سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی



افزایش ۱۴ درصدی حقوق کارمندان برای خوزستان کم است

شکرخدا موسوی
شناسهٔ خبر: 2444470 
اهواز - نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، افزایش ۱۴ درصدی حقوق کارکنان دولت برای سال آینده در استان خوزستان را بسیار کم دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، سید شکر خدا موسوی پیش از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان اهواز عنوان کرد: برخی نارسایی ها در استان به کمبود اعتبار باز نمی گردد و برخی مواقع با درایت و تدبیر می توان مشکلات را حل کرد.

وی افزود: امروزه مدیران ارشد استانی باید با درایت و هوشیاری مسائل را پیگیری و حل کنند. در چند ماه گذشته فعالیت های بسیار خوبی همچون آزاد شدن تردد خودروهای پلاک اروند در استان صورت گرفته که انجام این کار تنها یک نمونه از مدیریتی است که می توان در سایر بخش های استان اجرا کرد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به راکد ماندن برخی پروژه ها با وجود اعتبارات فراوان، اظهار کرد: حدود ۵۰ درصد از اعتبارات در نظر گرفته شده در  روند اجرایی شدن پروژه هزینه نمی شود. ما باید به دنبال پاسخی برای این مسئله باشیم.

موسوی تصریح کرد: در صورتی که مسئولان استانی فعالیت های خود را بدون نگاه های حزبی و صنفی انجام دهند بدون شک بسیاری از مشکلات خوزستان حل می شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از مسائل و مشکلات مردم در پیچ و خم های اداری گم شده است.

وی با تاکید به اینکه بانک ها در استان ظالمانه به مردم می تازند، اظهار کرد: متاسفانه در این زمان هیچ کدام از بانک های سراسر کشور تسهیلات قرض الحسنه ارائه نمی کنند.

موسوی افزود: برخی تعاونی های روستای در استان اعتبارات میلیاردی دارند اما از این اعتبارات در راستای حل مشکلات استفاده نمی کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری تغییری در روند بررسی بودجه ایجاد شده است، عنوان کرد: برخی از طرح های ارائه شده به مجلس مانند طرح تحول نظام سلامت به صورت دائمی تصویب شده اند.این مسئله باعث تسریع بررسی بند های بودجه سال جاری می شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش ۱۴ درصدی حقوق کارمندان اظهار کرد: این میزان نرخ از نظر مجلس قابل قبول نیست و پیشنهاد نمایندگان مجلس بسیار بیشتر از این نرخ خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد