سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

انالله و انا الیه راجعون


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پیامی درگذشت مصطفی عطایی، پیشکسوت تئاتر خوزستان، را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ متن پیام همایون قنواتی به این شرح است:

«هو‌الباقی

مرگ هر هنرمندی ضایعه‌ای است بزرگ بر پیکره‌ هنر این مرز و بوم، خاصه این‌ که آن هنرمند در میان مردم نیز از محبوبیت و مقبولیت برخوردار باشد.

این‌جانب درگذشت مرحوم مصطفی عطایی، بازیگر پیشکسوت عرصه تئاتر استان خوزستان، را به خانواده محترم ایشان و هم‌چنین خانواده بزرگ تئاتر استان تسلیت عرض می‌نمایم و برای بازماندگانش صبر و شکیبایی آرزو می‌کنم.»

مرحوم مصطفی عطایی غروب سه‌شنبه (23 دی 93) در اثر عارضه قلبی در بیمارستان آریا اهواز دار فانی را وداع گفت.

وی در سال 1332 در شهر اهواز به دنیا آمد و فعالیت تئاتری خود را از سنین جوانی در شهرستان آبادان آغاز کرد. عطایی از سال 1349 در شهرستان اهواز به همراه مرحوم مرتضی آرا در امور تربیتی مشغول به فعالیت شد که حاصل آن همکاری خلق آثار چون "چوب به دست‌های ورزیل"، قضیه زیر بته" و... بوده است.

عطایی در کارنامه هنری خود در کنار استاد لاریان و بسیاری از کارگردانان مطرح استانی فعالیت داشته است. او در کارنامه هنری خود بازیگری در آثاری همچون نمایش "دست‌های آلوده"، "مرگ در مطبخ"، "پرسه در لابلای فریم‌های به‌هم چسبیده‌ی روی تایم‌لاین"، "غزال" و... را به ثبت رساند.

مراسم تشییع و خاکسپاری این هنرمند فقید روز پنج‌شنبه (25 دی‌ 93) ساعت 9 صبح از تالار آفتاب به بهشت‌آباد اهواز برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد