سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان


هفته هشتم لیگ بر‌تر امید؛

تیم نفت اهواز فجر شیراز را شکست داد

خبرگزاری تسنیم: نفت اهواز در هفته هفتم لیگ بر‌تر فوتبال در خانه میزبان تیم فوتبال امید فجر شیراز بود که در ‌‌نهایت توانست این تیم شیرازی را با ۳ گل شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، نفت اهواز در هفته هفتم لیگ بر‌تر فوتبال در خانه میزبان تیم فوتبال امید فجر شیراز بود که در ‌‌نهایت توانست این تیم شیرازی را با 3 گل شکست دهد.3 گل نفت اهواز در این دیدار را عرفان کاظمی، محمد عباسی و احسان نظری وارد دروازه فجری‌ها کردند و توانستند سومین برد نفت را در این فصل رقم بزنند.نفت در رده با این برد توانست دو رده در جدول رده بندی صعود کند و هفته آینده با قرعه استراحت رو به رو شده است.



هفته دوازدهم لیگ ملی بسکتبال؛

پتروشیمی با ۳۰ امتیاز اختلاف صنایع ماهشهر را شکست داد

خبرگزاری تسنیم: تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی در هفته دوازدهم لیگ ملی بسکتبال میزبان پتروشیمی بندر امام بود که در ‌‌نهایت با نتیجه ۷۹ بر ۴۹ شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ماهشهر، تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی در هفته دوازدهم این رقابت‌ها در سالن بعثت این شهر میزبان تیم پتروشیمی بندر امام بود.تیم صنایع در کوار‌تر نخست این بازی با نتیجه 25 بر 11 شکست خورد اما این تیم برای شکست از فرار در نیمه نخست کوار‌تر دوم را تهاجمی آغاز کرد و با نتیجه 18 بر 14 به پیروزی رسید. این امتیازات صنایع در کوار‌تر دوم نتیجه‌ای نداشت و بازی با نتیجه 43 بر 25 در نیمه نخست به سود پتروشیمی به پایان رسید.پتروشیمی‌ها نیمه دوم را بهتر از صنایع آغاز کردند و به ترتیب در کوارترهای سوم و چهارم با نتایج 14 بر 4 و 22 بر 20 به پیروزی رسیدند.در پایان این بازی تیم پتروشیمی بندر امام با نتیجه 79 بر 49 تیم صنایع پتروشیمی را با شکست مواجه کرد تا یازدهمین باخت پی در پی را در این فصل تحمل کنند.



سرمربی بسکتبال شهرداری دزفول در گفت‌و‌گو با تسنیم:

مصدومیت بازیکنان سبب دوری شهرداری دزفول از قهرمانی شد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی بسکتبال شهرداری دزفول گفت: تیم بسکتبال شهرداری دزفول را برای قهرمانی در رقابت‌های لیگ دسته یک بسته بودیم اما مصدومیت بازیکنان سبب سخت شدن وضعیت ما شد.

شاهین خندان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: تیم بسکتبال شهرداری دزفول را برای قهرمانی در رقابت‌های لیگ دسته یک بسته بودیم اما مصدومیت بازیکنان سبب سخت شدن وضعیت ما شد.

وی افزود: تیم ما در نخستین سال حضور در لیگ زیرگروه قهرمان شد، در رقابت‌های لیگ دسته دو هم در نخستین سال به قهرمانی رسیدیم و اگر کمی با تجربه تر بودیم امسال هم به قهرمانی می‌رسیدیم.

سرمربی شهرداری دزفول با بیان اینکه 8 تیم در مسابقات لیگ دسته یک به مسابقات پلی آف صعود می‌کنند، عنوان کرد: به نظر من تیم‌های ما در لیگ دسته یک اختلافی با هم ندارند و این از نتایج کسب شده مشخص است.

وی بیان کرد: البته تا اینجای رقابت‌ها هدف ما حضور بین 4 تیم شد چرا که مصدومیت بازیکنان سبب دوری ما از مقام نخست این بازی‌ها بود.خندان تأکید کرد: تیم ما جوان است و می‌توانیم با استفاده از ظرفیت جوان بودن تیم بهترین بهره را ببریم و در روزهای آینده با کسب نتایج مطلوب بین 4 تیم نخست جای بگیریم.





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد