سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی



خواسته خوزستانی ها از منطقه آزاد تنها سوار شدن بر خودروهای لوکس نیست

سید شریف حسینی
شناسهٔ خبر: 2444533 
اهواز – عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد خواسته خوزستانی ها از وجود منطقه آزاد اروند را تنها سوار شدن بر خودروهای پلاک اروند نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، سید شریف حسینی صبح امروز در شورای اداری شهرستان اهواز با اشاره به ورود 260 میلیون مترمکعب آلودگی به رودخانه کارون عنوان کرد: حدود 48 درصد از این آلودگی از طریق زه آب های کشاورزی و 20 درصد از طریق فاضلاب شهری وارد رودخانه می شود.

وی افزود: وضعیت آلودگی رودخانه کارون بسیار نامناسب است و متاسفانه مردم استان نیز از هیمن آب برای شرب استفاده می کنند.

حسینی با تاکید به اینکه خواسته مردم استان خوزستان از منطقه آزاد اروند تنها سوار شدن بر خودروهای لوکس نیست، اظهار کرد: باید از فاصله طبقاتی به وجود آمده در شهر اهواز کاسته شود و سایر محصولات با کیفیت دیگر نیز وارد استان شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مزایای صنعت توریسم درمانی در خوزستان گفت: اعتبار لازم در راستای توسعه این بخش باید از سوی نهاد های مربوطه اختصاص داده شود زیرا استان از پتانسیل های در این زمینه برخوردار است.

وی با اشاره به کاهش قیمت نفت در چند ماه اخیر گفت: مسئولان باید خود را برای شرایط خاص و ویژه آمده کنند زیرا در سال جدید باید از ظرفیت های موجود با اعتبارات کم استفاده کنند.

حسینی افزود: کشور را نمی توان با شعار دادن اداره کرد. مشکل فاضلاب شهر اهواز تا 30 سال دیگر هم حل نخواهد شد. شرایط موجود در استان مورد رضایت مردم و مسئولان نیست.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: استان خوزستان دارای سمفونی زیبای اقوام مختلف است. در چند وقت اخیر فاصله ای بین اقوام به وجود آمده که باید علت آن شناسایی شود. شرایط استان بسیار خاص است مسئولان باید نگاه قومیتی را کنار بگذارند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد