی بزرگ برای ورزش خرمشهر است و بسیاری از استان‌ها و شهرستان‌های متمکن خواهان برگزاری این مسابقات در شهرشان بوده‌اند.

وی ادامه داد: اما با توجه ویژه‌ای که همچون همیشه به خرمشهر می‌شود و درخواست مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، میزبانی این دور از مسابقات به خرمشهر محول شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر، این جلسه را نخستین جلسه به منظور هماهنگی درباره برگزاری این دور از مسابقات جهانی در خرمشهر دانست و افزود: پیش‌بینی می‌شود بیش از 60 کشور در این مسابقات شرکت کرده و انتظار می‌رود تمام دستگاه‌های اجرایی میزبانی شایسته‌ای از این مسابقات داشته باشند.

این مسئول همچنین با یادآوری برگزاری مسابقات کشتی جهانی در آبادان، خاطرنشان کرد: از تجربه‌های آبادان استفاده کرده و از آنها به عنوان معین نیز استفاده خواهد شد.

صابری در ادامه از آغاز عملیات ابتدایی برای ساماندهی امور برگزاری مسابقات جهانی کشتی پهلوانی و ورزش‌های باستانی خبر داد و عنوان کرد: 11 کمیته تخصصی مشخص و شرح وظایف آنها تعیین شده و ابلاغ‌ها نیز طی چند روز آینده تحویل خواهند شد.

وی با تاکید بر همدلی مسئولان شهری خرمشهر، خاطرنشان کرد: با وجود وحدت و همدلی مسئولان یقین داریم یکی از بهترین رویدادهای ورزشی را در خرمشهر شاهد خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، برای برگزاری مسابقات جهانی کشتی پهلوانی و ورزش‌های باستانی، 11 کمیته تخصصی تشکیل شده است.

کمیته مالی و پشتیبانی، کمیته استقبال و تشریفات، کمیته بهداشت و درمان و خدمات پزشکی، کمیته روابط عمومی و فوق برنامه، کمیته مستندسازی، کمیته بازاریابی و جذب منابع مالی، دبیرخانه، افتتاحیه و اختتامیه، کمیته ترابری و امور نقلیه پذیرش، اسکان و تغذیه و کمیته تامین امنیت 11 کمیته این ستاد را تشکیل می‌دهند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931024000912#sthash.RwyheezS.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد